karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-28 19:26:15

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 371 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 115 16 17 18 19 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2010-11-02 10:53:29 
Poissa
soutaahuopaakarppi
soutaahuopaakarppi

Liittynyt: 2009-03-11 22:12:54
Viestit: 3791
...olin, suklaaostoksilla.
Laivalta ja Stokiksesta bongailin ja ihan kivoja ostoksia olivat, nyt palasteltu rasiaan josta otan murun kaks kerrallaan.... :roll:

Pettymyksenä todettakoon Lindhtin chili suklaa....että on hellusen hyvää mutta mä menin tässä kyllä lankaan. Luulin sen(kin) olevan tummaa suklaata ja mitä....siinä hyvä että on edes 50% :shock:
Äkkiä syötävä pois tuollaiset hiilariherkut :lol:

_________________
Kuva
Truth, nothing but the truth since 8.6.2010


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2010-11-02 13:38:49 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2010-09-10 12:25:44
Viestit: 82
Mistäköhän helsingistä saa Maraboun premium dark mint suklaata? luin myös että maraboun Lemon & Ginger olisi ihanaa, mutta paljonkohan mahtaa olla kaakaopitoisuus? :roll:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2010-11-02 13:48:26 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-10-23 20:32:12
Viestit: 219
koku kirjoitti:
Mistäköhän helsingistä saa Maraboun premium dark mint suklaata? luin myös että maraboun Lemon & Ginger olisi ihanaa, mutta paljonkohan mahtaa olla kaakaopitoisuus? :roll:


Kyllä noita saa nykyään lähestulkoon joka marketista. Nimim. dark mintin suurkuluttaja :) Luulisin että noissa kaikissa on kaakaopitoisuus sen 70 %.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2010-11-03 07:15:06 
Poissa
Voikarppi
Voikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-09 00:49:58
Viestit: 13637
Mä tykkäsin joskus ennen After Eight suklaasta, mutta nyt se on mulle liian makeaa.

_________________
“It's not the destination so much as the journey, they say.
~ Captain Jack Sparrow"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2010-11-03 09:37:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
^ Joo sama... Tää on aika lailla After Eightin kaltaista ja kaakaopitoisuus 60%, mutta siltikin mielestäni vähän liian makeaa.
Mutta hyvää kuitenkin.

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2010-11-03 10:02:16 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-10-23 20:32:12
Viestit: 219
Mulle tuli tuosta maraboun tummasta mintusta kanssa aluks mieleen after eight, mutta ei ole kyllä läheskään yhtä makeaa.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2010-11-03 10:53:18 
Poissa
soutaahuopaakarppi
soutaahuopaakarppi

Liittynyt: 2009-03-11 22:12:54
Viestit: 3791
ixchel kirjoitti:
Luulisin että noissa kaikissa on kaakaopitoisuus sen 70 %.

Luulo ei ole tiedon väärti....valitettavasti.
Niin minäkin LUULIN tuosta chili suklaasta ja mehtään män :cry:

_________________
Kuva
Truth, nothing but the truth since 8.6.2010


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2010-11-03 10:58:55 
Poissa
rentokarppi
rentokarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-12-07 08:55:22
Viestit: 1755
Salamanca kirjoitti:
ixchel kirjoitti:
Luulisin että noissa kaikissa on kaakaopitoisuus sen 70 %.

Luulo ei ole tiedon väärti....valitettavasti.
Niin minäkin LUULIN tuosta chili suklaasta ja mehtään män :cry:


En usko siinä olevan kovinkaan suuri kaakaopitoisuus, ku se on kuitenkin täytesuklaata, ehkä kuorrutukses VOI olla, mut sitä kuorrutusta ei tuossa paljoa kyllä ole :cry:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2010-11-03 11:02:59 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-10-23 20:32:12
Viestit: 219
Salamanca kirjoitti:
ixchel kirjoitti:
Luulisin että noissa kaikissa on kaakaopitoisuus sen 70 %.

Luulo ei ole tiedon väärti....valitettavasti.
Niin minäkin LUULIN tuosta chili suklaasta ja mehtään män :cry:


No höh. Dark mintin (tai mikä sen nykyinen nimi nyt onkaan, muuttui joskus kesällä) kyllä on, se lukee siinä isolla :) Niistä muista mauista en ole innostunut, niin ei ole tullut syynättyä. Hyväksyn suklaan makuun sotkettavaksi vain harvoja asioita, minttu ja chili on ehkä ne suosikit. Marjat ja hedelmät sekoitettuna suklaaseen ei imho vaan toimi, paitsi jos sekoittamisen tekee itse käyttäen tuoreita aineksia. Suklaaseen dipatut mansikat, mmm...

Puhutaankohan me nyt edes samoista suklaista, bless86? Ne maraboun premium darkit tms ei ole täytesuklaita, vaan niissä on krokantteja tms. makua tuomassa. Eli kyllä siihen kaakaota mahtuu.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2010-11-03 16:47:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-05-26 11:50:42
Viestit: 624
Maraboun tummia Premium suklaita, ainakin minttu ja vadelma, molemmat 70% löytyi tuosta Vantaan Tammiston K-kauppa Jättijaosta. Hyviä olivat, etenkin se minttu.

Vadelmaa maistelin Lidlin vastaavan kanssa, enkä oikein osannut päättää kumpi on parempaa - molemmissa on hyvää ja huonoa.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2010-11-04 10:43:27 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2010-09-10 12:25:44
Viestit: 82
koku kirjoitti:
Mistäköhän helsingistä saa Maraboun premium dark mint suklaata? luin myös että maraboun Lemon & Ginger olisi ihanaa, mutta paljonkohan mahtaa olla kaakaopitoisuus? :roll:

Vastaan nytte omaan kysymykseeni :lol:

Ainakin kannelmäen prismasta löytyi Maraboun premium dark minttiä.
Siinä Lemon & Gingerissä oli ainakin ainesosaluettelossa sokeri ensimmäisenä, eli en uskoisi olevan kovenkaan kaakaopitoista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2010-12-29 10:05:30 
Poissa
soutaahuopaakarppi
soutaahuopaakarppi

Liittynyt: 2009-03-11 22:12:54
Viestit: 3791
Lomareissulla Teneriffalla bongailin itselleni tummia ettei tulis mieleenikään sortua mihinkään muuhun :oops:

Ihan tavan ruokakaupasta Hacendado merkkinen, Ranskassa Barcelonalaiselle Cantalou S.A.:lle fabriikattu tumma suklaa.
Siitä oli tarjolla tavallinenja paahdetuin kaakaopavuin 72%. Papuversio minusta parempi ja sitä muutaman levyn tuliaisinakin itselleni kannoin.
Levy 100g
Hinta 1 eur
hh 33g/100g

Tämän lisäksi bongailin suklaa manteleita ja melkein kärrynpyörää heitin kun löytyi 70% :mrgreen: ...kunnes sitten pussillisen syötyäni tajusin että siinä tuotteessa suklaata 70% ja loppu mantelia ja sokeria :oops: Hiilareita ei mainittu, onneksi.

_________________
Kuva
Truth, nothing but the truth since 8.6.2010


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2011-02-11 16:32:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-03-13 16:58:36
Viestit: 881
Uusi tuttavuus käveli kassalla vastaan. Marabou Premium Sea Salt & Pecan. Paikallisesta K-supermarketista tein tän löydön, oli oikein laitettu tyrkylle. Aikasta hyvää on...


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2011-02-11 16:36:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-15 20:13:46
Viestit: 861
Vaarallinen ketju, tulee himoja =P~

_________________
Meidän talossa ihmiset karppaa, koirat lähes barffaa ja rotat toimii bioskina.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2011-02-11 19:21:53 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-02-11 15:43:52
Viestit: 150
Seinäjoen cittarissa on paljon tummia suklaita, piti oikein laittaa palautelootaan kiitokset! Joku sisäänostaja varmasti karppaa koska sinne on tullut myös Skyr-rahkaa. Huomenna sulatan tummaa suklaata ja nakkaan sekaan pähkinät, se olkoon huomisen hemmottelu. Jos oikeen retkahdan niin heitän sekaan tilkan kermaa ja lätkin oikein muotteihin ystävänpäiväksi :mrgreen:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2011-02-11 20:12:50 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2011-02-11 09:26:21
Viestit: 170
Mulla on vaan halpissuklaata ja tavallista maitosuklaata.. Halpiksessa on 10g pala ja 5g hiilareita ja maitosuklaassa 10g 2 palaa 4g hiilareita. Koska tänään on hiilarit olleet harvinaisen vähäiset (50g) niin sallin itselleni pienen 10 gramman korotuksen perjantain kunniaksi..

_________________
Vaikeuksien kautta voittoon!!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2011-02-12 01:12:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Toi suola-pekaanisuklaa Maraboulta ON hyvää...

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2011-02-12 16:57:24 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-02-11 15:43:52
Viestit: 150
Viikonlopun herkuksi tuli sitten väsättyä jääsuklaata, kunhan se tuolla jäähtyy, niin :smt118


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2011-06-15 13:20:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-07-21 19:00:34
Viestit: 505
Saako suomesta mistään Lindtin Excellence CHILI suklaatia??? kiinnostais kovasti maistaa... :smt016

_________________
viewtopic.php?f=11&t=52427


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2011-06-15 15:20:34 
Poissa
Turmiokarppi
Turmiokarppi

Liittynyt: 2010-10-01 08:55:55
Viestit: 1685
Ainakin Stokkan Herkusta olen bongannut, muistaakseni myös yhdestä Cittarista. Oli ihan ok, mutta ei kyllä polttele kunnolla :/

_________________
Cogito ergo doleo


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 371 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 115 16 17 18 19 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)