Helou ystäväiseni!! Minua on kaivattu

? Pomppis arvasi oikein, olen ollut syyslomalla, vaikkakin kotona. Siis lasten kanssa touhuttu ja tehty kaikenlaista. Täällä on vain satanut ja satanut ja satanut

. Meillä on piha ihan vellinä. Pitäis saada kaivuri tekemään kunnon tie/uusi tie sisäänkäynnille, vanha kun jäi jatkeen alle. Eilen olin hieronnassa ja voi kun teki hyvää!! Kyllä se kaksi tuntia on minimi, voisin olla ihan kevyesti kolmekin. Tällä hierojalla on voimia näpeissä ja osaa hommansa. Ensimmäistä kertaa hierottiin vatsa

!! Kysyi, että haluanko. Kyllähän mua nolotti se löysä ja arpinen maha, mutta ajattelin, että olkoon. Kyljet oli tosi kipeät, yllätyin todella.
Olenhan minä syönytkin tämän viikon aikana. Muuten ihan karpisti, mutta suklaata on mennyt useamman karpin edestä

. Kreikkalaisen olen ottanut ihan vakioon, siis niin pitkäksi aikaa kun sitä riittää.
Eilen söin katksisalaatin auralla ja vähän pähkinöitä. Jälkkäriksi kreikkalaisen jämät purkista ja kaneliomenalohkoja. Illalla meni kanankoipi, kurkkua ja tomaattia, sekä pähkinöitä. Sitten sitä suklaata.... ja läkerolia muutama. Ompun nappasin vielä illalla ja yhden vatajan nakin. Kummasti tuo hieronta nosti ruokahalua.
Tänään söin savulohta, kurkkua ja tomaatin. Jälkkäriksi kreikkalaista johon sekoitin aurinkosiemeniä, kookosta ja hasselia. Tuo kreikkalainen täyttää kummasti.
Vaakaa en ole rasittanut ollenkaan

, olkoon mitä on. En halua masentaa itseäni. Sitten kun mun farkkuni ei mene jalkaan niin ryhdyn mehupaastolle.... Itseasiassa muutama vuosi sitten aina teini-ikään olin viikon mehupaastolla kaksi kertaa vuodessa, ihan puhdistumisen takia. Jostain syystä en ole viime vuosina sitä harjoittanut.
Murupallero, kyllä Eemeli pärjää, uskon siihen ihan täysin. Tottakai suruja tulee ja sain kuullakin niistä kerhotädiltä, mutta tämä on raadollinen elämä. Juu, kyllä minäkin pärjään

ja halit sinullekin

!
Riisseli, iiiisot rutistukset takaisin ronsumuorilta

! Toivon, että olen kannustava ja rakastava, ainakin yritän kovasti. Poitsu on 5 ja puhuu kolmevuotiaan tasolla, mutta kyllähän minä ymmärrän häntä. Kun kerta rakastaa piirtämistä, niin siihen me kannustetaan kovasti. Teemu "puhuu" piirtämisen kautta. Paperit ovat täynnä tarinoita, joita hän ei edes kunnolla osaa kertoa. Ihana poika tämä on, erikoinen ja sydämellinen, sekä paljon huumorintajua.
piinastiina, mullakin on kaksi kirjaa ja ajattelin, että pitää hankkia loput, jos vaikka divarista löytyis. Luin joskus teininä ne, ja ajattelin lukaista näin aikuisena uudestaan. Olenhan minä niin outo, että Potteritkin olen lukenut jo monta kertaa läpi

. Tykkään fantasiasta ja scifistä ja vaikka mistä, kunhan se ei ole sairasta ja liian väkivaltaista.
Hipposys, mumma ja muut, täällä minääääää

, vähän matalalentoa ilmassa

Yritän keretä vähän käydä kurkkimassa teitäkin, joten sii juu!!
piinastiina, kerkesit väliin! Kyllähän munkin pitäis laittaa tuo suklaa jäihin, ihan tosi! Tosin ketoosi ei ole lähtenyt mihinkään, vaikka suklaata on mennyt useampi palanen päivässä ja omppua sen päälle parikin. Minä tilasin itelleni sitä kaakaomassaa ja kaakaovoita ja aion kokeilla steviansuklaata, joten hirmuisesti ei pitäis olla hiilareita siinä. Paljonkohan ite massassa niitä muuten on....?