Jamppa

ja kiitos kannustuksesta! Miehet taitaa laihtua nopeammin, mutta mä olen päättänyt et niin mäkin, eli kannustusta tarvitaan. Nyt kun tuonne vaakaan uskaltauduin, en käsitä, miten sieltä voisi olla noin tehokkaasti pois? Ihanan stressitön asenne sulla.
Mä arvelen, että koska nuo viimeiset on tullut aika nopeasti viime syksystä oikeestaan, niin ne lähtiskin nopeasti. Ei ole tarttunut niin tiukkaan vielä

(ihana olla nainen kun saa käyttää logiikkaa aina kun sitä tarvii). Mä jotenkin lakkasin liikkumasta, ihme homma. Mutta kun nuo liukkaat meillä maallakin vähenee ja illat on kirkastunut, niin otan liikunnan mukaan. Jos se sit tukis, tai ainakin kaventas. Tässä kävikin mieletön tuuri, mittasin eilen vyötärön äkkia ja paniikissa, mutta rupesin illalla miettiin... Aamulla uusi mittaus ja 10 cm heilahti yössä, ettei muka karppaus tehoa

(no olkoon mittavirhe, mut hyvään suuntaan)
Mulla on "onni" lihoa salakavalan tasaisesti. Siis ei ole yhtä ongelmakohtaa, vaan joka kohta on ongelma. Sit kun laihdun, ei paria kiloa huomaa missään, paino lähtee aika tasaisesti joka paikasta, mutta muoto säilyy. Se myös mahdollistaa tuon salakavalan lihomisen, ei sitä ensin huomaa, kunnes tajuaa, että on lakannut käymastä vaa'alla ja uudet vaatteet on kokoa suuremmat

.