Koltta: Se varmaan pitää paikkansa tuo, että pätee muihinkin kuin vain meijeri tuotteisiin. Mutta en vielä ole kerennyt kauhiasti tutkimaan muita. Ja tuokin että tajusin sen oli tavallaan vahinko. Kiinnosti vain katsella miten paljon ja millai kevyt tuotteet eroaa "oikeista" tuotteista. Eli yksi asia viisaampi taas

(hyvä minä) Seuraavaksi suuntaan lihatiskille tutkimaan makkaroita. Harmi että hevi-tiskillä ei ole samanlaista tietoutta. Niiin, ja kaikki tonnikalapurkit
Koltta kirjoitti:
^ Vaikea paikka. Luokassa kysymyksiä joihin vastatakseen oikein, miehen on vastattava yhdellä tavalla, valehteli tai ei. Todennäköisesti (miehen näkökulmasta) jos se ei olisi oikeasti näkynyt ja kommentti olisi ollut vain kohteliaisuutta, se olisi ollut enemmänkin luokkaa "jaa" tai "vai niin". Kun siihen lisättiin vielä tuo ylimääräinen "tuntuu" uskon että vastaus oli vilpitön.
Niin , tuota mä just tarkoitin! Kiitos tuosta siis. Eli uskon!!!
anniem, nuo vaatteet...voi että nuo vaatteet!!! Mulla on tällä hetkellä vain yhdet parit farkut, ja nyt tuntuu kuin ne istuisi hieman paremmin. Mutta sitten tulee heti sellainen ajatus, että äääääh, kuvittelen vain, tai, pitäisi pestä ne, sillä nehän venyy käytössä! Oonko vähän pönttööö??? Musta tuntuu että olen vainoharhaisen turhamainen tällä hetkellä