karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-04 15:50:15

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2004-11-16 11:32:03 
Poissa
sintti
sintti

Morjens
Olen juuri onnistuneesti päättänyt 2 viikon starttivaiheen. Mieltäni kuitenkin askaruttaa vielä ruokien määrät ja onko siitä mitään sääntöä, jotta laihtumista tapahtuisi. Se on selvää, että hiilareita ei saa olla, kuin tietty määrä, mutta miten on rasvan ym. laita. Eli kiteytettynä, onko väliä kuinka paljon syön, jos kuitenkin pidän hiilarit alhaalla. Kiitoksia vastauksesta jo etukäteen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-16 12:09:09 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Ei siihen voi yleispäteviä ohjeita antaa, kuten muuten ei tuohon hiilarienkaan määrään.. Se näkyy jo kun vertaa eri ihmisten tyyliä täällä. Joidenkin on rajoitettava rasvaa toisten ei; joidenkin on parempi olla ketoosissa eli tosi vähillä hiilareilla ja jotkut laihtuu kunnolla hyväkarpilla. Tavallaan on tärkeintä ettet ala sotkea näitä kaikkia ohjeita yhdeksi ikiomaksi suunnitelmaksi - se on yleensä paras tapa epäonnistua...

terv els

Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-16 12:17:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä olen noudattanut sitä paljon puhuttua sääntöä Syö niin että nälkä lähtee, älä ähkyksi, josta Karpaasikin ylen ystävällisesti muistutti mun karppaamisen alussa, kun tempasin lähes kilon possuressua nassuun ihan vaan syömisen ilosta.

Rasvan oikeaan määrään en sano mitään, ite käytän voita paistamiseen sellasen minulle hyvän määrän, en lotraa vaan en pihtaakaan. Ruuassa olevia rasvoja en laske, öljyjä en lisäile kun en salaatteja juurikaan syö. Nyt ei kolmeen viikkoon ole tapahtunut painossa mitään, mutta se on ihan omaa syytä, kun olen syönyt ihan päin helevettiä, liian vähän tai väärin. Iloinen asia siinä(kin) on se, että eipä ole myöskään noussut. Paino siis.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-16 14:52:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Moi!
Se on kroppakohtainen juttu!
Itsellä on sellanen kokemus, että mun kropalle ei rasvojen määrällä ole merkitystä laihtumisen kannalta, jos hiilareita syön aivan vähän. Mutta viime aikoina olen tullut siihen käsitykseen, että rasvojen laadulla on laihtumisen kannalta merkitystä; mun pitää syödä rasvaisia kaloja jotta laihdun! Mutta jos lisään sekä hiilareita että rasvaa, sitten lakkaa housut mahtumasta jalkaan. Muna on hyvää proteiiniruokaa, ja siitä saa tehtyä monia erilaisia ruokia. Ei paljon rasvaa eikä hiilareita.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-05 21:02:36 
ääriin on olemassa yksinkertainen kaava: Syö vähemmän, kuin kulutat. Siis jos haluat laihtua.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00