Jäi mainitsematta, että olen käyttänyt alusta asti Kalorilaskuri -palvelua. Olen tykännyt siitä ja vaikka se nyt maksoi jotain senttejä per päivä, niin on ollut sen väärti. Ilman sitä olisin ollut ihan kuutamolla. Sen kanssa on ollut helppo miettiä mitä syö. Alkupäivinä kun oli vähän hankala miettiä mitä syö, niin laskurista kun seurasi, oli helppo seuraavana päivänä lisätä tai vähentää aineksia. Varmaan olisi ilmaisiakin palveluja, mutta minä päädyin tähän.
Liikuntaa harrastan aika vähän nykyään. Olen kyllä entinen urheilija. Työmatkat menen pyörällä, mutta siihen menee yhteensä aikaa n. 20-30 min. Liikunnan harrastaminen on vähentynyt, koska painoa on niin paljon päällä, että nivelet huutaa hoosiannaa

Ja väsynytkin olen ollut. Nyt on energisempi olo, joten sen puolesta voisi liikuntaakin yrittää hiukan lisätä. Koirien kanssa tulee harrastettua, mutta ainoa lajeista on agility ja verijäljen vetäminen metsässä, jossa vähän edes pulssi nousee. Koirat kun tulee lenkitettyä pellolla, jossa ne juoksevat keskenään ja itse tulee käveltyä vain hissukseen.
Olen huono aamuruokailija, ollut aina. Nyt olen ihan huoletta skipannut aamiaisen, enkä yritä väkisin silloin syödä. Syön lounaan ja seuraavaksi syön kun tulen töistä. Iltasyöpöttelystä en ole luopunut, se on kolmas ateriani. Välipaloja en niinkään ole harrastanut. Illan ja lounaan välille tulee aika pitkä aika, mutta ilman heikotuksia tai karmivaa näläntunnetta olen selviytynyt. Olen kyllä huomannut näläntunteen vähentynee, eikä mun ihmeemmin tee hiilareita (lue karkkia tai sipsiä) mieli

Mikähän mun pointti taas oli? No, tulipahan taas raapustettua

Tää on hieno palsta!