Aloitin karppauksen viimeviikon maanantaina, eli n 1,5 vkoa olen vasta karpannut mutta periksi en anna!
Vaaálla teki mieli käydä viikottain mutten maanantaina uskaltanutkaan kun tämä rasvan lisäys on huimannut vaikka orjallisesti olen karpannutkin mutta olen tottunut niin vähärasvaiseen ruokaan ennen
Aamulla teen reilun litran smoothieta jossa on:
vaihtelevasti turkkilaista jugurttia (10%) tai rasvatonta rahkaa n. 250 g (rasvallista en ole löytänyt?)
1 avokado
n. 2 rkl vehnäleseitä tai fibrex:iniä
20 g pellavansiemenrouhetta
n. rkl tyrnimarjajauhetta
n. 1 dl marjoja (mansikka/vattu/mustikka)
2 dl kuohukermaa
n. 2 dl sokerittomia mehukeittoja (hiilarit n 2 g/100 g)
yksi raaka kananmuna
Tämän juon päivän mittaan, lasi aamulla, lasi päivällä, lasi illalla. Mahdollisesti lisää kevytmaitoa illalla jos on mennyt jähmeäksi.
Lisäksi n 5 kpl porkkanoita, n 4 kpl avomaankurkkuja, n 200 g kirsikkatomaatteja ja yksi paprika päivän kuluessa. Vaihtelevasti mozzarella/feta/kanasalaattia.
Viimeviikolla tein kana/kukka-parsakaaligratiinin sipulilla ja koskenlaskijalla höystettynä + lisäsin 3 kananmunaa ja söin sitä 3 pvänä. Lämpimät ruoat eivät tahdo maistua mutten ole kokenut sitä ongelmaksi, se on minulle yleistä
Jokatoinenpvä pari siivua pekonia, jokatoinenpvä savulohta ehkä n 150 g (tämä vaihtelee)
Juon vettä ainakin 2,5 l päivässä ja varmaan litran kahvia...
Tänään teen kanttarellikastiketta ja possua, nam
Vahvoja kalaöljykapseleita otan 3 kpl päivittäin, muita lisiä en käytä.
Tässä aikalailla kaikki mitä suuhuni pistän päivässä, jos tästä JOTAKIN apua edes on niin olen enemmän kuin kiitollinen
