Pitkä ketju luettavaksi,en ihan jaksa kaikkea kahlata läpi...
Mutta...Olen Kermanekka ja olen sohvaperuna.
Nyt on jostakin syystä alkanut ihan vain uteliaisuuttani kiinnostamaan se euforinen tila,jonka saa lenkillä.
Löysin jostakin tämän juoksuohjelman:
http://www.pori.fi/vav/liikunnanohjaus/juoksuohjelma_11vkoa.pdfMitä mieltä kokeneemmat ovat tästä,näin totaaliselle sohvaperunalle?
Tänään olin ensinmäistä kertaa toteuttamassa tuota ohjelmaa.
Kuvittelin etukäteen,että tuon 2 min. juoksee kyllä! Mutta todellisuus iski minuutin juostuani...
Voiko olla sohvaperunampaa kuin minä?
Toiveissa on kunnon koheneminen ja toiveita liikunnan vaikutusta mielialaan ja jopa aineenvaihduntaan.
Minähän siis olen koko ikäni ollut sohvaperuna ja inhonnut liikkumista (paitsi puutarhanhoitoa).
Kysyisin kokeneemmilta sohvaperunoilta,että mikä on hölkän ja juoksun ero? luulen,että lönkyttelin tänään...
Mutta olen ihan tosissani etsiessäni parempaa kuntoa.Olen kahlannut nettiä läpi etsiessäni tietoa.
Aitoja kokemuksia sohvaperunasta juoksijaksi haluan lukea,mutta karmaisevalta tuntuu,että olenko sohvaperunoista sohvaperunoin..?
Aika näyttää saanko tästä kivan koukun uuteen harrastukseen(toivottavasti).Tarvis varmaan pitää ihan päiväkirjaa tuntemuksistani,niin oppisin tästäkin jotakin.