karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-31 22:26:40

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Miten jatkan?
ViestiLähetetty: 2011-07-05 10:54:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Enpäs ole koskaan käyttänyt Kalorilaskuria, mutta Kultakaloihin olen ollut tyytyväinen. Siellä pyörii pieni, mutta toisiaan tsemppaava piiri, lisäksi omat syömiset ja jorinat säilyvät, eli niistä on hyvä seurata, miten oma karppaus on sujunut.

ViestiLähetetty: 2011-07-07 10:59:28 
Poissa
sintti
sintti

Lainaa:
Haluaisin näin kesäaikaan syödä vähän marjoja tai syödä rahkaa tai partaäijäjugurttia. En haluaisi, että tämä hyvä alku kariutuu siihen, että lisäilen hiilareita liikaa.

Itselläni tuli jumi siinä vaiheessa kun noin 12kg oli pudonnut. Yritin kaikkia keinoja joita neuvotaan jumin purkamiseen, mutta mikään ei tehonnut. Sitten jossain vaiheessa tajusin että jumi oli alkanut juuri samoihin aikoihin kuin aloin syömään partista. sen kun jätin pois, niin paino alkoi taas laskemaan.
En usko, että se mulla ainakaan johtui siitä, että päivittäiset hiilarit olisi noussut jugurtin takia, vaan ilmeisesti kaikille ei sovi maitotuotteet, varmaankaan maitosokerin takia, tai näin olen ymmärtänyt.

Ei mulla kyllä paino onneksi noussut jugurtin takia, onneksi, se nimittäin on mulle suurta herkkua. Sitten kun on paino riittävästi laskenut alan taas syömään sitä mustikoiden, hasselpähkinärouheen, stevian ja kermanlorauksen kera.

ViestiLähetetty: 2011-07-16 12:32:05 
Poissa
sintti
sintti

Tämäkin kysymys sopinee tähän aloittamaani ketjuun. Toivottavasti taas joku viisaampi osaa vastata.

Eli kolmatta viikkoa nyt karppailen ja kaksi ekaa viikkoa pidin hiilarit alle 20 g päivässä. Olen nyt kolmantena viikkona joinakin päivinä syönyt ylikin 20, eli lisäillyt hiilareita, lähinnä marjojen ja kerman muodossa päivän viimeisen aterian yhteydessä, mutta mielestäni (maku suussa) olen vieläkin ketoosissa? Jossain sanottiin, että ketoosissa olis hyvä olla vaan pari viikkoa, mutta jotkut ovat siinä tilassa vallan? Tavoitteena on kuitenkin myös laihtuminen tämän energisen hyvän olotilan lisäksi. Eli voinko nyt huoletta tässä ketoosissa pysyä ja toivoa, että hyvä olotila jatkuu? Onko ketoosi se kaikkein eniten laihduttavin tila? Voiko myös ketoosissa tulla jumeja? Ekana kuutena päivänä lähti 4 kiloa ja kilo sen jälkeen vielä. Olen tosi tyytyväinen tähän alkuun ja tosi tyytyväinen tähän energiatilaan. Paha vaan, että laiskuutta karppaus ei silti poista :lol:

ViestiLähetetty: 2011-07-16 19:25:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ketoosissa rasvaa palaa noipeiten, mutta helposti siinäkin voi tulla jumeja.
Syöt vaikka liian paljon prodea taikka liian vähän tai sitten niin paljon rasvaa, että ei tarvitse vyötäröltä ottaa.
Minun kokemuksella sitä rasvaa saisi syödä kyllä aika pirusti

Mutta jos input output ihmisiä uskoo, niin ketoosissa voi vaikka lihoa.
Eenfeltin mukaan se on kyllä harvinaista.
Mutta ainahan joku kuuluu johonkin harvinaiseen joukkoon.

http://karppausjaperhe.blogspot.com/

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00