Löysinpä tällaisenkin ketjun..
Eli mulla on nyt ongelmana tämä palelu. Nytkin päällä 3 paitaa, pitkät kalsarit ja housut, ja kahdet sukat. Silti saa olla tarkkana että sormet osuis edes jotakuinkin oikeille näppäimille..
-Paino n. 100kg, pituus 175
-Rasvaa syön, R 70%, P 20% ja HH 10% noin suunnilleen.
Käytän majoneesia ja manteleita ja pähkinöitä yms.
Eli lähinnä varmaan ketokarppaan vähän niiku vahingossa
-Warriorina painatan eteenpäin eli syön iltaisin, aamulla juon vettä ja päivällä vettä ja tarvittaessa pähkinöitä
-Vettä juon 1.5-3l päivä
-Verenpaine kunnossa, ollut aina. Tasoa 120/80.
-Labrat kunnossa (otettu vähän aikaa sitten työterv.tarkastuksen yhteydessä)
Minua ei ikinä aikasemmin ole palellut. Siis tällä tavoin kun nyt. Silloin ennen kun vielä vedin röökiä kuin korsteeni olin aina porukan kuumasormisin. Mulla ei ikinä ole ollut kylmät kädet. Ja nyt olen niiiiin kohmeessa!
Karppausta on nyt tällä kertaa (

) kestänyt 6.8. alkaen eli kolmisen viikkoa. Ja painokin on luultavasti vähän laskusuunnassa, elleivät ole poistuvaa nestepöhöä..
En haluais nostaa kovastikaan hiilareita, koska muuten olo on aivan loistava näin. Joten toivon toivon kovasti, että tämä on jotain kropan totutteluvaihetta
Ja palelu ei liity mitenkään ruokailuun vaan palelen yhtälailla ihan koko päivän.
Rasittavaa.