Minä tulen mukaan myös tähän virtuaaliliikuntaryhmään
Minulla, kuten monilla teistä kirjoittelijoista on koira. Muita ns. velvoitteita minulla ei kotona ole, avomiestä ei voi velvoitteeksi lukea
Oma päiväni koostuu seuraavasta:
Herätys 6:30 - lenkille koiran kanssa - töihin (klo 16 saakka) - pace/kävely tai ratsastus, riippuen päivästä (1-2 tuntia, avo hoitaa koiran tuolloin) - kotiin ja nukkumaan n. klo 23:30-24:00. Välillä tuntuu, että jokainen päivä on täynnä jotain, aivan kuin sitä alitajuntaisesti pakottaisi itseään menemään ja liikkumaan. Olen kuitenkin oppinut myös antamaan aikaa keholle palautumiseen, viikonloppuisin en tee muuta kuin käyn pidemmillä kävelylenkeillä (ei kunnonkohotustarkoituksella).
Olen viikon päivät ollut Atkinsilla ja alkuhankaluuksien (hikoilu, ihon rasvoittuminen, lihasten maitohapottuminen helposti) jälkeen olen elämäni kunnossa. Tiistaina olin pacessa ja olin kuolla treeneihin :-& Nyt kuitenkin tuntuu, että elimistö alkaa tottumaan tähän uuteen elämäntapaan niissä määrin, että energiaa alkaa olemaan entistä enemmän.