15.2. tiistai
Pitkästä aikaa kävin vaa'alla. Paino 75,4 kg. Näinköhän se tähän jumittuu... noh, ei huolestuta ihan vielä.
n klo 10.30 Keitetty kananmuna ja lasillinen sokeroimatonta karviais-boysenmarjakeittoa. Tabut + 1,5 dl vettä.
n klo 14.30 Annos eilistä broiler-sieni-kasviswokkia kera lantturaasteen
n klo 15 Jälkkäriks puoli purkkia (n 65 g) mustikka-vadelmapilttiä (kuvittelin, että nuo lastenruoat olis varsin puhtaita, mutta tuohonhan oli lisätty vaikka mitä fruktooseja ja riisitärkkelyksiä

).
Puolen litran vesituopillisen hörppiminen loppuun tavoitteena tässä töitten lomassa.
16.30 jo ihan karsee nälkä
Weird.
klo 17.30 150 g pippurimakrillia, toisen puolen litran vesituopillisen juominen tavoitteena loppuillan aikaan
klo 24 Purkillinen 2%raejuustoa, pari salaatinlehteä, jälkkäriks 5 tummaa rypälettä. 3,5 dl vettä.
Makrilli olikin tooosi täyttävää, ei ollut koko iltana nälkä - tietääpähän, minkä tyyppistä kannattais syödä
784.7kcal
Protskut 82g, hiilarit 24g, rasvat 47g
Protskut 39%, hiilarit 11%, rasvat 50%
Vähän turhan alas jäi kokonaiskalorit, vaikka mielestäni kohtuullisen paljon söinkin.
----------------------------------
Laskeskelin tuossa vielä huvikseni noita juomisiani ja nyt, kun oon kiinnittänyt asiaan huomiota ja yrittänyt juoda enemmän kun yleensä, näyttäis seuraavalta:
11.2. 12,5 dl vettä + 1,5 dl mehukeittoa
12.2. 5,5 dl vettä + 1,5 dl mehukeittoa
13.2. 10 dl vettä + 1,5 dl mehukeittoa
14.2. 11,5 dl vettä + 1,5 dl mehukeittoa
Hmh. Oon aina kuvitellut, että mulla on vaan hidas aineenvaihdunta, kun muut ramppaa veskissä vähän väliä ja mulle riittää hyvin 2-3 kertaa päivässä. Mutta ehkä en sitten vaan juo yhtä paljon kuin muut (kun nuokin juomiset tosiaan vähän yläkanttiin normaaliin verrattuna).
Katsotaan nyt samaan syssyyn nuo painotkin
29.1. 78,5
2.2. 77,4
6.2. 75,9
15.2. 75,4
Nyt täytyy seurata ja syynätä tarkemmin.