karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-28 11:52:10

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 223 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 812 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-17 21:05:23 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Taas työlounas, ja paikassa, jossa pastaa ja pizzaa :roll:
No, karppimaiset päällysteet lättyyn sitten vaan.

Mustikkakeittoa, bulgarian jugurtti

Salami, ananas, paprika -pizza, reunat pois ja vähän pohjaakin jätettiin
Salaattia ja ihana oliiviöljy-rosepippurikastike

Lohta afrikkalaisittain raa'an kukkakaalin päällä

Marjoja pakkasesta ja kuohukermaa

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-18 20:27:33 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Jälleen työlounas, mutta tällä kertaa onneksi muualla, Casa Largossa :smt045 Teki todella mieli ottaa sitä valkosipulikeittoa, koska ennen se oli ainakin jumalaisen makuista.. mutta siinä on jauhoja ja päätin sitten olla ottamatta. Eipä kai sillä määrällä jauhoja olisi ollut mitenkään maata kaatava vaikutus, mutta ehkä sitten ensi kerralla.

Karviaiskeittoa, bulgarian jugurtti

Tapaksia: marinoituja oliiveja, marinoituja artisokan sydämiä, katkarapuja (oli todella suolaisia!!) ja paahdettuja paprikoita.

Meetwurstia

Paahdetuilla seesaminsiemenillä kuorrutettu broilerin koipi kesäkurpitsapedillä, kurkkua ja tomaattia aurinkokuivatuilla tomaateilla. Jälleen mietin, että onpa älytöntä alkaa vääntää monimutkaisemmin arkiruokaa, mutat eihän tuohon edes loppujen lopuksi kauaa lisäaikaa mennyt..

Illemmalla kaakaolla maustettua kermavaahtoa.

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-19 21:48:54 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Huomenna tien päällä tuntikausia, eikä eväänä tällä kertaa maapähkinärusinaa.. taidanpa ottaa pelkästään juotavaa. Ehkä vähän hasselpähkinää voisi ottaa ettei ala huikomaan ratissa..

Syömiset tänään:

Karviaiskeitto, bulgarian jugurtti

2 konjakkisalamia, kurkkua, tomaattia, oliiveja, öljykastiketta

Meetwurstia

3 munan pekonimunakas. Mielenkiintoista,e ttä vaikka paistoin pekonin ensin rapeaksi pannussa ja kaadoin sen sekaan munakkaan, ei loppujen lopuksi munakkaassa pekoni oikein maistunut lainkaan. :roll:

Mies oli ostanut jotain uusia rapeita juustonaksuja :shock: , maistoin niitä. Oli todella suolaisia. Vähän hassu koostumus. Kuin kova ja ontto juustonaksu. hmm

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-22 21:34:48 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Reissupäivinä en päässyt päivittämään, mutta voisi sanoa, että toisena päivänä söin 90% karpisti ja toisena 100%. So not too bad..

Tänään:

Partaäijää, marjoja, saksanpähkinää

Meetwurstia

"Fajitaksia" (broilerin rintafilettä paprika-sipulipedillä, guacamolea, smetanaa, salsaa)

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-23 20:52:04 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Vapaa-aamuna ehtii tehdä vähän isotöisemmin aamiaista, joten paistoin pekonia ja 2 munaa. Lisänä kurkkua ja tomaattia oliiviöljyllä ja mustapippurilla maustettuna.

Muuten listalla oli meetwurstia ja päivälliseksi kaivoin täältä ihanan valkosipulikeittorespetin, jota kokeilin. Mies ei ole oikein keittojen ystävä, joten tein vain itselleni. Ja olipa hyvää! =P~ Lisänä sitten 80% nakkeja, jotka myös maukkaita.

Illalla testasin taas pikasuklaan. (Täältä luettuani tajusin, että tuo kookosrasvaklöntti ei ole se paras mahdollinen, vaan pitää hankkia kookosöljyä, mutta käytän tuon nyt sitten ensin pois). Ei tuota kyllä jaksanut syödä kuin muutaman teelusikallisen :shock: tosi ytyä. Heitin lautasen lopun jääkaappin ja äsken kurkatessani huomasin, että se on kovettunut :roll: olisi pitänyt tajuta laittaa se vaikkapa voipaperille tjtn

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-24 20:48:54 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Jahas, mitä sitä tänään tulikaa syötyä..?

Mustikkakeittoa, bulgarian jugurtti

Calvo-tonnikalaa, kurkkua, tomaattia, avocadoa

Jauhelihakastiketta + raakaa kukkakaalia

Eilisen pikasuklaan loppu - muutama teelusikallinen.. todella täyttävää tuo, joskaan ei kovin kaksisen makuista.. en taida osta maustaa sitä oikein :roll:

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-25 21:28:20 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Pikarapsa ennen sammumista:

mustikakkeittoa, bulgarian jugurtti

John West tonnikalaa, kurkkua, tomaattia, öljykastike

meetwurstia

2 paistettua munaa, 80% nakkeja paistettuna
kurrku/tomaatti/herkkukurkku-sekoitus oliiviöljyllä ja mustapippurilla

kermavaahtoa maustettuna kaakaojauheella

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-25 21:35:48 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Pikalukemisvauhdilla luin, että syöt John Wayne-tonnaria :mrgreen: oli pakko ottaa pakkia ja tarkistaa, selkishän se. Toinen havainto: Olet rekkautunut tänne samana päivänä kuin mun tytär täytti 20 8)

Zemppiä vaan :wink:

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-26 20:43:07 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Tomba kirjoitti:
Pikalukemisvauhdilla luin, että syöt John Wayne-tonnaria :mrgreen: oli pakko ottaa pakkia ja tarkistaa, selkishän se. Toinen havainto: Olet rekkautunut tänne samana päivänä kuin mun tytär täytti 20 8)

Zemppiä vaan :wink:

Thnxsssssssssss <matkien Harry Potter käärmettä>

Dääm, pitää todella tarkistaa tuo tuote, etten vahingossa natustele vanhaa kunnon Johnnya #-o

Osaan rekkautua viksuina päivinä :smt023

Tänään syötyä:

Karviaiskeittoa, bulgarian jugurtti

Ja ennen lounasta ehti pitkästä aikaa tulla nälkä :shock: todella harvinaista.. eikä kellokaan ollut paljon..
Lounaaksi oli pakkasesta esiin kaivettuja feta-täytteisiä lihapullia (2 kpl) ja ISO kukkakaali.

Päivälliseksi tein kermaviilidipin, jossa paahtopaistia (punaisena, se paras tapa) ja siihen dippailin vihreää parsaa (inhoan parsojen kuorimista!!) ja kurkkua

Jälkkäriksi taas kaakaojauholla kermavaahtoa.

Ai niin, päivällä työkaveri halusi tuoda mulle muutaman palan Green and Blacks valkoista suklaata. Makiata oli.

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-27 21:58:48 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Mitäs tästä päivästä voisi sanoa?
Satoi. Sitten satoi. Sitten vielä vähän satoi. Ja satoi. Tauko. Satoi. Ripsi. Satoi. Satoi kaatamalla. Satoi.
<insert RAIN here>

jaa ne syömiset?

Pekonia.. ai niin, nappasin katsomatta kaupassa pekonipaketin puhuessani työpuhelua ja lähinnä aivoihin rekisteröityi epämäärisesti ajatus "hmm.. tämä paketti ei tunnu yhtä kiinteältä kuin yleensä". Vielä tänä aamunakin paketti tuntui samalta, mutta vieläkään katsonut pakettia. Vasta kun pannussa paistui jotain, tajusin, että hanskaan taisi osua filepekonia, eikä sitä rasvapekonia. No sitä ja 2 munaa tuli aamiaisella vedettyä. Ja vakio kurkku/tomaatti oliiviöljyssä.

Meetwurstia

Seesamöljyllä ja paahdetuilla seesamsiemenillä maustettua broileria ja kurkku/tomaattia aurinkokuivatuilla tomaateilla

Illalla kermavaahtoa, phillyä ja suklaata ja uutena ripauksena hiukan kahvia mausteeksi. Nam! =P~ Vaikka siis en kahvista erityisemmin pidä enkä sitä pahemmin juo.. mutta jäätelöön se sopi ennen ja nyt tuohon.

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-28 21:31:08 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Aamulla hartioita jumitti todella paljon ja ajattelin, että jos vaan murjottaisin ja kipuilisin. Sen sijaan päätin vetää yhden zumba-session. Oli mukavaa 8) Tosin kesällä kunto oli huomattavasti parempi - nyt 20 minsan session lopussa ei "shaking your shoulders" oikein luonnistunut, kädet ei yksinkertaisesti nousseet.. mikä on sinänsä hassua, koska zumbassahan kädet ei pahemmin rasitu :-k

Syömisiä:
partaäijää, mustikoita, hasselpähkinää

meetwurstia

Sitä aiemmin löytämääni ja kehittelemääni valkosipulikeittoa paistettujen tiikerikatkarapujen kera.
Jälkkäriksi vielä sama kuin eilen, eli kermaa, phillyä, muutama pala DM ja loraus kahvia =P~

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-29 20:44:20 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Eilen ajattelin, että tällekin aamulle voisi tehdä pienet zumbailut, mutta sitten tajusin iltapäivällä, että unohdin koko jutun :shock: miten voi unohtaa tuollaisen?? #-o Ja juu ei, iltapäivällä/illalla se ei enää onnistunut.. :mrgreen:

Syömiset:
pekonia (ja hei, se EI ollut fileepekonia, tänä aamuna vasta katsoin pakettia :-k siinä vaan ei ollut lainkaan sitä läskiä.. :smt104) ja kaksi paistettua munaa, plus vakkarit kurkku ja tomaattia oliiviöljyllä ja mustapippurilla maustettuna

Viimeiset 2 täyslihanakkia paketista välipalaksi

Dinneriksi sitten entrecote, joka paistui mediumiksi [-X (tykkään medium - tai raa'asta) ja munakoisoa ja paprikaa oliiviöljyssä.

Mieheltä napsin muutaman irtokarkin.. ja sitten ei taas tehnytkään mitään muuta mieli

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-30 21:14:08 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Pitäis varmaan jollakin tavalla valmistautua kauppaan menoon, koska tänäänkin seisoin ja toljotin tyhjänä hyllyjä vailla yhtä ainutta ideaa siitä, mitä söisin tänään. Täysin tyhjä pää :shock:

Syömiset:

Karviaiskeittoa, bulgarian jugurtti

Konjakkisalamia, kurkkua, tomaattia, oliiveja öljykastikkeessa

Vatajan lenkkiä grillissä (tämä siis oli sen älynystyröiden jälkeinen oivallusateria.. :roll:), minitomaatteja, kurkkua, tuoretta basilikaa, punasipulia, mustapippurilla ja öljyllä valeltuna

Illalla Da Vinci -koodille kaakaojauheella maustettua kermavaahtoa.

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-12-01 21:08:10 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
jaha. mitäs sitten.

Karviaiskeittoa, bulgarian jugurtti

Calvo-tonnikalaa, kurkkua, tomaattia, oliiveja öljykastikkeella

meetwurstia

lohta basilikakastikkeessa, kesäkurpitsaa valkosipuliöljyssä

illalla kuohukermaa ja kaakaojauhoa

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-12-02 21:26:48 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Meinasin jättää loggaamatta, kun vasta nyt kotona ja väsyttää ihan armottomasti. Mutta, hoidetaan nyt alta pois :D

Vatajan lenkkiä ja 2 munaa, paistettuna voissa. Kurkkua, tomaattia ja tuoreen basilikan loput + oliiviöljyä ja mustapippuria

Partaijää, mustikoita ja hasselpähkinöitä

Työillallisella otin katkarapusalaatin - mukana oleva aioli oli hyvää, mutta aika helppo/kevyt kokonaisuus tuo oli. Mutta kun vatsa oli vielä täysi aamulta/päivältä :roll:

Huomenna ja perjantainakin lounas ravintolassa.. no, eipä tartte miettiä eväitä töihin :mrgreen:

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-12-03 20:18:42 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Phew.. vieläkin täysi olo päivän pizzasta, vaikka reunat jätin reippaasti syömättä :sick:

Muuen:

Mustikkakeittoa, bulgarian jugurtti

Se pizza (katkarapu, ananas, paprika), salaattia (öljykastikkeella)

meetwurstia

vatajan lenkkiä ja kurkkua/tomaattia ja punasipulia aurinkokuivatuilla tomaateilla (öljyssä)

Illalla 2 palaa MM

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-12-04 22:18:06 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Hmm.. Mitäs tästä päivästä jäi käteen? Hirvee kiire. Piti olla viidessä paikassa perättäin ja ehtiä välissä tekemään sitä ja tätä. No kaikki tuli tehtyä, mutta hirvee haipakka. Ai niin, ja vertakin luovutin jossakin välissä :mrgreen:

Syömiset:
Partaäijä, mustikkakeitto, hasselpähkinää

Kebab salaatilla

Verenluovutuksessa ei ollut poikkeuksellisesti lainkaan vettä tarjolla [-X , joten pakottivat juomaan appelsiinimehua pari lasia. Ja luovutuksen jälkeen otin pienen palan täytekakkua, jota jostain syystä oli tarjolla. Jotenkin oli energia pidettävä sopivalla tasolla (pari kertaa en ole pitänyt siitä huolta ja olen löytänyt itteni mms. Hakaniemen metroasemalta lähes älli pois :roll: )

"Tacoja" ja jälkkäriksi ihastuttavaa sitruunajuustokakkua. Olipa raikasta!!

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-12-05 21:47:10 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Meillä alkaa olla jälkkärityyppisten herkkujen kanssa kohta "ongelma" miehen kanssa. Jos teemme jotain, annoksesta pitää tehdä aina kahdenlainen versio: meikäläiselle sellainen, johon tulee ei-lainkaan tai vähän makeutusainetta ja hänelle vastaavasti kauhakuormaajalla sokeria. No, eihän siinä mitään, mutta mietittiin, että jos jouluksi tekisi juustokakkua. Suklaista? Marjaista? Sitruunaista? Jos haluaisi kaikkea kolmea, pitäisi siis tehdä 6 versiota :mrgreen: Samapa tuo, mutta ei meillä ole juustokakkuvuokia niin paljon 8)

Aamulla ei ollut jotenkin yhtään nälkä, mutta jotain piti syödä, joten tein 2 munan munakkaan (+kermaa, rakuunaa, suolaa, mustapippuria) ja meetwurstia suikaleina. Lisänä tomaatti-punasipulia oliiviöljyllä ja mustapippurilla (juu, sitä pippuria tässä taloudessa kuluu!!)

Konjakkimeetwursti

Wingsejä - ainoa valmiiksi maustettu tuote, kun ei maustamattomia ole löytynyt. Ja lisänä salaattia aurinkokuivatuilla tomaateille.
Ja jälkkäriksi tietty eilen tehtyä sitruunajuustokakkua =P~

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-12-06 21:46:58 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Itsepäisyyspäivän kunniaksi ei ollut mitään erityisempää kokattuna, mutta "tapas"lautaseni oli jostain syystä yllättävän täyttävä :roll:

Syömiset:
Partaäijää, mustikkaa ja vadelmaa pakkasesta + hasselpähkinää

2 konjakkisalamia

tiikerirapuja, hillosipulia, artisokan sydämiä, kapriksia, sitruunalla maustettua majoneesia

ja tokavika pala sitruunajuustokakkua

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-12-07 20:07:40 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Pari viikkoa siihen, että päivät alkaa pidetä.. onneksi. Jotenkin tämän syksyn pimeys on väsyttänyt paljon enemmän kuin monena muuna vuonna. Tänäänkin olisin voinut huoletta nukkua koko päivän. No pari viikkoa myös joululomaan :D

Syömiset:

2 keitettyä munaa

Porsaan ulkofile paistettuna pannulla, munakoisoa uunissa (mausteet + oliiviöljy) ja kurkkua ja tomaattia aurinkokuivattujen tomaattien kera. (Muistin illalla sängyssä, että eilisestä luettelosta puuttui kans salaatti.. no, se ei liene kenenkään mielenterveyttä hirvittäväsi heilauttava unohdus).
Ja jälkkäriksi viimeinen pala sitruunajuustokakkua.

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 223 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 812 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)