| karppaus.infon arkistoitu foorumi https://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Partaäijä vs Lidlin kreikkalainen? https://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=36863 |
Sivu 1/2 |
| Julkaisija: | Puffe74 [ 2008-10-17 18:46:40 ] |
| Viestin otsikko: | Partaäijä vs Lidlin kreikkalainen? |
Kumpi on parempaa? Ja kummassa vähemmän hiilareita? |
|
| Julkaisija: | Kuching [ 2008-10-17 18:56:26 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Partaäijä vs Lidlin kreikkalainen? |
viewtopic.php?f=13&t=36833&start=0&st=0&sk=t&sd=a |
|
| Julkaisija: | Pallokarppi [ 2008-10-17 18:57:06 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Partaäijä vs Lidlin kreikkalainen? |
Molemmat hyviä, mutta omalla kohdalla Lidlin kreikkalainen kermajogurtti kyllä vetää pidemmän korren Hiilareista ei kyl tietoa. |
|
| Julkaisija: | Puffe74 [ 2008-10-17 19:04:40 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Partaäijä vs Lidlin kreikkalainen? |
Mä itse kans henk.koht. tykkään tuosta Lidlin juggesta. Paljon pehmeempää kuin partis ja pojallekkin maistui paremmin. |
|
| Julkaisija: | ChiliPepper [ 2008-10-17 19:05:38 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Partaäijä vs Lidlin kreikkalainen? |
No tuossa Lidlin versiossa näyttäis olevan hiilareita 2,8 g. En oo vielä ees maistanu, tarttui vaan purkki käteen kun tänään siellä käytiin. En oo kyllä maistanut ns. partaäijääkään |
|
| Julkaisija: | Krogo [ 2008-10-17 19:13:08 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Partaäijä vs Lidlin kreikkalainen? |
Liiterin jugurtissa on gramman verran hiilareita vähemmän kuin partiksessa. Lidlin jugurtissa on lempeämpi maku. Jos kaipaa kipakampaa elämystä, on partis parempi. Partiksella olen leiponut, Lidlin jugulla en ole kokeillut. Varmaan maku kysymys. Alle 20 hiilareilla gramman hiilariero tuntuu, mutta kunhan löysäilee vähän, niin eiköhän pidä omalla maistelulla suosikkinsa löytää. |
|
| Julkaisija: | Erihanna [ 2008-10-17 19:40:37 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Partaäijä vs Lidlin kreikkalainen? |
ChiliPepperillä on muuten mainio avatar.
|
|
| Julkaisija: | Fisukka [ 2008-10-22 09:39:49 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Partaäijä vs Lidlin kreikkalainen? |
Minä olen ehdottomasti täysin lätkässä tuohon Lidlin Kreikkalaiseen Maku on aivan ihanan kermainen ja pehmeä...Tulee vaan käytyä kohtuullisen harvoin Lidlissä, "mukavaikeaa" pyörällä , mutta kun käyn, ostan yleensä 2 purkkia kerralla |
|
| Julkaisija: | musti [ 2008-10-22 14:59:16 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Partaäijä vs Lidlin kreikkalainen? |
Meidän perhe siirtyi välittömästi Lidlin kreikkalaiseen... aivan ihanaa, kermaisen pehmeätä, pitkät päiväykset (vaikka ei kai ne partiksessakaan kovin lyhyet ole), sitä paitsi hinta on 60 senttiä halvempi. |
|
| Julkaisija: | Viona [ 2008-10-22 19:48:01 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Partaäijä vs Lidlin kreikkalainen? |
Tämän ja parin muun Lidl-ketjun innoittamana kävin juuri kyseisessä kaupassa tekemässä muutamia huolella valikoituja ostoksia. Yksi niistä oli Kreikkalainen jogurtti. Olen kyllä tykännyt partaäijästä, mutta jostain syystä en voi syödä sitä paljoa yhteen menoon kyllästymättä melko totaalisesti. Niinpä mulla meneekin lähinnä tavallista maustamatonta jogurttia, vaikkakin sen koostumus ja vähärasvaisuus harmittaa. Kreikkalainen jogurtti oli kuitenkin vastaus rukouksiini! Mitä tässä nyt olen sitä maistellut, niin maku on lähes sama kuin maustamattomassa jogurtissa, mutta koostumus aivan ihanan kermainen. Kerrassaan ihanaa, nam! |
|
| Julkaisija: | onys [ 2008-10-22 19:53:35 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Partaäijä vs Lidlin kreikkalainen? |
partikseen olen kyllä mieltyneempi, mutta täytyy sanoa että entisestään vähennetyt hiilarit ja halvempi hinta veetää aika kovaa kortta. ikävä kyllä en yleensä löydä koko jugua lidlistä! |
|
| Julkaisija: | Karvakameli [ 2008-10-22 22:47:13 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Partaäijä vs Lidlin kreikkalainen? |
onys kirjoitti: partikseen olen kyllä mieltyneempi, mutta täytyy sanoa että entisestään vähennetyt hiilarit ja halvempi hinta veetää aika kovaa kortta. ikävä kyllä en yleensä löydä koko jugua lidlistä! Ainakin meijän Lidlissä lukee että "UUTUUS". Eiköhän tuota oo joka paikassa, tilaavat varmaan sitten enemmän, kun ihmiset rupee tuntemaan ko. tuotteen? |
|
| Julkaisija: | rantaiso [ 2008-10-23 09:53:04 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Partaäijä vs Lidlin kreikkalainen? |
Tästä aiheesta on näköjään täällä jo miljoona eri ketjua: moderaattorit, yhdistäkää! |
|
| Julkaisija: | jussi [ 2008-12-05 12:40:47 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Partaäijä vs Lidlin kreikkalainen? |
Ja lumi teki partaäijän.....katolle http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1622904 |
|
| Julkaisija: | Turbo [ 2008-12-05 12:42:22 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Partaäijä vs Lidlin kreikkalainen? |
Lainaa: ikävä kyllä en yleensä löydä koko jugua lidlistä! Meidän lähilidlissä ainakin se on hämysti siinä, missä on juustoja/raejuustoja eikä suinkaan jugurttien joukossa. Eilen se tosin oli kokonaan loppu |
|
| Julkaisija: | Aura [ 2008-12-05 19:21:43 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Partaäijä vs Lidlin kreikkalainen? |
Tykkään todella paljon partaäijästä (ja ihan sellaisenaan, en sotke siihen mitään), mutta se lidlin kreikkalainen jugu on vieläkin parempaa
|
|
| Julkaisija: | Tätsä [ 2008-12-14 17:05:57 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Partaäijä vs Lidlin kreikkalainen? |
Partis on kuulunut koko vuoden jääkkärin vakiovalikoimiin. Toissapäivänä löysin tuon Liiterin jugun - ja se vasta namia onkin. Siihen loraus kermaa ja mustikoita tai muita marjoja, ja päivän herkkuhetki on taattu
|
|
| Julkaisija: | Torii [ 2008-12-15 12:13:13 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Partaäijä vs Lidlin kreikkalainen? |
Hmm no jos tuotteet olisi samanhintaiset niin varmaan ostaisin ennemmin partaäijää. Siinä on mielestäni parempi koostumus. Maussa ei mielestäni ole kamalsti eroa. Hinta ratkaisee, eli siksi meillä nykyään on Lidln kreikkalaista jääkaapissa, partaäijää vain silloin kun lidlistä on tuote loppu |
|
| Julkaisija: | Marilu [ 2009-03-01 20:33:27 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Partaäijä vs Lidlin kreikkalainen? |
Just ostin ekakertaa Lidlistä sitä kreikkalaista jogurttia ja täytyy kyllä sanoa että huomattavasti parempaa kuin partaäijä! Oletteko kokeilleet Prismasta saatavaa Kreikkalaista jogurttia? On kyllä paljon kalliimpaa kuin Lidlin kreikkalainen tai partaäijä,joten en ole sitä ostanut. Kannatan Lidlin kreikkalaista! Hyvää ja edullista! |
|
| Julkaisija: | musti [ 2009-03-01 22:02:12 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Partaäijä vs Lidlin kreikkalainen? |
Torii kirjoitti: Hmm no jos tuotteet olisi samanhintaiset niin varmaan ostaisin ennemmin partaäijää. Siinä on mielestäni parempi koostumus. Maussa ei mielestäni ole kamalsti eroa. Hinta ratkaisee, eli siksi meillä nykyään on Lidln kreikkalaista jääkaapissa, partaäijää vain silloin kun lidlistä on tuote loppu Oletkos huomannut, että se lidlin jugurtti on nykyisin kalliimpaa kuin partis s-ketjun kaupoissa? |
|
| Sivu 1/2 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|