karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-09 09:33:33

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 16 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Zucchini Bolognese
ViestiLähetetty: 2004-11-18 21:02:28 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Raasta pari keskikokoista kesäkurpitsaa aika krouviksi raasteeksi
(kesäkurpitsoissa koolla on väliä! Isot on kitkeriä :lol: )
Pilko pari sipulia (koolla ei väliä, makusi mukaan) ja paistele pannulla kera paketillisen naudan jauhelihaa (mausta suolalla ja pippurilla, varo laittamasta liikaa suolaa!)
Sotke sekaisin ja laita uunivuokaan, heitä joukkoon fondia tai lihaliemikuutio ja paketillinen mustaleima-Koskenlaskijaa (palasina)

Paista 175 - 200C niin kauan kunnes sopivaa mössöä ja kesäkurpitsat kypsiä Huom! Sekoittele välillä ja usein

Maistui muuten ihan pasta Bologneselle (no ainakin tosi lähelle...)

Lisää ideoita: http://www.grannyskitchen.com/zucchini/

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-18 21:07:13 
Okei, uskotaan, et koolla on väliä. Mihin ihmeeseen, sä Sarppa olet hukannut ne mun mielestä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin iskevät lauseet: "I've got a perfect body..jne" ja sen swimming pool-jutun? Ne oli aivan tajuttoman mahtavia - ihan kuin mun suusta, mutten koskaan olis osannut esittää asioita yhtä nasevasti.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-18 21:21:06 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Joo, kiva kuulla että täällä on muitakin Sopranos-faneja tai ainakin samanlaisen sairaan huumorintajun omaavia tyyppejä kuin itsekin... No vastaan nyt kysymykseesi: No kun tuo ticker...vie kaiken tilan allekirjoitukselta...ja itse asiassa olinkin jo itse vähän kyllästynyt siihen samaan. Mä olen aina ihaillut Makea, kun se jaksaa vaihtaa joka päivä uuden allekirjoituksen, ja tunnustan että tulen tänne sivuille usein ainakin lukemaan "päivän homerin". Mulla on myös uusi avatar vähän hakusessa, toi uusi on tylsä, myönnetään........ Hang in there, kyllä mä kehittelen uuden, mutta varmaan jää taas viikonloppuun, koska pienessä ("pienessä"????? koska mä oisin ollut ihan "pienessä") siiderissä keksii aina kaíkenlaista kivaa ("kivaa"???? ei aina niin "kivaa") niin paljon helpommin kuin näin kuivana, nuivana arki-iltana....

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-18 21:38:00 
Poissa
modekarppi
modekarppi

Eiks bologneseen kuulu myös tomaatti?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-18 21:46:47 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Aivan!!!! Se olisi muuten voinut tehdä tosi hyvän säväyksen siellä seassa, mutta oli kyllä aika "märkä" muutenkin, joten voisi kokeilla ihan kaltattuja, lohkottuja ja valutettuja tomaatteja.

Mä muutenkin jo mainitsin ruokapöydässä, että "en oikein tiedä olisiko pitänyt kattaa lusikka vai haarukka... Tää on nyt tällainen pata-keitto... ja turvat kiinni ja syökää!!!"

Onneksi perhe on tottunut jo mun K-koekeittiön kokeiluihin, syövät vain ihan hiljaa....... Joskus vaan maku osuu tsägällä kohdalleen!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-18 21:48:20 
Poissa
modekarppi
modekarppi

Josko vähän pyreetä sekaan? Siinä on tosin hiilareita jonkunverran, mutta maku on niin vahva, ettei sitä varmaankaan paljoa tarvitse...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-18 21:52:05 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tämä tässä foorumissa on parasta!!!! Kun joku saa omasta mielestään hyvän idean, tulee kavereita heti apuun ja siitä jalostuu loistoidea!!!

Kiitos! Mä en viitsi tehdä sitä heti huomenna uudestaan ja kokeilla ton pyreen kanssa, mutta jos joku kokeilee, postatkaa tähän kuinka kävi!!!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-18 22:12:21 
sarppa kirjoitti:
Joo, kiva kuulla että täällä on muitakin Sopranos-faneja tai ainakin samanlaisen sairaan huumorintajun omaavia tyyppejä kuin itsekin...

Sopranosia en ole seurannut, mutta ilmeisesti mulla on vaan samanlainen sairas huumorintaju.. Toi sun skeittaava hemmo ei vaan ole yhtä munakas kuin se perfectbody-avatar. Siin oli sitä jotain! Maken homer-lainaukset on kans ihan omaa luokkaansa, vaiks mä en aina tajuukkaan ihan niitä kaikkia.. Mut mä olenkin blondi.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-18 22:19:53 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Blondi täälläkin - blondes rule!!!
No miksi sä Nist vaihdoit avatarisi? Mä en ollut tuntea sua!!!!
Mä olin siihen sun kuvaasi jo niin tottunut, että olit jo ihan vanha tuttu!!!!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-18 22:37:03 
sarppa kirjoitti:
Blondi täälläkin - blondes rule!!!
No miksi sä Nist vaihdoit avatarisi? Mä en ollut tuntea sua!!!!
Mä olin siihen sun kuvaasi jo niin tottunut, että olit jo ihan vanha tuttu!!!!

No kun..Tieks on hirveen kamalaa nähdä oma ruma pärstä joka helvetin sivulla, minne eksyy..Varsinkin perjantai-iltojen jälkeen on kamala hiffata, et tollastko se meikä on taas huuruissaan kirjoittanu? :shock: Ihan järkyttävää. Samalla ajattelin, et entäs jos joku talon sisältä lukee mun juttuja? Huiiii!

Tolleen kun avatarina on tommonen neutraali, joskin varmaan uskonnollisia piirejä kuohahduttava käppyrä, niin häpeän määrä ei ole lauantai-aamuisin niin suuri..

Ehkä sitku olen oikeesti anastacian näköinen, niin uskallan älleen oma kuvani laittaa tänne.. (perrkele, en muuten saanu lippuja siihen anastacian konserttiin!)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-18 22:41:03 
Poissa
modekarppi
modekarppi

Nist, Anastacialla on Hesassa kuulemma toinenkin konsertti, liput tulevat myyntiin ensi tiistaina 23. pv.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-18 22:42:53 
Dzinni kirjoitti:
Nist, Anastacialla on Hesassa kuulemma toinenkin konsertti, liput tulevat myyntiin ensi tiistaina 23. pv.

Eikä? Nyt kyllä meikäläinen pistää kaiken peliin ens tiistaina!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-18 22:44:01 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ymmärrän kyllä täysin.... Mä en uskaltaisi ikinä esiintyä omalla pärställäni täällä a) koska se ei ole esittelykelpoinen b) pelkään että joku tuntee... Iih! Olen mamari! Mutta sellaista se on! Mä olen ollut niin kauan sellaisessa ammatissa, että "näkyvyys" on ollut taattu. Tyyliin, että kaikki apinan tuntee, mutta apina ei tunne ketään....

Sun naamas näkeminen vaan oli jo tavallaan "kodikasta", ihan kuin olisi nähnyt tuttuja kylällä.... :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-18 22:49:04 
Poissa
modekarppi
modekarppi

Joo, se tieto Anastacian toisesta konsertista tuli radiosta nyt illalla kun ajelion Hesasta kotiinpäin. Oliko se konsertti nyt sitten 10. vai 11.3. (kumpana se eka muuten oli? Olisi kai loogista että se toinen on joko ennen tai jälken sen...)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-18 22:49:17 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Varmaan tääkin ketju kuuluisi tuonne OT:n puolelle, mutta Good Luck - toivottavasti saat liput!!!! Me käväistiin katsomassa Tiistaina Whitesnakea (joo, vanha fani, tunnustan kaiken!!!) ja kyllä oli ihana!!! Lippuja ei ollut edes vaikea saada, jäähallikin vain puolillaan...Ne ei tajua täällä hämeessä hyvän päälle mitään!!!!!!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-18 22:53:00 
Poissa
modekarppi
modekarppi

Nist, tässä:

http://www.welldone.fi/events.asp?actio ... ent_id=686

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 16 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00