karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-28 22:27:25

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 122 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 … 3 4 5 6 7 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Mustekala ihmettelee
ViestiLähetetty: 2011-09-19 12:35:50 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hei! ( hän sanoo nolona)

Tiedän että he eivät tee sitä vittuilakseen. Pyydän anteeksi huonoa käytöstäni!

En tiedä miten flippasin tuollai....Lupaan että ei toistu!

Anteeksi!

ViestiLähetetty: 2011-09-19 21:44:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mua on harmittanut monesti myös nuo viittaukset vanhoihin ketjuihin. Aiheesta on siis keskusteltu sivutolkulla vuonna 1 ja 2, joten enää ei sitten tartte keskustellakkaan. Harmittaa ruveta lukemaan ketjua, jossa on kymmeniä sivuja.

ViestiLähetetty: 2011-09-19 23:33:52 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Niinpä salmari. Mä en edes älynyt ruveta ettimään mitään tuollaista (siis mun kyselyyn).

Mutta onneksi kerkesin saada hyviä vastauksia ennen kuin se lukittiin :D

Mutta mun vastaus oli kyllä typerä, ei sitä niin saa käyttäytä [-X

Ainakin tiedän mitä tehdä kun seuraaavan kerran tarvitsen tietoa/apua =D>

ViestiLähetetty: 2011-09-20 15:37:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

salmiakkikala kirjoitti:
Mua on harmittanut monesti myös nuo viittaukset vanhoihin ketjuihin. Aiheesta on siis keskusteltu sivutolkulla vuonna 1 ja 2, joten enää ei sitten tartte keskustellakkaan. Harmittaa ruveta lukemaan ketjua, jossa on kymmeniä sivuja.

Aikaa niiden sivujen lukeminen kyllä vie. Usein niiltä sivuilta sitten löytää monia vastauksia omiin kysymyksiinsä; ei siis hukkaan heitettyä aikaa. :D

On valmiiksi tarjolla monia näkökulmia ja neuvoja, ei hassumpaa. Ja tottahan oman kysymyksensä voi kirjoittaa jo aiemmin aloitetun ketjun jatkoksi! Vaikkeivät alkuperäiset kirjoittajat enää olisikaan aktiivisia, viestin näkevät muut aiheesta kiinnostuneet. Ja samalla on heillekin tarjolla muiden aikaisempia kokemuksia. =D>

Annetaan vaan hyvän kiertää!

ViestiLähetetty: 2011-09-20 20:30:25 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Totta turiset Kasvissyöjä. Sitä pitää vain muistaa käydä läpi ennenkuin kyselee. Itselläni ei vain käynyt mielessä.

Tänään olin kahden tunnin kävelylenkillä:) Oli aivan mahtavaa! Ilma oli niin raikas ja tuuli niin pirtsakan ihana:) Löysin kanttarelleja, peuroja ja joutsenia. Ne kaksi muuta jäätin metsään, mutta kanttarellit poimin mukaani. Oli niiiin hyväääää syödä paistettuja kanttarellejä sipulin ja kerman seassa. Kohta saunaan ja kuppi kahvia kuohukermalla! Jumssi jumssi:)

ViestiLähetetty: 2011-09-23 11:58:47 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Eilen sitten päätin lähteä "pienelle" kävelylle. Eikä siihen mennyt kuin 3 tuntia :lol:
Noin 14 km tuli talsittua mutta ihanaa oli!
Jalat rupesi olemaan loppuvaiheessa aika kipeät. Mutta kun kävin saunassa niin ei ne enään aamulla särkenyt niin pahasti. Johtuu myös tuo kipu erittäin huonoista lenkkareista ( kakaran vanhat lenkkarit)! Ehdottomasti pitää panostaa kunnon kävelylenkkareihin.

Ruokapuoli on jäänyt todella vähäiseksi. Tossa yks päivä tuli syötyä se vajaa desi kanttarelliseosta ja yksi purkki tonnikalaa. Seuraavana päivänä munakas juustolla ja kahdella nakilla, ja sekään ei uponnut kokonaan. Eilen mies oli tehnyt Karjalanpataa. Eli ei kovin paljon ole tullut syötyä :(
Mutta kun nälkä ei vaivaa...jotain pitäisi tehdä...

Paino on nyt 69 kg, eli pudotusta vajaa 8 kg

Mun tickeri ei toimi, asensin sen varmasti väärin, mut ei haittaa:)

ViestiLähetetty: 2011-09-23 18:22:14 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tänään oltiin Tammisaaren-markkinnoilla. Ihan mielettömän paljon väkeä! Me ei käyty kuin Maailmanpyörässä :D
Ja yhdet grillimakkarat syötiin. Olisihan sinne saanut uppoamaan vaikka kuinka paljon rahaa.....kojua kojun perään. Mutta ei viittitty ostaa mitään, ei edes sitä metrilakua eikä neekerinsuukkoja :shock: Outoa, meinaan aina ennen ollaan niitä ostettu.

Tuli sitten tavallaan päivän lenkki tehty samalla, sillä auto jätettiin parin kilsan päähän. Fixut me :lol:

Ja toi grillimakkara on ainoa mitä tänään olen syönyt. Hohoijaa, kattoo nyt jos vähän myöhemmin söisi jotain lisää. On se oikeasti todella outo tunne kun ruoka ei maistu läheskään samalla tavalla kuin ennen!

ViestiLähetetty: 2011-09-23 20:37:32 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi

Mustekala kirjoitti:
Ruokapuoli on jäänyt todella vähäiseksi. Tossa yks päivä tuli syötyä se vajaa desi kanttarelliseosta ja yksi purkki tonnikalaa. Seuraavana päivänä munakas juustolla ja kahdella nakilla, ja sekään ei uponnut kokonaan. Eilen mies oli tehnyt Karjalanpataa. Eli ei kovin paljon ole tullut syötyä :(
Mutta kun nälkä ei vaivaa...jotain pitäisi tehdä...

Mustekala kirjoitti:
Ja toi grillimakkara on ainoa mitä tänään olen syönyt. Hohoijaa, kattoo nyt jos vähän myöhemmin söisi jotain lisää. On se oikeasti todella outo tunne kun ruoka ei maistu läheskään samalla tavalla kuin ennen!

[-X Koita nyt vaan syödä enempi, mustis. Muuten susta kuihtuu jokin surkee kalmari... Ainaskin kasvis-/vihanneskamaa, syömisen perusajatus lienee se, että keho saa tarttemansa ravintoaineet? Luulisin. Ei noi riitä. Jos noin vähän syöt, niin tarttee tod. kattoo mitä siinä on....

ViestiLähetetty: 2011-09-24 01:02:19 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Niinpä niin. Mä tiedän että pitää syödä.....jotenkin ei vain ole nälkä! Onneks aloitin sentään tunkee kuohukermaa kahviin :D siitä saa sentään jotain.

Joo ja se markkinamakkara oli sellainen jauhomakkara, mut se nyt vain kuuluu tohon markkina hommaan.

Ei musta mitään surkeeta kalmaria tule [-X Huomenna Appilaan, siellä saa siskonmakkarakeittoa ja jälkkäriks jäätelöä, niin sitten ainakin tulee syötyä!

Kyllä tää tästä taas lähtee. Jotenkin nyt vain ei uppoa oikein. Ja niitä kasviksia mulla on valmiina. Ehkäpä ylihuomenna?

Ehkäpä vähän vinettoo huomenna kanssa? Se kyllä maistuis :D Eih, mähän päätin olla ilman kunnes kalaan lähdetään, uuuups, unohdin :oops:
Nå, hyvin pärjää kummiskin.

ViestiLähetetty: 2011-09-24 07:12:05 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Nosta hiilareita sen verran että nälkä taas palaa.

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

ViestiLähetetty: 2011-09-24 18:10:38 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Heips Kirrimirri:)

Joo, sen mä tänäiltana teen. Syön suolapähkinöitä ja juon kaljaa!!! Tiedän että sanoin olevani juomatta kalareissuun asti, mutta mutta...Eikä ole yhtään huono omatunto:)

Appilassa sitten oltiin ja syötiin. Mä suoraan sanottu kauhistuin, kuinka vähän ruokaa tuli syötyä!!?? Ja ihan täyteen tulin. Mun annos oli lähes yhtä pieni kun meidän puolitoista vuotiaan likan annos:(
Ehkä tän illan jälkeen rupee ruoka taas maistumaan?!

Mutta kiva päivä oli siellä ja ihanaa olla taas kotona:)

Hyvää Lauantaita Teille Kaikille :smt048

ViestiLähetetty: 2011-09-25 16:43:46 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Eilen tuli sitten juotua kaljaa, syötyä suolapähkinöitä ja jopa vedettyä yksi lihapiirakka with extra cheese! Ja tänään kun kävin vaa`alla, niin 69kg näytti. Ja se ei ollut aamupunnitus, vaan ihan kermakahvien jälkeen :D

Nyt on nälkä =P~ Uunissa muhimassa uunimakkaraa juustorasteella ja pekoniin käritty!
Ehkäpä kakkakuulia mukaan ja hieman broccolia. Hyvää tulee mutta antaa tulla vaan =D>

Pitkään aikaan en ole kirjannut ylös syömisiäni, joten nyt otin vihon keittiöön jonne kirjaan KAIKEN mikä menee alas kurkusta. En mittaa enkä punnitse.

Liikuntaa en tänään ole harrastanut ollenkaan enkä tule harrastamaankaan.

ViestiLähetetty: 2011-09-25 23:42:55 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Eli joo, tänään söin uunimakkaraa (vähän alle puolet puolikkaasta lenkistä), ihan Håkan Blöötä juustoraasteelle ja pekonilla, sekä kakkakuulia ja broccolia. Hyvää oli.
Join myös 7*0,33L Kohvia ja mussuttelin suolapähkinöitä.
Eli tällainen syönti/juonti ilta minulla tänään :D

ViestiLähetetty: 2011-09-26 00:06:30 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi

Mustekala kirjoitti:
Eli tällainen syönti/juonti ilta minulla tänään :D

Ei susta mitään kalmaria tod. tuu, mustis. Way to go! (Eikä sitä paitsi voiskaan, koska semmoinen nimmari on jo olemassa täällä. Hoksasin kurkkimassa kuvaa mun [en sano mistä]). Etkä sä Kalmari oo mikään surkee, uskoisin. Sorkke...

ViestiLähetetty: 2012-01-18 02:42:26 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hei vaan kaikki. I`m back.......sanoo hän hieman nolona.
Eksyin pahasti jonnekin, en edes tiedä itsekään oikein minne.

Joo, se edellinen aloitus alkoi mahtavasti, mutta jotenkin en vain pystynyt pitää itseäni siinä. Mopo karkas totaalisesti käsistä, hiilarit valloitti mun aivot, mun maailman, mun kaiken!!!
Pyydän nöyrimmäisesti anteeksi eksymistäni hiilari-helvettiin ja toivon saavani palata takaisin teidän luo :oops:

Nykyinen painoni on 74 kg. Luin ekoja lähettämiäni viestejä ja silloin olin päässyt jo 69kg! Kun aloitin tämän karppauksen uudestaan oli painoni noussut jo 78kg, mutta en vielä silloin kehdannut tulla takaisin tänne. Eli aloitin 9.1 ja nyt paino on tipppunut tuon 4 kg. Päätin että tänne en tule ennenkuin olen saanut jotakin aikaiseksi.

Olen miettinyt pääni puhki syytä tuohon kamalaan repsahdukseen, ja luulen että tiedän syyn:
Kielsin itseltäni KAIKEN! Olin aivan liian ankara syömiseni suhteen. Ei kukaan millään hilvatan tonnikalapurkilla elä!!! Nytten kun olen selvittänyt JA kirjannut epäonnistumiseni syyt ylös ja käynyt ne totaalisesti läpi, uskon, TODELLA USKON, että osaan jatkaa tätä elämän tyyliä oikein. Annan itselleni henkireijän silloin kun todella tuntuu siltä että sitä tarvitsen.

KIITOS :smt049

ViestiLähetetty: 2012-01-18 15:03:42 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Mustekala kirjoitti:
...Ja samalla kauhistuin kuinka paljon hiilareita sitä syö, kun yrittää syödä "kevyesti"!!! Se selittääkin sen asian minkä takia en ole onnistunut aikaisemmin kilojani karistaa :!: :!: :!:

Jossain vaiheessa "kevyesti" syöden, tuli vastaan se, että ei vain saa tarpeeksi RAVINTOA! Jotain puuttui koko ajan.

Siis tää on munkin kohdalla niin totta. Lamppu syttyi jälleen :idea:

Ja sulle, Mustekala, :hug:

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-01-18 20:53:46 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

EI EI EI EI!!!!! Nyt tuli itku!
Ostin uuden vaa'an, digitaalisen sellaisen. Arvatkaa paljon se näytti? 78,1! Mä en meinannut uskoa sitä todeksi. Eli mun vanha karsee vihreä oli mulle kiltimpi.
No, ei auta kuin jatkaa.

Kiitos Miikkis :D

ViestiLähetetty: 2012-01-19 13:30:56 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Sekaisinhan tässä menee. Tänään kun tutkin sitä vaakaa taas, se on se kehonmittaus-vaaka, niin se antoi uudet lukemat. Eli yksi oli 74,8 ja toinen 75. No kummiskin paljon paremmat kun eilinen!!!

Mä aloitan Pilates-kurssin ensi Tiistaina, harmi vain että niitä on vain kerran viikossa, iltaisin siis. Aamulla ois kanssa yksi, mutta en lapsen takia pääse. No, pitää katsoa jos siellä olisi iltaisin jotakin muuta kiinostavaa.

Mutta, jatketaan :D

ViestiLähetetty: 2012-01-20 13:22:39 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Ostin Ilona-lehden eilen juuri sen Karppaus juttujen takia. Mun mielestä se on ihan hyvä. Ne naiset jotka pitää laihduttaa 5 kiloa 6 viikossa oli aika mielenkiintoinen. Kun siinä oli mukana eri tuotteita "avittamassa". Yksi nainen sai lisäkiloja kun sillä oli nuo pussikeitot, siis Allevo. Ja toinen joka söi Rasvasieppari-tabletteja, ja ne ei kuulemma auttaneet ja kolmas joka söi Ruokahalun hillitsemis- kapseleita. Ja ne kuulemma vain sekoitti ateriarytmin. Eli kannattaa ihan ilman mitään erikois apuja laihduttaa. Nää naiset ei kait karpisti syönyt!? Mutta ihan mielenkiintoinen lehti kylläkin. Siellä on ihan hyviä neuvoja Karpeille, jotka ovat epävarmoja tarvittavista aineista.

ViestiLähetetty: 2012-01-20 15:11:35 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

:shock:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 122 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 … 3 4 5 6 7 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00