Erfis kirjoitti:
vanha karppu kirjoitti:
Mutta kaipaamaani pitkäkestoista kylläisyyden tunnetta en ole valitettavasti vielä onnistunut saavuttamaan. Paitsi yhden ainoan kerran, kun söin puolikkaan paketin rasvaista sika-nautajauhelihaa! Kai mun on sitten vähän niinkuin pakko kokeilla seuraavaksi sitä. Joku vaan siinä läskissä pelottaa edelleen.

Tässähän tää lukee ihan selvällä suomella vaikka väität mun referoineen tekstiäsi väärin. Ei tarvi kiistellä kun jokainen voi ihan lukea tekstisi.
Sanot itse, että haluat suuremman kylläisyyden. Aloit syömään viljoja ja muuta hh saadaksesi kylläisyyden. Toisaalta kerrot että olet saanut sen myös syömällä yhden kerran jauhelihaa 200 g. Tiedät siis, että saisit kylläisyyden syömällä jauhelihaa, mutta et tee sitä, koska se, ja katso nyt omia sanojasi:
pelottaa edelleen.
Voisit tietenkin lukea mitä olet kirjoittanut ennen kuin valitat että sinua on tulkittu väärin.
Tossa ei todella ole mitään järkeä. Tiedät miten saisit haluamasi kylläisyyden, mutta et tee sitä pelon takia, ja vielä väität ettei asiassa ole ongelmaa. Onhan toi nyt ihan tolkuton ongelma, ettei uskalla syödä kunnon ruokaa joka vie nälän.
Voi Erfis!

Omasta mielestäni olen kertonut sekä lainaamassasi tekstikohdassa että myöhemmin vielä monta kertaa uudestaan, että aion kokeilla runsasrasvaista jauhelihaa, vaikka se pelottaakin. (Ei pelko poista sitä mahdollisuutta, että tekee niitä pelottavia asioita, jos rohkeus riittää.)
Olen myös kertonut, että en voi toteuttaa jauhelihaprojektia heti, koska pystyn hankkimaan ruokaa vain kerran kuussa.
P.S. Itse asiassa olen saavuttanut kaipaamani pitkäkestoisen kylläisyyden sika-naudan lisäksi juuri tällä hiilihydraattiaamiaisella. Se käy ilmi tekstiosuudesta, joka oli lainaamasi tekstikohdan yläpuolella:
vanha karppu kirjoitti:
Saattaa olla, että tämä kokeilu jää tosi lyhyeksi. (--) On tämä nyt kyllä melkionen takaisku. Olin niin onnellinen, kun nälkä pysyi kerrankin poissa vain muutamalla päivittäisellä ateriointikerralla.