viime syksynä mitattiin kaikki mahdolliset kilpirauhasiin liittyvä, otettiin ihan täydet veriarvot (11 pulloa verta..) ja sokerirasitustestit. kilpirauhasissa ei ole vikaa, ennenkin on testattu kun epäiltiin liikatoimintaa (sillon taas hikoilin kuin sika enkä nukkunut kun 3-5 tuntia yössä). sokeritesteissä ilmeni liiallista insuliinin tuotantoa, jonka jälkeen siirryin kokonaan karppaamaan aikasemman hiilarien rajailun jälkeen. tämä on harvinaista normaalipainoisella nuorella (ens kuussa 19) ja tutkimukset on lääkärin mukaan niin rankat että kysyi olenko valmis niihin vai auttaako ruokavalio. tuolloin sain myös verensokerimittarin mukaan kun sokerit tipahtelivat parin tunnin välein. eipä ole tarvinnut kertaakaan mitata kun pahaa oloa ei ole sen jälkeen tullut kun jätti turhuudet matkasta.
kummallista kun näillä helteillä ei tunnu kuumalta kuin todella harvoin. huomaa että hiki alkaa valumaan otsalta mutta kuumuuden tunnetta ei tule samalla tavalla kuin ennen? vai onks musta vaan tullu jotenkin tunnevammanen, en tiedä
