Kuten ennakkoon oli aavisteltavissa, maailma ON parempi paikka elää! Ihanaa on saada kaikessa rauhassa ystävänsä kanssa keskustella, saunoa, poreilla ammeessa, nauttia siis hyvästä seurasta.
Perjantaina söimme jauhelihahässäkkää, jonka itse valmistin kun emäntä kyyditsi siippaansa kylille. Ihan oli karppia kamaa. Enkä juonut itseäni huonoon kuntoon, itseasiassa osasin hyvin hillitysti punaviiniä ja sidukkaa juoda.
Lauantai aamu valkeni ihan mukavana, päänsärky oli ainoa epämiellyttävä kaveri, mutta sekin - ainakin osittain johtui menkoistani. Siihen sitten nappi huuleen ja hyvä, kunnon brekkari (pekonia, munia, juustoa, salamia) päälle, niin mikäs oli ollessa.
Kotimatkalla vetelin manteleita huiviini, jotenkin huikoi ja sitten myös sorruin laku-mix pussille, josta vetelin muutaman kourallisen

vähänx noloo... Noh, illalla sitten ennen paaston alkua lasillinen punaviiniä ja chili-kookos-broiskua ja 40g 70% suklaata (Tallinnan tuliaisia).
Sunnuntai aamupäivällä sitten reilun tunnin sauvomislenkki ja kahvia, vettä, vihreää teetä olen lipitellyt. Ei muuten ole ollut edes nälkä

. Illalla syön viikolta jääneet broiskupadan jäyskeet.
Alkuviikon olenkin sitten työmatkalla, joten pätkis pätkii pahasti ja oikeastaan koko viikko on enempi ja vähempi epäsäännöllinen. Yritän kuitenkin jokusen paastopäivän väliin pitämään aina kun se on vain mahdollista.
Tänään lenkin jälkeen vaaka näytti 66,6kg - ihan hyvä vaikka eilen sorruinkin "kiellettyyn hedelmään".