Täällä kans normipainoinen, ylärajoilla tosin. En tosin näytä siltä, että olisin ylärajoilla, vaan pikemminkin keskivaiheilla.
Itellä ongelmana on ollut tuo on/off-karppaus, eli nyt aloitin taas uudestaan..kyllästyin nimettäin. Karppaukseen tutustuin, koska vatsani on niin herkkä että joskus on jopa tuntunut etten voi syödä mitään (aika vaikeea muuten opiskella tällöin!). Sitten ajauduin tänne ja uskalsin heti kokeilla, koska isoveli joskus laihdutti 20kg atkinsilla, niin tiesin että elossa se ainaki on

Itellä kyllä on myös painonpudotuksellisia tavoitteita, tosin tiedän että 2vko tästä näytän 5kg laihemmalta vaikken sitä edes ole. Hiilaripömppö on minulla nimettäin aika iso, ihan hämmästyttävä. Esimerkiki nyt parin kkn repsahduksen aikana en ole "lihonut" kuin 1kg tai voi olla etten jopa edes sitä varsinaisesti, koska painoni aina heittelee jonkin verran..noh, kuitenkin näytän monta kiloa painavammalta tämän hiilaripömpön tähden. Että kyllä on ihan omasta hyvinvoinnista kiinni oma karppaukseni. Myös äitini karppaa, hänellä on pahemmat vatsaoireet kuin minulla ja on aina sanonut, että kannattaa jättää ne potut ja riisit vaan suosiolla..ja valkoset jauhot ja sokrut

Ja vielä näin sopivasti poukkoilen aiheesta takaisin ylemmäs, kyllästyin siihen että olen tässä parin kkn aikana ollut kuumeessa jopa x2 ja kunnon vatsataudissa (ja ei ollu mikään kovin lyhyt juttu). Sattumalta kait nämä tuli, mutta tuovat pientä ponnetta, kun inhoan sairastelemista.
Eli kaipa se terveellinen elämäntapa houkuttaa, kuului siihen sitten painonpudotus tai ei.
Oma ongelmani on lähinnä, mitä ihmettä syön koulussa, kun siellä ne "lihat" ja muut aina uitetaan niissä kastikkeissa..ärsyttävää. Harmi, kun ei ole jääkaappia siellä..työelämässä nämäkin asiat helpottavat, kun voi tuod atöihin ihan mitä haluaa syötäväksi