Shine, kun ne oliskin vain suvantoa, mutta kun paino nousee. Mistä lie johtuu

Juu, hyvä huumori meillä
Gali, kai minä joku ihme peruskarppi sitten olen, tai joku muu outo otus, kun ei tuo pätkis enää toiminut ollenkaan

. Siis minähän tiputin pätkiksellä 17kg, sitten se jämähti. Olen kokeillut 3 aterian systeemii ja paino on noussut. Nyt huokailen ja ihmettelen, että minkä oikein tässä valitsis, kokeilen kuitenkin vielä hetken tuota useampaa syömistä. Tuolla yhdessä ketjussa kun porukka valitti, että sai aineenvaihdunnan ihan sekaisin tällä soturoinnilla/pätkiksellä.
Eilen en kerennyt ja jaksanut sen enempää täällä käydä. Karppia söin, vaan kun en muista kunnolla mitä

.
Oli siin joku herkkis2muna2pekoniemmentalimössö voissa, porkkanaa, kurkkua, tomaattia, 10kpl mansikoita kermassa, suklaata 4 palaa, saksalaisia muutama. Illemmalla kyssäkermaa ja savulohta, sekä saksalaisia muutama. Unohtuikohan tuosta jotain.Illalla katottiin leffa, The mist - Kingin leffoja. Olihan tuo

, loppu teki pahaa. Siis ihan Kingin peruskamaa.
Tänään taas juostaan kerhoissa sun muissa. Oli tarkoitus mennä salille, mutta nyt kirvelee ja yskittää kovasti nielussa ja päätä särkee, etten mene. Aiheuttikohan tuo eilinen hieronta pahenemista. Ens kerralla kokeilen LPG-hierontaa.
Täällä on kova usva, tuleekohan sieltä jotain lonkeroita ja ötököitä (viitaten eiliseen leffaan).....