Täällä ollaan induktion nelospäivässä. Kannattaa seurata noita senttejä, niissä kyllä näkee eroja. ESimerkiksi mulle, kun kertyy se kamala hiilaripömppis, niin on kyl nesteet liikkunu

Painosta on lähtenyt nesteitä 1.5kg, mutta senteissä sitten navan alueelta 2.5, pepun kohdalta 1cm, rintojen alta 3cm (en tiiä onko tää mahdollista, tein monta mittausta ja ihmettelin kun rintsikatki piti aamulla laittaa tiukemmalle..vaikuttaneeko eilinen treeni? eli liekö pysyvää, sitä haen takaa

) ja lantioluiden kohdalta muistaakseni pari senttiä. En taaskaan tarkkaan näitä muista, mutta siis kuitenkin puhutaan navankin kohdalla parista sentistä, niin kyl se näkyy. Huomasin eilen, että semmoset koiranulkoilutusurheiluhousut ei ollutkaan tiukat, ja sitä ne oli viime aikoina ollut siitä mahan kohdalta.
Noh, eipä noita mittoja sitten enää tuu niin aktiivisesti seurattua, kun tuo nesteenpoistuminen vähenee. Itse mittailen ihan mielenkiinnosta, koska tuo motivoi kummasti, jos tiedän sipsipussia viakkapa avatessa, että sieltä tulee monta senttiä turvotusta
Tuon thickerin seuraaminen on kyllä motivoivaa, vaikka tässä huomasin et se itellä näyttää hieman enemmän kun siitä pituudesta puuttuu puolisenttiä. Aattelin, et parempi vaan pituutta laittaa alaspäin, tulee myös hälyttävät tulokset nopeammin tietoisuuteen

En tiedä, mikäs mulla on vialla, mutta jostain syystä tykkään katella muidenkin thickereitä ja tunnen semmosta tyytyväisyyden tunnetta, kun niissä näkyy se muutos

Hullulla on halvat huvit.
Onkos lähipiirissä huomattua muutoksia? Mulla tais avomies hieman huomata tuota massua, pitäs varmaan itelle ottaa kuva sitten siitä hiilarimasusta. Vois laittaa jääkaapin oveen. Tosin tutkimusten mukaan on motivoivampaa, että jääkaapin ovessa on kuva omasta "ihannekuvasta" eikä lihavista ihmisistä ym
Mulla kyllä iteläl on sellanen vaihe, että nesteitä lähtee tässä varmaan korkeintaan kilo enää. Sitten alkaa se itse urakka, että nautitaan nyt tästä tilanteesta, kun sentit vielä muuttuu alaspäin nopeasti

Mulla on ainakin vatsakivut hävinneet täysin, joten sen puolesta motivaatiota löytyy.
Harmi, kun meillä on vaan sovittuna 23.pv mummin ja toisen serkkuni kanssa Raxiin syöminen..pitää ehkä yrittää kepuloida se muualle. Ideahan oli siinä, kun pienenä käytiin siellä ja on niistä ajoista kuvia, niin ajateltiin, että otettais niink uvanhemmalla iällä näitä kuvia

Tuleeko kellään ehdotuksia, mitä muuta vois mennä syömään? Jossain pitseriassahan toki vois jotain kebabia ottaa salaatilla? Ei viitsis kalliiseen paikkaan mennä, joten seki rajottaa (varsinkin kun otan aina näissä kalliissa paikoissa sitten sellaisen, jossa onki paljon hiilareita..siis ajattelemattomuuttani). Puuh. Kun ei ole mitään mielihaluja noihin hiilareihin, niin ei huvittais sekottaa tätä rytmiä nyt sitten.