karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-04 03:31:54

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-07-22 21:10:15 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kirrimirri kirjoitti:
Kananmunia voi ihan hyvin syödä päivittäin . Luulen että suurin osa karpeista tekee niin. Ovat hyvää, ravinteikasta ja halpaa syötävää.

Samaa mieltä. Itse yritän syödä vähintään 3 kananmunaa päivässä. Enemmän ravintoaineita sisältävää tuotetta saa etsiä.

ViestiLähetetty: 2011-07-23 03:49:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^ Täällä kanssa. Munat on halpoja ja sisältävät mitä täydellisimmässä muodossa hyvää proteiinia ja rasvaa. Ruoan kolesteroli ei suoraan muuta ihmisen kolearvoja yhtään mihinkään (saa korjata jos olen väärässä) joten siitäkään ei kannata huolehtia :)

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2011-07-23 07:32:04 
Poissa
sintti
sintti

Meillä on ainakin usein kaupassa broilerinkoivet halpoja. Kolme isoa koipea saa alle 2 eurolla. Possun rasvaisempia osia saa muutamalla eurolla kilo. Lapaa, kylkeä ym. Ihanaa on kun hauduttaa pitkään uunissa matalalla lämmöllä.

ViestiLähetetty: 2011-07-25 10:33:15 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos paljon vastauksista!

Aloitin nyt siis aamun partiksella, rahkalla ja mustikoilla. Otin isomman annoksen kuin normaalisi ja nyt olen tähän asti ollut jo syömättä ja ilman näläntunnetta tai päänsärkyä. Kohta on lounasaika, johon rahani riittivät sulatejuustoviipaleisiin, nakkeihin ja jääsalaattiin (49 senttiä, joku sanoin salaatin hinnasta...) ;D

Iltapäivällä sitten toivottavasti löydän itselleni jostain paljon proteiinia halvalla (vaikka niitä kanankoipia), tai voisihan sitä vaikka niitä jauhelihapihvejä tehdä.

Iltapalaksi varmaan taas partista, juustoa ja jotain rouskuteltavaa. Ja ehkä kananmunaa. Ja ainiin, pitää taas leipoa niitä juustopalleroita, jota viime vuonna tuli tehtyä useasti. Toivottavasti tämä nopea uudelleenaloitus ei nyt ihan hirvästi nostaisi painoa, vaikka yritän jättää niin paljon hiilaria saman tien pois kun vaan voin!

Ja vettä tietysti vähän enemmän kuin 0,4dl ;)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00