Paino aamulla 65,5!!!!
Ei tää putoooo!
No syömisiä:
Aamupala:
Kananmuna kermatilkalla ja 3 siivua kermajuustoa pannulla... voissa tietty. Siis paistettuna

. Teetä iso kippo.
Päivällinen:
140 gr possua, auraa melkein koko paketti, miniluumu tomaatteja, kahvia kermalla.
Illallinen:
...en vielä tiedä...
Niin, mutta **tutus on kova.
Töissä on liian vähän tunteja... eli palkkaa tulee luultua vähemmän!
Paino ei tipu, päinvastoin... ja liikuntaa en ehdi tämän enempää.
Työkin on istumatyötä joten tässä ei muuta voi kun venytellä...
Kaikki nyt vaan ketuttaa!
Jotenki... en tiiä... ei kai sitä tarvitsis olla niin RKELEEn laiha, mutta jostain syystä on pakkomielle vääntää itsensä pienemmäksi.
Eihän mun kropassa mitään vikaa ole, leviä perse vain... vai onko oikeesti?
Mikä meitä ajaa niin laihaksi, kun on hyvä olo jo näinkin?!
Mieskin on ilmeisesti tyytyväinen... mutta olisiko se tyytyväisempi jos olisin vielä hoikempi?
Jotenkin sisäinen ääni sanoo, että olet kaunis juuri sellaisena kuin olet... mihin siis mun itsetuntoni on kadonnut?
Onko kukaan nähnyt?
_________________
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rakkaudella kaavid, koljatin pikkusisko.
Haluun olla onnellinen