Lainaa:
En ole kyllä huomannut pellavansiemen- ja vehnänalkioöljyjen maun muuttuvan mitenkään jääkaapissa, mutta miehen kanssa käytämmekin niitä yhteensä pienen pullon kuukaudessa (tai nopeammin)
Ehkä mä vaan kuvittelen, mutta mun mielestä 4-7 (en muista kun siitä on aikaa) päivää pullon avaamisen jälkeen maku muuttuu aika yököksi. Sitä ennen sitä pistelee lusikalla ihan mielikseen

Lainaa:
Lähinnä pointtini on se, että ihmettelen, miksi sinun pitäisi syödä erityisen paljon rasvaa, että saisit välttämättömät rasvahapot kasaan, kun itse saan ne vähemmälläkin kokonaisrasvamäärällä
Mun pointtini oli, että mitä useammasta lähteestä niitä saan, sitä todennäköisemmin lopputulos on tarpeeksi kattava. Ja rasvassa on, yllättäen, kaikenlaisia rasvahappoja. Kyllähän se alkuperäinen perusteluni ihan kirjaimellisesti luettuna ontuu, myönnetään.
Tuo monipuolisuus oli taka-ajatus myös siinä kommentissa että labeleihin ei voi luottaa. Suurin osa on varmasti oikein, mutta mitä jos mulla on just SE pullo, jossa on väärin... Siis sama periaate kuin pörssisijoittamisessa, ei kannata ostaa vain yhden firman osakkeita.
Tarvitsen rasvani energiaksi. Peruna ja riisi syrjäyttäisivät muita kasviksia, rasva menee mukana kätevästi. Tällä tapaa tulee vihreää syötyä enemmän, ainakin mulla.
Kyllä mä näitä syitä keksin... siis ihan oikeasti uskon, että rasva on mulle terveellisempi vaihtoehto kuin se, mitä sen tilalla voisin syödä. Puhumattakaan sitten siitä, pystyisinkö syömään sillä tavalla. Mieluummin noudatan jopa vähän huonompaa dieettiä, kuin sellaista, jota en pysty noudattamaan.
Lainaa:
Kasviksia minäkin syön noin kilon päivässä, joten uskon saavani riittävästi antioksidantteja
Mutta ovatko ne antioksidantit oikeassa paikassa oikeaan aikaan? No, en tiedä, kyselen vaan.
Joka tapauksessa tykkään syödä ruokani luonnollisessa muodossa, tämä on myös filosofinen valinta, ei ollut tarkoitus alkaa keskustella tästä tällä puolella... Ja mun kommenteista löytyy varmasti monta porsaanreikää...
Lainaa:
AI niin ja uskon saavani vatsalihakset helpommin esiin kuin reisilihakset, koska yläkroppani alkaa olla jo melko rasvaton ja vatsalihakseni ovat sen malliset, että niissä näyttää six-packin muoto tulevan esiin, kun taas alakroppani rasvaprosentti on huomattavasti korkeampi kuin ylävartaloni rasvaprosentti. Ts. on ihan omasta rakenteesta kiinni, miten helposti minkäkin lihasryhmän saa näkyviin, siksikin pelkkien vastalihasten tuijottaminen ja omien mittojen muihin vertaaminen on tyhmää.
Kuinka musta tuntuu, että sä haukut mua tyhmäksi
Toivottavasti se ei ollut tarkoitus. Uskon, että ei. Olet vaan sanonut tuon jo tässä threadissä aika monta kertaa.
Vaikka tuo vertailu kuinka olisi tyhmää, niin mielenkiintoista se on silti. Eilen törmäsin kirjoittajaan, joka mun pituudella ja mitoilla painaa 57 kg. Edelleenkin mua jaksaa hämmästyttää kuinka iso tuo haitari on. Vaikka olisi kuinka tyhmää, niin tulee sitä tehtyä silti. Sama juttu kun tulee tiirailtua paljonko jotkut nostaa salilla, tai millaiset hauikset tytöiltä löytyy. Se ei vaikuta omiin painoihin millään tavalla, mutta kiva tietää silti. Enemmänkin sellaista mahdollisten rajojen hakemista. Vaikka eivät olisikaan minun rajojani, mutta silti.
Joo, luin kyllä sen edellisen viestisi vatsoista. Kysyinkin miksi veikkaat reisilihasten rajojen esiinsaamisen onnistuvan ottaen huomioon juuri tuon, minkä äsken tuossa sanoit?
Siis onko tuo vaan (yli?)optimistista ajattelua, vai jonkinlainen tavoite? Tai oletko huomannut jotain sen suuntaista tulosta, että sulla on syytä olettaa noin?
No, eiköhän tuo nähdä, toivottavasti onnistut.
Nyt mun pitää mennä...