karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-02 12:50:01

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Kauanko ketoosi pysyy?
ViestiLähetetty: 2007-05-16 06:39:08 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Eli oon taas ollut ketoosissa jonkun aikaa ja syönyt 20-40g hh päivässä. Nyt eilen söin kuitenkin näiden lisäksi pari desiä partaäijää, 3 purkkia lidlin raejuustoa ja yhden ruishampurilaisen atrian pihvillä joka sekin sisälsi hiilihydraattia. Aamulla oli yllätys kun ketotikku näytti 8:aa ja tuossa aiemmin se oli 4:n kohdalla. Eli mistäs tuollainen... Tosin liikuinkin kohtalaisesti eilen, eli ajoin 10km polkupyörällä.

Viestin otsikko: Re: Kauanko ketoosi pysyy?
ViestiLähetetty: 2007-05-16 12:54:14 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Peetu kirjoitti:
Eli oon taas ollut ketoosissa jonkun aikaa ja syönyt 20-40g hh päivässä. Nyt eilen söin kuitenkin näiden lisäksi pari desiä partaäijää, 3 purkkia lidlin raejuustoa ja yhden ruishampurilaisen atrian pihvillä joka sekin sisälsi hiilihydraattia. Aamulla oli yllätys kun ketotikku näytti 8:aa ja tuossa aiemmin se oli 4:n kohdalla. Eli mistäs tuollainen... Tosin liikuinkin kohtalaisesti eilen, eli ajoin 10km polkupyörällä.

Pysyyhän se ketoosi, vaikka kuinka kauan :lol: Mut ketoosissa pysyminen taitaa olla kaikilla aika yksilöllistä... Mä en esim. voi syödä 40g hh/pvä joudun pitämään tosi tiukkaa 20g linjaa jos haluan laihtua. Mun mies taas voi... eli kokeilemalla sekin selviää.

"Did you know that your heart primarily uses fat for energy?"-Life without bread

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-17 10:40:11 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Nyt alkaa vaikuttamaan jo tosi oudolle. Vetäisin eilen vielä koko levyllisen sitä Fazerin uutta salmiakki suklaata. Ketostikit näyttivät tänään aamulla vielä yli neljää. Mitähän, pitäiskö kohta mennä mittauttaan sokereita :?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-18 08:48:55 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Peetu kirjoitti:
Nyt alkaa vaikuttamaan jo tosi oudolle. Vetäisin eilen vielä koko levyllisen sitä Fazerin uutta salmiakki suklaata. Ketostikit näyttivät tänään aamulla vielä yli neljää. Mitähän, pitäiskö kohta mennä mittauttaan sokereita :?

Miksi ihmeessä sä niin teit?? Siis vetäisit sen suklaan :shock: :lol: Käy lukaisemassa "ketostick näyttää 8.8aa ketju" Mä en osaa liittää sitä tähän sori...

"Did you know that your heart primarily uses fat for energy?"-Life without bread

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-18 12:44:06 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Snowqueen kirjoitti:
Peetu kirjoitti:

Miksi ihmeessä sä niin teit?? Siis vetäisit sen suklaan :shock: :lol: Käy lukaisemassa "ketostick näyttää 8.8aa ketju" Mä en osaa liittää sitä tähän sori...

Eipä siinä mitään järkeä ollutkaan, näytti vaan niin houkuttelevalta tuo suklaa, ja kun oli uudenlaista :oops:
No ilmeisesti mulla ei vieä tuollainen 60g hiilarirepsahduskaan katkaise nykyään ketoosia :?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-18 13:21:14 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Peetu kirjoitti:
Snowqueen kirjoitti:
Peetu kirjoitti:

Eipä siinä mitään järkeä ollutkaan, näytti vaan niin houkuttelevalta tuo suklaa, ja kun oli uudenlaista :oops:
No ilmeisesti mulla ei vieä tuollainen 60g hiilarirepsahduskaan katkaise nykyään ketoosia :?

Ai kauhhia :D musta se näytti kans mielenkiintoiselta mut sokeri maistuu niin superällöltä ketokarpatessa ettei tulis pieneen mieleenkään... hrrr...ihan puistattaa... Ja muista et vaikka yks repsahdus voi mennä noin vaan, pari voikin jysäyttää niskaan muutaman kilon. Mulla löytyy omakohtaista kokemusta :oops:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-20 01:39:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

OT OT OT OT - Ostin tuota salmiakkisuklaata, söin kaksi palaa koska ehdottomasti halusin maistaa tuota uutuutta. Jotta en olisi syönyt kaikkea, jaoin levystä mahdollisimman monelle maistiaiset.

Oli muuten pettymyt. Suklaa suklaana ja salmiakki salmiakkina.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-22 14:35:10 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Minäkin ostin uutta salmiakkisuklaata ja ei kyllä ollut olenkaan mun makuuni. Taisin syödä kolme palaa jonka jälkeen jakelin maistiaisia työkavereille. Vähän turhan erikoista. Tuolla ruokapäikyssänikin taisin kirjottaa, että jos tällä salmiakkisuklaalla aikoo repsahtaa niin en suosittele...so not worth it... [-(

Viestin otsikko: eipä se hääviä ollut
ViestiLähetetty: 2007-06-05 04:28:50 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

meillä kans mies osti sitä, ja palan söin. olis kai ollut ihan hyvää jos salmiakki ei niin voimakasta ja suklaa maistunut enemmän. mutta ei tällä dieetilläkään tehnyt enempää mieli...

Esittelyni
Mustikan syksy

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-09 21:09:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä en oo kuvitellut olevani ketoosissa enää aikapäiviin, mutta niin vaan labran verikokeissa ketoaineet oli plussilla (kävin virtsatietulehduksen vuoksi) ja lääkärikin niitä kyseli. Kun kysyi, olenko ollut jollakin erityisellä ruokavaliolla, niin mainitsin vhh:n ja lääkäri vain totes, että no siitähän noi ketoaineet sit onkin, eikä sen enempää kauhistellut. (hyvä lääkäri siis, nuori naisimmeinen oli) Ja pointtiahan tässä ei ollut kuin sen verran, että voi sitä vuoden karppaillut hetkittäin herkutteleva hiilareitalaskematon viikonloppukännikarppikin olla mukavasti ketoosissa jos genetiikka antaa periks. :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-10 14:56:22 
Poissa
sintti
sintti

Oliskohan niin että se ketoaineiden määrä mikä näkyy testitikussa, on perua aikaisemmalta ajalta jolloin sitä on virtsaan joutunut? Ettei välttämättä ihan heti seuraavana aamuna näkyisi.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00