Hei vaan kaikki. I`m back.......sanoo hän hieman nolona.
Eksyin pahasti jonnekin, en edes tiedä itsekään oikein minne.
Joo, se edellinen aloitus alkoi mahtavasti, mutta jotenkin en vain pystynyt pitää itseäni siinä. Mopo karkas totaalisesti käsistä, hiilarit valloitti mun aivot, mun maailman, mun kaiken!!!
Pyydän nöyrimmäisesti anteeksi eksymistäni hiilari-helvettiin ja toivon saavani palata takaisin teidän luo
Nykyinen painoni on 74 kg. Luin ekoja lähettämiäni viestejä ja silloin olin päässyt jo 69kg! Kun aloitin tämän karppauksen uudestaan oli painoni noussut jo 78kg, mutta en vielä silloin kehdannut tulla takaisin tänne. Eli aloitin 9.1 ja nyt paino on tipppunut tuon 4 kg. Päätin että tänne en tule ennenkuin olen saanut jotakin aikaiseksi.
Olen miettinyt pääni puhki syytä tuohon kamalaan repsahdukseen, ja luulen että tiedän syyn:
Kielsin itseltäni KAIKEN! Olin aivan liian ankara syömiseni suhteen. Ei kukaan millään hilvatan tonnikalapurkilla elä!!! Nytten kun olen selvittänyt JA kirjannut epäonnistumiseni syyt ylös ja käynyt ne totaalisesti läpi, uskon, TODELLA USKON, että osaan jatkaa tätä elämän tyyliä oikein. Annan itselleni henkireijän silloin kun todella tuntuu siltä että sitä tarvitsen.
KIITOS