Moi!
Nyt on pakko laittaa ihmetys tännekin, kun olen vain kuulluut kuukautisten POISjäämisestä karppauksen yhteydessä... Viikon karppauksen jälkeen alkoi vuoto vaikka pillerit puolessavälissä! Ja sen jälkeen on jatkunut samana jo kuudetta päivää, normaalisti pillereitä syödessä kestää vain sen 3-4 päivää. Ensiksi ajattelin lopettaa pillerikierroksen siihen mutta jatkoin kuitenkin, saa nähdä mitä tapahtuu viikon päästä kun on pilleritauko ja kuukautisten pitäisi OIKEASTI alkaa!
Onko keho nyt niin 'tehokkaassa' tilassa että tekee ihan omiaan, vai mistä tässä oikein on kyse? Ei kai haitallista?
Muilla samoja 'ongelmia'?
Karppauksen aloitin hetken mielijohteesta 11.7., lievää ylipainoa ollut lasten syntymän jälkeen eikä paino ole liikkunut mihinkään vaikka syömisiä tarkkaillut. Myös suolisto ollut 'stressaantunut'. Nyt painoa lähtenyt hitaasti mutta varmasti ja suolisto aivan rauhallinen, jeee!
