karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-22 11:20:49

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 122 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 57 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Mustekala ihmettelee
ViestiLähetetty: 2011-08-12 18:01:04 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Mä vasta äskettäin älysin yhden jutun meijerituotteista: mitä vähemmän rasvaa, sen enempi hiilareita! #-o
Ja älkää nyt kaikki naurako samaan aikaan :lol:

Ei ole aiemmin ollut tarvetta tutkailla, mutta nytten kattelin!

Ja sitten ihmettelen, minne ne kilot häviää? Multa on nytten lähtenyt 6 kiloa, mutta en tykkää että se näkyy yhtään missään!
Outoa :?:

Viestin otsikko: Re: Mustekala ihmettelee
ViestiLähetetty: 2011-08-12 18:25:41 
Poissa
luontokarppi
luontokarppi

Olet asian ytimessä :lol: Karppaus on nimenomaan sitä,että vähennetään hiilihydraatteja ja korvaavaa energiaa saadaan rasvoista.Proteiinihan pysyy koko lailla samoissa kuin esim.vt:llä ruokavaliolla.
Niitä sokereita ja yleensäkin hiilihydraatteja on yllättävissäkin tuotteissa joten ravintosisältöjen tutkiminen on erittäin hyvä asia :smt045

ViestiLähetetty: 2011-08-12 18:40:41 
Poissa
sintti
sintti

Kannatttaa kysyä joltain jota et oo nähnyt vähään aikaan, että ootko laihtunut? Mulla ainakin toimii :D

ViestiLähetetty: 2011-08-12 22:34:10 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Joo voivoi, nykyään tutkin kaiken, jopa mies katselee ennen kuin heittää ostoskärryyn :D .Se kysyy multa välillä että onko tää tai tää hyvä? Todellakin kannattaa tutkia, sen huomasin. Ja samalla kauhistuin kuinka paljon hiilareita sitä syö, kun yrittää syödä "kevyesti"!!! Se selittääkin sen asian minkä takia en ole onnistunut aikaisemmin kilojani karistaa :!: :!: :!:

Jossain vaiheessa "kevyesti" syöden, tuli vastaan se, että ei vain saa tarpeeksi RAVINTOA! Jotain puuttui koko ajan.
Tällä karppauksella ei ole ollut samanlaista vaikutusta, vaan olo on ollut hyvä ja mikä parasta, tasainen!

Niinpä Jahuna, ehkä pitäisi tehdä niin :D Sanoin tässä yksi aamu miehelle: mä oon pudottanut 6 kiloo eikä se näy missään!!! Johon se vastas: Kyllä näkyy ja myös tuntuu. Mutta, mutta, kun se on mun mies, niin tiedä sitten sanoiko se sen ollakseen kiltti vai???

ViestiLähetetty: 2011-08-12 23:12:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mustekala kirjoitti:
Mä vasta äskettäin älysin yhden jutun meijerituotteista: mitä vähemmän rasvaa, sen enempi hiilareita! #-o
Pätee muuten moneen muuhunkin kuin meijerituotteisiin.

ViestiLähetetty: 2011-08-12 23:14:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mustekala kirjoitti:
Niinpä Jahuna, ehkä pitäisi tehdä niin :D Sanoin tässä yksi aamu miehelle: mä oon pudottanut 6 kiloo eikä se näy missään!!! Johon se vastas: Kyllä näkyy ja myös tuntuu. Mutta, mutta, kun se on mun mies, niin tiedä sitten sanoiko se sen ollakseen kiltti vai???

Tutut ja ulkopuoliset sen parhaiten huomaa, usko sitä miestäsi vaan :wink: En minäkään omaa laihtumistani konkreettisesti ikinä ole huomannut, mutta muiden huomautuksista ja ajoittaisista vanhojen vaatteiden sovittelusta kyllä.

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2011-08-12 23:16:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^ Vaikea paikka. Luokassa kysymyksiä joihin vastatakseen oikein, miehen on vastattava yhdellä tavalla, valehteli tai ei. Todennäköisesti (miehen näkökulmasta) jos se ei olisi oikeasti näkynyt ja kommentti olisi ollut vain kohteliaisuutta, se olisi ollut enemmänkin luokkaa "jaa" tai "vai niin". Kun siihen lisättiin vielä tuo ylimääräinen "tuntuu" uskon että vastaus oli vilpitön.

ViestiLähetetty: 2011-08-12 23:50:45 
Poissa
Herkkusuukarppi
Herkkusuukarppi

Mustekala kirjoitti:
Sanoin tässä yksi aamu miehelle: mä oon pudottanut 6 kiloo eikä se näy missään!!! Johon se vastas: Kyllä näkyy ja myös tuntuu. Mutta, mutta, kun se on mun mies, niin tiedä sitten sanoiko se sen ollakseen kiltti vai???

Mun mies ei olis vastannu mitään, jos se ei näkyis (ja tuntuis).

ViestiLähetetty: 2011-08-13 00:51:31 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Koltta: Se varmaan pitää paikkansa tuo, että pätee muihinkin kuin vain meijeri tuotteisiin. Mutta en vielä ole kerennyt kauhiasti tutkimaan muita. Ja tuokin että tajusin sen oli tavallaan vahinko. Kiinnosti vain katsella miten paljon ja millai kevyt tuotteet eroaa "oikeista" tuotteista. Eli yksi asia viisaampi taas =D> (hyvä minä) Seuraavaksi suuntaan lihatiskille tutkimaan makkaroita. Harmi että hevi-tiskillä ei ole samanlaista tietoutta. Niiin, ja kaikki tonnikalapurkit :smt119

Koltta kirjoitti:
^ Vaikea paikka. Luokassa kysymyksiä joihin vastatakseen oikein, miehen on vastattava yhdellä tavalla, valehteli tai ei. Todennäköisesti (miehen näkökulmasta) jos se ei olisi oikeasti näkynyt ja kommentti olisi ollut vain kohteliaisuutta, se olisi ollut enemmänkin luokkaa "jaa" tai "vai niin". Kun siihen lisättiin vielä tuo ylimääräinen "tuntuu" uskon että vastaus oli vilpitön.

Niin , tuota mä just tarkoitin! Kiitos tuosta siis. Eli uskon!!!

anniem, nuo vaatteet...voi että nuo vaatteet!!! Mulla on tällä hetkellä vain yhdet parit farkut, ja nyt tuntuu kuin ne istuisi hieman paremmin. Mutta sitten tulee heti sellainen ajatus, että äääääh, kuvittelen vain, tai, pitäisi pestä ne, sillä nehän venyy käytössä! Oonko vähän pönttööö??? Musta tuntuu että olen vainoharhaisen turhamainen tällä hetkellä :smt120

ViestiLähetetty: 2011-08-13 00:56:24 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Mutta Lörppö, eikö se ole tavallaan hyvä? Silloinhan voit olla varma kun se sanoo jotakin? Eikä vain teeskentele. Parempi se niin on mun mielestä.

ViestiLähetetty: 2011-08-13 13:01:07 
Poissa
Herkkusuukarppi
Herkkusuukarppi

^ Juu, mä ajattelinkin, että jos se sunki mies olis vain sivuuttanut sun sanomiset, ellei se susta oikeasti näkyis ja tuntuis :D . Eli kyllä se totta puhui :smt045 .

ViestiLähetetty: 2011-08-13 13:06:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Miesten sanomiset nyt on miesten sanomisia (eli riippuvat nmiehestä ja hänen tarkoitusperistään naisen suhteen :wink: ... MUTTA tuskin on sattumaa, että jonkin aikaa ketokarpattuani sain kuulla rehellisen kriittisenä pitämältäni mieheltäni ihan spontaanisti heitetyn kommentin: "näytät kyllä hemmetin hyvältä"!

ViestiLähetetty: 2011-08-13 15:17:52 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Koltta kirjoitti:
Vaikea paikka. Luokassa kysymyksiä joihin vastatakseen oikein, miehen on vastattava yhdellä tavalla, valehteli tai ei.

IMO naiselta on viisautta yrittää pidättäytyä asettamasta miestä tilanteeseen, jossa kaikki vastausvaihtoehdot ovat vääriä. Tuppaavat mokomat ahdistumaan :lol: Vaikeaahan se tietysti on, mutta harjoitus jatkuu!

ViestiLähetetty: 2011-08-13 16:21:19 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Voi että näitä meidän naisten ulkonäköongelmia :lol: :lol: tai siis ainakin mun....

Noh, nyt ottaa vähän päähän: Tänään tuli vieraita ja heillä oli mukana jäätelöä ja suklaaleivoksia (AAARRRGGGHHH).
En kehdannut sanoa, että en syö, vaan kiltisti mutustelin muiden mukana!
Nyt vähän pelottaa, että noi herkut vesitti hyvän alun :smt088

Eipä sitä tietenkään voi muuta kuin jatkaa. Mutta pieni harmistus koputtelee ottaan...

ViestiLähetetty: 2011-08-13 16:46:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ei kun eteenpäin, sano mummo lumessa! :lol:

ViestiLähetetty: 2011-08-13 16:47:41 
Poissa
sintti
sintti

Mustekala: Mullakin suurimpana huolena ennen aloitusta oli, että pahoitan toisten mielen jos/kun en syö mitä tarjotaan. Ja sitten jos kieltäydyn, niin mua pidetään fanaattisena tylsänä hihhulina... :|

Mutta sitten päätin, että minähän syön just sitä mitä haluan. Ja jos ihmiset arvottaa mut korvapuustin syömisellä tai syömättä jättämisellä, niin se on niiden ihmisten ongelma! Toki otan tarvittaessa omat eväkset mukaan ja yritän antaa ennakkoon vinkkiä esim. kyläilemään mennessä. Minun VHH-ura on vasta lyhyt, eikä tiukkoja paikkoja vielä ole todellisuudessa tullut... Saas nähdä kuinka periaatteiden soveltaminen käytäntöön onnistuu.

ViestiLähetetty: 2011-08-13 17:01:15 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kyllä mä olen sukulaisten kanssa onnistunut syömään karpisti. Niitten kanssa ei ole ollut ongelmia. Olen rehellisesti sanonut että näin on näreet, ja he hyväksyvät sen utelemalla ja mielenkiinnolla kuunellen :D ja hieman hymähtäen, tietty.

Mutta nämä tämänpäiväiset vieraat olivat mun kummivanhemmat, joita en ole vuoteen nähnyt. Joten en vain kehdannut sanoa :(
Mutta en nyt ala stressaa sen enempää...enempää...enempää...ihan snadisti harmitti.
Oli ja meni, syöty nitä syöty! Uskon karpin voimaan, se jyrää syödyt hiilarit :D :D :D

ViestiLähetetty: 2011-08-14 15:21:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Koltta kirjoitti:

Sama kysymys tuntuu olevan miehille kohtalokas kaikkialla...

...Ainakin jos uskoo tätä sarjakuvapiirtäjää! 8)

http://www.hs.fi/wulffmorgenthaler/1135268458321

ViestiLähetetty: 2011-08-14 15:38:16 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kyllä näin se asia on,naiselle kelpaa tasan tarkkaan vain ja ainoastaan yksi vastaus,vaikka antaa miehelle illuusion että mahdollisuuksia on monia,annan esimerkin elävästä elämästä,siis minun elämästä: Kerran emäntä kysyi minulta että "kulta lähdetkö kauppaan mukaan?",kolmen sekunnin miettimisen jälkeen sanoin "en jaksa",se oli virhe.Emäntä vastasi: "kyllä siun pitää lähtee kauppaa ku on niin paljo kannettavaa pälpälpälpälpäl!!!.....".Eli kannattaa miettiä mitä vastaa.Ja kannattaa vastata oikein vaikka se olisikin väärin.

ViestiLähetetty: 2011-08-14 16:21:53 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kasvissyöjä ja vastarannankarppi: Tuo että mies vastaa "oikein", taitaa olla ikuisuus ongelma. Mä en silloin niinkään kysynyt, vaan ääneen harmittelin. Mutta olihan se mukava saada sellainen vastaus. Ja miehet ja naiset ovat erillaisia (onneksi), joten asiat nähdään eritavalla.

Onko teillä muilla samanlaista kuumotusta ruokailun jälkeen? Kun olen syönyt, niin tuntuu kuin kropassa, ihan kaikkialla, syttyisi tuli! Sitä ei kestä kauan, mutta todella kuuma olo tulee. Ihan outoa toimintaa. Ei mulla aikaisemmin tällaista tunnetta ole ollut ruokailun jälkeen.

Ja eilisen hiilari-annoksen jälkeen tuli nälkä, jonka seurana tuli paha olo. Eli oli samaanaikaan sekä nälkä että paha olo. Ällötys!!! Söin yhden mikrossa lämmitetyn Wilhelmi makkaran ja olo parantu heti. En tajuu, tosi kummallisia juttuja.

Tänään syötiin "karppi" pöperöö (tietysi, mitä muutakaan sitä enään söisi :?: ) ja se uppos jokaiseen. Mies jopa maiskutteli ja kehui :D Ja 12v kakara söi jotain mitä se ei koskaan söisi: Parsakaalia, parsaa ja kukkakaalia. Mutta kun tein kerma-Sambal Oelek kastikkeen niin avot!!!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 122 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 57 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00