karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 16:44:42

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-07-23 10:15:03 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-07-23 09:54:31
Viestit: 4
Moi!

Nyt on pakko laittaa ihmetys tännekin, kun olen vain kuulluut kuukautisten POISjäämisestä karppauksen yhteydessä... Viikon karppauksen jälkeen alkoi vuoto vaikka pillerit puolessavälissä! Ja sen jälkeen on jatkunut samana jo kuudetta päivää, normaalisti pillereitä syödessä kestää vain sen 3-4 päivää. Ensiksi ajattelin lopettaa pillerikierroksen siihen mutta jatkoin kuitenkin, saa nähdä mitä tapahtuu viikon päästä kun on pilleritauko ja kuukautisten pitäisi OIKEASTI alkaa!
Onko keho nyt niin 'tehokkaassa' tilassa että tekee ihan omiaan, vai mistä tässä oikein on kyse? Ei kai haitallista?
Muilla samoja 'ongelmia'?

Karppauksen aloitin hetken mielijohteesta 11.7., lievää ylipainoa ollut lasten syntymän jälkeen eikä paino ole liikkunut mihinkään vaikka syömisiä tarkkaillut. Myös suolisto ollut 'stressaantunut'. Nyt painoa lähtenyt hitaasti mutta varmasti ja suolisto aivan rauhallinen, jeee! =D>


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-23 10:42:05 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-10-17 14:26:45
Viestit: 159
Mulle kävi pari viikkoa aloituksen jälkeen samoin. Jatkoin kuitenkin normaaliin tapaan pillereiden syöntiä. Reilun viikon verran tuli sellaista tiputteluvuotoa, jonka jälkeen se loppui. Myöhemmin menkat tulivat ihan normaalisti, joskin vuoto ehkä oli hieman tavanomaista niukempaa. Sen jälkeen ei ole välivuotoja tullut, eikä mitään muutakaan tavallisuudesta poikkeavaa.
Sinuna jatkaisin pillereitä, ja katsoisin miten tilanne kehittyy.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-23 12:32:32 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-07-23 09:54:31
Viestit: 4
Kiitos vastauksesta!
Juu näin ajattelinkin, että pitää vaan jatkaa entiseen malliin ja katsoa, varmaan kehon toiminnot taas 'rauhoittuvat'. Tämä ollut ihan tasaista normaalivuotoa, ei tiputtelua, mutta eiköhän se tästä. Kiva kuulla että ainakin sinulla kaikki palautunut ennalleen alun jälkeen!


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)