neitihallinta, jos oot tosiaan kesän jälkeen (tai alusta) mennyt useammalla eri metodilla tähän päivään, niin kyllä sulla varmaan se kroppa on todella hämmentynyt. Jos nyt oikeen ymmärsin. Kannattaa muistaa, että mitä nopeammalla tahdilla tiputat sitä enemmän tiputat myös lihasta! Mun mielestä on jokasen oma päätös, mitä haluaa tiputtaa, mutta itse toivoisin ennemmin että se läski häipyis..ei lihas (vaikka sitä väkisinkin laihduttaessa poistuu).
Mun mielestä on ihan kummallista, et miksi normipainoinen ei saisi tavoitella ihannemittojaan, kunhan toki ovat edelleen realistisia. Mutta miksi esim sitten ylipainoinen saisi tavoitella vaikkapa hoikkaa urheilullista vartaloa?

Tässä on mun mielestä niin iso ristiriita. Itse ainakin viitaan kintaalla, jos joku on sitä mieltä ettei normipainossa vois laihduttaa. Itselle tärkeämpää on kuitenkin se kiinteytyminen, mikä on sinällään eri asia, koska pyrin tekemään vastustreenit sitten sen mukaisesti. Toki tiedän, että eka pitää tiputtaa, jotta voi treenata niin että se varsinaisesti näkyisi. Mutta tavoitteita on monenlaisia, enkä ymmärrä miksi ei kukin saisi niitä kohti mennä. Ite oon sitä mieltä, että se on kateellisten puhetta, jos ei hyväksy normipainoisen laihdutusta

Toinen voi olla, että on esim itse laiminlyönyt omia terveellisiä elämäntapojaan, ja tällä yrittää mitätöidä toisen yritykset..onhan mukavampaa syödä yhdessä vaikka pullaa kuin mennä kävelylle tms (moni ajattelee näin). Mut eniten itseä ärsyttää, jos ruvetaan haukkumaan syömishäiriöiseksi. Vedän siitä ihan oikeesti hirveet pultit. Se on ihan sama kuin alettais vaikkapa kaikista muistakin ihmisistä aika ulkonäkökeskeisesti kommentoimaan. Kukaan ei pidä, että vaikka ylipainoista (tai nykyään ei tarvitse olla kuin normipainoinen) ja henkilöä haukuttais avoimeksi läskiksi..mutta sitten on kuitenkin oikeus haukkua vaikkapa anorektikoksi tai syömishäiriöiseksi. Erittäin kummallista, sanon minä. Tässäpä taas pieni purkaus, mutta ärsyttää vaan tuo

(Ja tuskinpa kovin moni ylipainoinen esimerkiksi tsemppaa itseään että sitten olen vaikkapa normipainon rajalla ja silti ne reidet vielä hinkkaa yhteen, jee! Eiköhän sitä ajatella itselle sellainen ihannekroppa, vaikka tietää ettei se välttämättä ole se oma juttu. Aiankin itse vähän ennen vähä ylipainoisena, tai en tiedä noita nykyisiä ylipainon rajoja bmi:ssä, ajattelin itseni urhelulliseksi ja sopivan solakaksi...paljon parempi sitä kohti on mennä vaikka sitä ei välttis halua saavuttaakkaan).
Hirveetä läpätystarinaa

Uuh, itellä on alkamassa itse rasvanpoistamisurakka. Tässä alkaa turhat nesteet olla poistunu, joten nyt on sit hyvä jatkaa