karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-12 00:10:22

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 177 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 59 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Pingu muutti Suomeen
ViestiLähetetty: 2010-02-07 08:25:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mieluiten olisin sängyn pohjalla enkä tulisi koskaan esiin :oops:
Loppuvuosi meni ihan ookoosti. Jouluna tuli juopoteltua ja syöpöteltyä liikaa, tulos +2kg. Ei niin paha.
Kairossa sain taas itseni ruotuun ja kävin salilla joskus jopa 2 kertaa päivässä. Jumpat alko, kilot jäi. 10 päivän matka Dubaissa nyt takana, tulos +2kg. Eli nyt +4kg liikaa läskiä..

Nyt semmonen fiilis että voi v****U! Kilot saa luvan lähteä lopullisesti. sama fiilis kun aina, en vaan kertakaikkiaan osaa olla herkuttelematta ja juomatta kun tulee tilaisuus.. Onko teillä muilla samat fiilarit?
Minä ihan oikeesti liikun paljon, syön melko kunnolla hiilaritietoisesti kuitenkin, joskus ne hedelmät vie mennessään, sallittakoon sen kuitenkin.

Tavoite on minulla aika kova, pakko olla muuten alan taas fuskaamaan ja sitten....
Niin toi painotavoite on se sama 63-65kg. Nyt kuitenkin on aika paljon lihasta tullut, et ehkä se 65 on ookoo. Kesällä painoin viimeksi 66 ja olin aika tyytyväinen, sain jalkaan farkut jotka viimeksi ollut kun painoin 58!! Eli on muokkausta tapahtunut.
Aikatavoite....niin..noh... huhtikuussa olis niinkun kiva vetästä biksut päälle :mrgreen:
Katsotaan kuin käy.

Hiilarit pidän siinä 20-30g päivässä.
Liikuntaa: 4 kertaa viikossa ohjatussa Total body workoutissa, 3 kertaa viikossa salilla kovilla painoilla, juoksua olis kans tarkoitus lisätä, varmaankin noin 3 kertaa viikossa..? Tässä on jo aika paljon. Mutta muistakaa kaverit, olen vaan kotona enkä tee mitään! Eli pakko liikkua näinkin paljon muuten tulen mökkihöperöksi :lol:

Tulkaa messiin, toivottavasti täällä on näitä minun vanhoja kavereita ja uudet myös, saa kommenttia laittaa!

Viestin otsikko: Re: Pingu tekee combäckin
ViestiLähetetty: 2010-02-07 08:42:54 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Täällä aika sama tavoite! Tällä hetkellä 164cm/74kg(lähtöpaino 76kg)

Kotiäitinä ollessa tulee pikkasen tuota napostelua ja olen yrittänyt pojan syntymän jälkeen laihduttaa, mut poika on jo 9kk ja paino vaan noussut :? Nyt alle viikon karpanneena tiedän että tämä on minulle sopiva tapa.Ei mitään 3 tunnin välein syömistä.

Yllättävän tiukkana olen jaksanut olla.Sallin itselleni karppiherkuilla repsahtelun niin ei tule sitten kamalasti hiilareita.Mies tuossa yksi ilta piteli nenäänsä kun puhuin eli tais olla jo ketoosi päällä.Eilisen syömisillä se tosin varmaan jo loppu.

Ennen raskautta painoin 66kg ja kovasti yritin -6kg tuosta saada eli olisi ihana painaa joskus 60kg tai jopa vähän alle.Tosin kun karppaa niin tuntuu että näyttää hoikemmalta koska ei ole sitä hiilaripöhötystä.

Liikuntaa tekisi mieli harrastaa enemmänkin mutta jotenkin menee hermot siihen että pitää aina järjestellä niin paljon ja siltikin voi käydä niin ettei jumpalle pääse.2 vanhempaa lasta pääsisi jo liikuntakeskuksen lapsiparkkiin mutta sitten vauvalle pitäisi kuitenkin hoitaja saada.Lisäksi sinne on sellainen matka ettei ihan jaksa lapset kävellä tai äiti ei jaksa kuunnella sitä narinaa :o Mies on yrittäjä ja tekee töitä miten milloinkin. Tällä viikolla käytin kyllä tilaisuuden hyväksi kun isommat lapset oli uimassa niin ei muuta kun vauva rattaisiin ja lumihankeen työntämään.Tuntu tunnin lenkki kyllä 1½tunnilta.Eilen olin keskustassa ja linja-autoa olisi saanut odotella puolisen tuntia niin päätin että lähdenkin kävelemään kotiin päin ja niin huomaamatta tuli tehtyä 3,5km lenkki :D

Kylläpä teki hyvää kirjoitella tänne niin tuli paljon iloisempi mielikin :D Huomenna sitten virallinen punnitus paljon on 6päivässä lähtenyt.

ViestiLähetetty: 2010-02-07 14:01:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heips vaan!
No niin nyt olen aloittanut "uuden" elämän!
Kävin salilla, juoksin 12km, tein vähän sarjoja ta crossailin 40min.

OON YLPEEEEEEE!

ViestiLähetetty: 2010-02-07 17:15:22 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hei! Kiva kun tulit takaisin! :D Minäkin nyt vasta helmikuusta päässy vauhtiin..koko syksy ja tammikuu meni niin ja näin :mrgreen: ..

Tsemppiä hirveesti :smt023

ViestiLähetetty: 2010-02-07 19:43:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos!
Juu, ylös ja alas ja taas ylös...
Tämä päivä on mennyt aivan mahtavasti, olo on niin hyvä kun tietää että on syönyt just hyvin..tosin pientä nälkää havattavissa, mut nyt ei auta..
Kattellaan kui huominen menee :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2010-02-08 08:27:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huomenta kaikille!!
Paino lähti tottakai laskusuuntaan, nesteet pihalle (reilu kilo), olin aika turpeassa kunnossa..eikä ihme.
Mietinkin tässä josko lähtisin salille taas tänään, huomenna on sitten lepopäivä. Yritän pitää myös kiinni lepopäivistä, eli tiistai ja perjantai, 5 päivää viikossa on sitten kunnon treenit lajia vaihdellen :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2010-02-08 09:00:37 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Kiva et oot takas :D !

Kyllä me nyt näytetään, mistä se kana pissii (mikä sanonta toikin muuten on?!) =D>

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen

ViestiLähetetty: 2010-02-09 09:11:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

En kyllä yhtään tiedä mikä sananlasku tuokin on, mutta ei se mitään, näytetään vaan mistä se kana pissii :lol:

Nyt mulla kaksi ( :!: ) kokonaista karppipäivää takana. HH alle 20, kalorit 1500 paikkeilla, liikuntaa niin julmetusti, kahtena päivänä tulos -3600kcal!! Hyvä minä!!
Paino -2.3kg kahes päiväs =D>

Tästä on niin hyvä jatkaa, niin ja NYT on tavoite -4,9kg, eli en sillon laskenu nesteet mukaan kun ilmoitin asiasta. Tarkoitin 5kiloo läskiä!

Eilen oli kyl julmetun paha hedari, mutta nyt olo on hyvä!

ViestiLähetetty: 2010-02-10 10:23:58 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kiva, kun täällä on muitakin "paluumuuttajia". TsempTsemp. (Olen ehkä himpun verran vihertävä tuosta liikuntamäärästä :mrgreen: , hyvältä näyttää!)

ViestiLähetetty: 2010-02-10 18:13:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Taas 100g ales, jee
Aamulla oli jumppasessio ja kohta suuntaan salille. Ajayyelin ehkä crossailla puolituntia ja sit puntata 45 min.
Olen itse tooooosi tyytyväinen omiin liikuntamääriin :P
Tänään on HH yli 30, mutta ei auta ei, jospa ne huuhtoutuu elimistöstä hien mukana :roll:

ViestiLähetetty: 2010-02-11 12:52:04 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

WOOOOUUUU!!! Upeeta! =D>

Varo kuitenkin sitä ylikuntoo, mimimerkillä kokemusta on... Eikä oo kivaa :( .

Mä urheilen nyt 3 x viikossa, yritän pitää ainakin jonkin aikaa siinä, etten lipsuis jokapäiväiseen. On tääki. Et pitää rajoittaa urheilua :roll:

Kuva

You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

ViestiLähetetty: 2010-02-11 17:18:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Oikeassa olet, mutta juu tiedän rajani..mun on vaan ihan pakko päästä vauhtiin ja luoda rutiini urheilulle, sitten voi vähän höllätä, ja sehän on hyvä että vaihtelee lajia ain välillä muutama kerta viikossa :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2010-02-13 09:44:14 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tervetuloa takaisin! :D

ViestiLähetetty: 2010-02-14 08:31:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

KIITOS BEA!!

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE :smt049

No tuli sit taas otettua vähän sitäsuntätä #-o
Mies meni happy hourille, jäin lasten kaa yksin ja v*****I. Soitin sit kaverille ja menimme sinne ihan vaan käymään, tarjos, valkkaria, ei ollenkaan huono vaihtoehto! Sit mojitoa ja frozen margaritaa...Olin kännissä kun käki!
Perjantaina otin iisisti ja menin salille, sen jälkeeen kiinalaiseen syömään, ja valkkasin ne fixuimmat, muttta tuleehan niitä HH ihan liikaa vaikka kuinka yrittää.. Eilinen meni hyvin, en tosin vielä punnannut, huomenna sitten. Mittanauhaa käytin kylläkin ja tulos on MAHTAVA!!!

Tsemppiä teille uuteen viikkoon

ViestiLähetetty: 2010-06-01 21:11:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Moro
...en tiedä voiko enään liittyä tänne kun kaikki menee vaan niin perseeleen kokoajan..
Nohhh jos nyt kuitenkin mentöis sata lasissa...ainakin yritystä ois..
Paino on kamala, ei auta, sentit ei niinkään karseet mutta kun ei vaan oma olo ole hyvä..
Tiedän nää periaatteet ja jos nyt vaan kirjaan tönne niin ehkä ehkä..??

Liikunta on onnallaan, eli aika paljon viikossa :) se on hyvä!!
Syömäpuoli perseestä, yritän kyllä joo, mutta probleema on nyt se..että tuppaan syödä liian vähän ja sit iskee mässy päälle.. siitä siis eroon!

NYT! se alkakoon!!
Toivottavasti täällä on joku joka minut muistaa ja jaksaa kannustaa..
Eli Pingu Kairosta siis on kyse

ViestiLähetetty: 2010-06-02 08:11:27 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Moro ja tervetuloa back =D> !!!

Kyllä se siitä, usko pois! Mulla ollut kevät vähän samalla mallilla, mutta nyt olen saanut itseäni niskasta kiinni (paitsi just 3 päivän mässyputki, kun olin kylpylässä, missä hoitojen lisäksi vaan oltiin ja SYÖTIIN ja syötiin ja syötiin) ja yritän parhaani. Auttaisko, jos sallit itselles yhden mässypäivän viikossa tai kahdessa? Mulla auttaa, kun himon iskiessä ajattelen, että jaksan odottaa muutaman päivän ja sitten hyvällä omallatunnolla saan herkutella. Ja ilman morkkista!

Mitä muuta Kairoon? Joks siellä on kamalan kuuma? Täällä vielä odotellaan.... 8)

tsemppiä ja kirjoittele ihmeessä, vaikka ei aina niin hyvin meniskään ruokarintamalla :roll: :)

Kuva

ViestiLähetetty: 2010-06-02 08:27:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heips!
En oikeen tiedä mikä ees mättää?? Tiedän miten pitää syödä, ja voipi sanoa että en ole syönyt riisiä, pastaa, pottua, ei leipää ei pullia ei..hedelmiä kyllä, siis olen ollut aika hyväkarppi..Haluatteko että listaan tähän mitä olen juonut? Eheieeei, noh ei ainakaan vettä :mrgreen: , eikä yrttiteetä :lol: ..

Lainasin ystävältä GI-kirjan, on mielestäni ihan hyvä vaihtoehto myös..kunhan oppii..Karppalu on siinä mielessä helpompaa, ei tarvitse muistaa niin paljon..minä en ainakaan muista (miten paljon on hiilareita oluessa :shock: ) No joo....

En käynyt vieläkään puntarilla, maybe tomorrow...ja sillonkai myös mittailen paikkoja..juu näin me teemme!

ViestiLähetetty: 2010-06-02 08:41:57 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Väsää ittelles tickeri, se kannustaa :D . Kun tiputtaa painoa julkisesti, on tsemppi suurempi :wink:

Kuva

ViestiLähetetty: 2010-06-02 09:08:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Siinä!
mutta auttakaa tyhmäää, miten mä saan sen silleen että pystyy päivittää??

ViestiLähetetty: 2010-06-02 14:07:02 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Kun menet tickeri sivustolle ja kirjaudut sisään, on siinä edit/update weight data, josta pääset päivitämään. Sit ku oot päivittäny, paina next ja se päivittyy :)

Kuva

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 177 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 59 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00