Minulla oli tuo sama pähkinä-himo.. mutta mennä paukkasin ostamaan 500g pussin cashew-pähkinöitä.. ja ihan "urakkaluontoisesti" söin niitä parina päivänä.. ja johan tökkäs pähkinä-himon siihen

Nykyään pysyy pussi kiltisti kaapissa ja otan yleensä mukaan hätähätä-ravinnoksi reissun päälle nälkäkuoleman varalta (sehän koittaa heti jos ei 4-5 tuntiin saa apetta nassuunsa

) (se sama 500g pussi on tuolla kaapissa vissiin kolmatta viikkoa

)
Ja se minun napostelusyöminen on nyt hellittänyt hieman.. tietoisesti olen päätynyt siihen, että kun syön niin sitten kanssa SYÖN masun täyteen

ja jääkaapilla käyn korkeintaan katsomassa, että onpas siellä paljon kaikkea hyvää...ajoituksena menee nykyään aamupala 7-8 maissa, 11-12 maissa ruoka, kotiin tullessa 5-6 maissa sapuskaa ja illalla mahdollisesti jotain jos mieli tekee.. tuo päivä-ruoka on vaan ongelmallinen etenkin pitkinä päivinä, kun lounas-ruokalan tarjonta on ihan laidasta laitaan.. eräänä päivänä riistakäristyskin paljastui riistakiusaukseksi

aina pitää olla tonnikalapurkki ja pähkinöitä mukana.. vahingosta viisastuneena
Nauratti illallakin, kun kävin tosiaan jääkaapilla.. katsoin sisään; oijoi.. tonnikalaa.. broileria.. nam nam.. ja noita jauheliha-juusto-sipulipihvejä.. juustoa!!.. maustamatonta jugurttia.. mansikoita... nam nam.. ja päädyin laittamaan oven kiinni enkä syönyt mitään

Riitti siis tieto siitä, että siellä kaapissa ON hyvää ruokaa.. heh.. ja aamulla heräsinkin huutavan nälän kanssa ja riensin mansikoiden & jugurtin kimppuun..