karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 13:38:23

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Karppinen vs. tavisleipä
ViestiLähetetty: 2011-07-26 09:12:53 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-06-25 08:01:27
Viestit: 49
Huomasin, että tuossa Karppisessa on hiilareita 100 g:ssa 46,3 g. Finelin mukaan tuo Karppinen leipä menee vähiten vertailussa vasta sijalle 35 :?: Eli rieskassa esim. näyttäis olevan vaan 30-32 g hiilareita. Ajattelin jotain lämpimien voikkareiden tekemistä illalla ja pari siivua rieskaako tai vaikka grahamleipää oliskin sitten parempi vaihtoehto kuin Karppinen? Olen taas nyt hieman pihalla? Onko siis tuos hiilareitten imeytymisessä jotain eroa, et Karppinen oliskin se parempi vaihtoehto?

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-26 09:18:03 
Poissa
luontokarppi
luontokarppi

Liittynyt: 2010-09-16 21:34:37
Viestit: 10408
Karppinen leivässä on 12,1g hh/100g :roll:

_________________
Ruoalla terveeksi!
LCHF


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-26 09:20:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-27 07:32:03
Viestit: 829
MarjukkaT kirjoitti:
Huomasin, että tuossa Karppisessa on hiilareita 100 g:ssa 46,3 g.
Itse asiassa siinä lukee että 70% vähemmän kuin vaaleassa sekaleivässä jossa on 46,3 eli juurikin tuo voivoi:n mainitsema 12 ja rapiat.

_________________
Prettys Womans in your town


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-26 09:23:39 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-06-25 08:01:27
Viestit: 49
Ei jessus... toivottakaa valtion virkamiehelle lukutaitoa :lol: Kiitos oikaisusta!!!

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-26 13:21:51 
Poissa
modekarppi
modekarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-22 12:24:33
Viestit: 7042
MarjukkaT kirjoitti:
Ei jessus... toivottakaa valtion virkamiehelle lukutaitoa :lol: Kiitos oikaisusta!!!


Karppinen-leipa on myoskin todella kevytta hottoa. Volyymillisesti sataan grammaan menee enemman kuin tynkympaa leipaa.

_________________
What happened to the butcher who backed into his meat grinder? He got a little behind in his work.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-26 16:38:12 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-06-25 08:01:27
Viestit: 49
Onks täällä muita porilaisia? Mistä tästä h*lvetin käpykylästä sais Karppista...? Nimim. aika montaa kauppaa koluttu, ässää ja koota ja muita.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-26 16:50:57 
Poissa
luontokarppi
luontokarppi

Liittynyt: 2010-09-16 21:34:37
Viestit: 10408
En ole Porista,mutta Turun Leipomo Salonen ja Tampereen Leivon Leipomo olis kai lähimmät jotka kuuluvat Perheleipureihin jotka Karppista leipovat.Jos johonkin porilaiseen kauppaan tulee näiden leipomoiden tuotteita voisi vaikka kysyä ja tilatakin varmaan.Soittamallakin voi selvitä jos kiertäminen jo tökkii :wink:

_________________
Ruoalla terveeksi!
LCHF


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-26 16:53:50 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-06-25 08:01:27
Viestit: 49
Sain just äsken puhelun mieheltäni (jonka lähetin jatkamaan :D ), että lähikaupastahan sitä sitte löytyi... Ei olis taas tarttenu lähtee merta edemmäs kalaan.

ja muoks vielä, että jos joku porilainen kaipaa, niin RuokaCenteristä ainakin löytyi!

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-26 16:59:52 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-07-12 18:05:00
Viestit: 1
MarjukkaT kirjoitti:
Onks täällä muita porilaisia? Mistä tästä h*lvetin käpykylästä sais Karppista...? Nimim. aika montaa kauppaa koluttu, ässää ja koota ja muita.


Kävin Jazzeilla ja Noormarkusta S-marketista ainakin löytyi Karppista. Voi olla tietty vähän pitkä matka...:)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-26 17:02:31 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-06-25 08:01:27
Viestit: 49
Tää on sit niiiiiiiiiiiiiiin loisto palsta!!! Vastauksia tulee ystävälliseen sävyyn ihan jokaiselle ja joka asiaan! KIITOS!

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-26 20:58:13 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-03-04 21:31:54
Viestit: 8
porista olen ja länsi porin prismasta ainakin löytyy :)

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wCte8wY/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-27 12:32:17 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-04-27 20:07:55
Viestit: 21
Kyl Mikkolan Prismas ainakin myydään karppista, joskin se on tosi usein loppu.... En käy muualla kaupas niin en osaa sanoa mis muualla myydään.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)