karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 00:42:59

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: jussin pätkäpaasto
ViestiLähetetty: 2006-09-25 20:40:54 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
perjantaista lähtien olen pätkäpaastoillut. pari kiloa lähti ja tuli takaisin.

perkele. nälkä.

on kulunut 11 ja puoli tuntia viime ateriasta.
herätys kello viideltä ja jo seitsemän tunnin kuluttua siitä voin syödä taas.

jääkaapissa savustettua siankylkeä. kaikkea sellaista juuri tekisikin mieli. juoksin tunnin lenkin ja suunnittelin omenavarkauksia, maltoin mieleni ja nyt kaduttaa.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-26 20:28:20 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
paastopätkän viimeiset tunnit olivatkin ne helpoimmat. kolme minuuttia yli määräajan söin broilerin. ja ne savustetut siankyljet.

ei enää viljaa, ei alkomahoolia, eikä sokeria.

treenasin ja hyvin meni. kirmasin kuin nuori gaselli niitulla. pikku poikkeuksena sallin hedelmäsokerisuklaata ennen treenejä. levyllisen.

kahvia kuluu vähemmän kuin yleensä, johtunee pätkien kermattomuudesta ja alkuillan epätoivosta. hah, tänään syödään kuin olisi vuosi 1999!

partaäijä odottaa.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-26 20:29:23 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
joo ja fuck the karjalanpiirakat.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-28 19:03:05 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
taas pätkiä takana. paino ei nouse ei laske. ainoa vilja mitä olen nauttinut pätkilläni on ollut olut. (no mäyräkoira on kyllä pieni nisäkäs)

flunssainen olo, auttaisikohan rommi.

olo on hyvä, mitä nyt on tapponälkä puolet ajasta.

now I wanna be the nachoman... nacho.....nachoman...I wanna be the nachoman.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-03 11:09:05 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
jipii, taas saa syödä.

tuli viikonloppuna sooloiltua oikein kunnolla viljojen ja oluen kanssa. nyt olen taas palannut ruotuun ja paastopätkä oli heti helpompi.

kolmisen kiloa on pudonnut ja seitsemän jos vielä saisi pois.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-04 11:51:03 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
pätkä pätkältä on helpompaa. viini tuntui auttavan nälkään, mutta nyt täytyy paastota pari pätkää ilman.

katkaisen kello 12 ja yllättävää kyllä, paras olo paastopätkillä on juuri aamuisin ennen syömistä.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-04 11:57:25 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
niin, ja paastöpätkän jälkeen ei kannata ensimmäiseksi ateriaksi syödä papuja chilikastikkeessa.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-04 12:00:18 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-14 13:43:40
Viestit: 2245
jussi kirjoitti:
pätkä pätkältä on helpompaa. viini tuntui auttavan nälkään, mutta nyt täytyy paastota pari pätkää ilman.
.


taaskaan mä en voi kun äimistellä että on meitä pätkijöitäkin moneen junaan ja monella tyylillä meneviä... mutta mikäs siinä jos hyvin menee, niin kukin taaplaa tyylillään. Ei mulle ole ikuna tullut mieleen että viiniä nälkään, eikä ikinä mitään alkomaholipitoista paaston aikana, minun ideologiani mukaan siinä menee kyllä kaikki puhdistumiset ja paaston vaikutukset harakoille kun viiniä sekaan ottaa... mutta... kuten sanottu, meitä on moneksi... ehkä kuitenkin viisas päätös paastota pari pätkää ilman viiniä... tarkoittaako sulla siis yksi pätkä yhtä paastovuorokautta vai tätä viikon sykliä?
Mielenkiintoista seurata miten tuo sun 7 kiloo sulaa :lol:

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]Kuva
[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-04 12:07:42 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
no joo, mä pidän kyllä väkevistäkin, mutta olen jotenkin tottunut nykyisin viiniin. olutta en juo, paitsi tietenkin paastotessa.

täytyypä miettiä, olen kyllä suunnitellut puhdistavani elimistöni vodkalla, hmm, ensi viikolla ehkäpä. pitääköhän vodka sittenkään nälkää paremmin kuin viini.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-04 12:27:28 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-14 13:43:40
Viestit: 2245
jussi kirjoitti:
. olutta en juo, paitsi tietenkin paastotessa. .


just #-o

mä uskon että sä koetat nyt olla vähän huumorimiehii eikä noi puheesi pidä oikeesti paikkansa...

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]Kuva

[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-04 14:49:43 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
ei ei, tyylilaji on ollut ehkäpä turhan kepeä.

siis olutta juon yleensä vähän, jos ollenkaan. nyt pätkäpaastotessa olen juonut, siis syömispätkinä.

paastopätkinä olen juonut viiniä. pitää pirun hyvin nälän loitolla. ja tämä ei ole nyt hölmöläishuumoria (ainakaan ei tietoista).


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-04 15:52:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 20:58:01
Viestit: 1479
olek sää jussi doku ku sää juat koko aja alkoholii? Eks sää ymmärrä ettei se oo laitapelii [-X

_________________
Entä jos ei edes yritä...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-04 15:58:36 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
joo kännis lupus familiaris


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-09 20:32:23 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
iho on kuiva, huimaa ja lihakset kramppailevat juostessa. pätkäpaastottu on. epäsäännöllisesti elelevän on vaikea näin lyhyen kokeilun jälkeen vielä sanoa, mikä johtuu pätkiksestä ja mikä vähistä yöunista ja raadannasta.

ruoan kanssa en ole hirveästi sooloillut, jos ei oteta maltitolihölmöilyjä huomioon, sen myrkyn myynti pitäisi muuten kieltää.

viinilasillisiakaan en ole juonut moneen pätkään. nälkä ei ole ollut ihan kauhea, mitä nyt outoja mielitekoja välillä. ja liha on joskus ällöttänyt, täysin uutta minulle. tänäänkin kaunis läskinen kinkku lounaslautasellani haiskahti teurastamolta.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-12 17:57:58 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
nyt ei ole ollut pätkääkään ongelmia. olen ollut kiltti jussi ja raastanut kaalia ja porkkanaa lihasten lisukkeeksi, töräyttänyt majoneesia, tai lidlen hampurilaiskastiketta päälle. terveellistä ja kaikinpuolin kunnollista pätkäruokaa on ollut se.

pätkimiseen alkaa tottua jo. pystyn ohittamaan omenapuutkin muina jusseina, jopa lempparini, tamminiemen koristeomenat. koira nappaa kyllä aina ohi mennessään pari, muttei se niitä syö, leikkii vaan. pösilö kun on.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-26 17:07:41 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-03-25 21:28:23
Viestit: 3519
Jussii, huhuu.....mitäs kuuluu? Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-28 20:56:45 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
kiitos hyvää. paasto on vähän pätkinyt, töitä on niin helkutisti. aika hyvin syömiset ovat kuitenkin asettuneet yhdeksi ateriaksi päivässä.

lipsuillut olen jonkin verran enemmän kuin ennen. siitä tää hiljaisuus.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-22 17:16:44 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
mä olen luisunut jonkinmoiselle pätkinssille, syön lihaksia kerran päivässä.
ihan ok tahti.
pimeys on lisännyt lipsahduksia, painoon ne eivät vaikuta, kun pätkii syömisen 24h/lipsaus. oikeastaan pätkinssillä voisin näköjään syödä ihan mitä tahansa lihomatta. outoa. se on kuin talviuintia selvinpäin, pelottavaa.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-22 17:53:01 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-06-13 08:09:12
Viestit: 1998
Aikas persoonallista tekstiä Jussilla. :lol:

Onko Sinulla nyt 24 tunnin sykli? Mulla meni tuohon kanssa aika nopeasti, hyvin toimii -mutta virallinen Pätkis se ei enää tietenkään ole.

_________________
Enemmän ja vähemmän ketoilua vuodesta 2006.



Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-22 18:32:19 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
joo, aloitin kyllä ihan oikeella pätkiksellä, mutta siihen 24h tahtiin se mutkitteli.

alakarppailu on kyllä lopullisesti vienyt aamiaiset sun muut sössöt aterioiden väliltä, en ole oikein muutenkaan syönyt välipaloja ja silloin kun vielä poltin, yleisin aamiaiseni oli kahvi ja savuke.

suurin muutos entiseen elämääni onkin hiilareiden vähentäminen, rasvaa ja lihaa olen syönyt aina runsaasti. mä olin aina meillä se, joka kantoi kaupasta kotiin vastustuksesta huolimatta voita ja kermaa.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)