"varmaan olet kaikkea mahdollista tullutkin kokeilleeksi"
Jees poks kaikkea on kokeiltu!
Olin nyt keväästä lääkevieroituksessa särkylääkkeiden takia. Ei se poistanut mitään, mutta eipähän ainakaan ole särkylääkesärkyä!
Viljat on nyt jääneet pois tämän karppauksen myötä kokonaan. Ja makeutusaineet eli mm. aspartaami on toki yksi sellainen joka laukaisee. En niitä käytäkkään, enkä tuotteita mitkä sisältävät niitä. Mitään kovin suolaisia ja kamalan marinoituja en voi syödä. Olen ne jättänyt jo vuosia sitten koska ne aiheuttavat pahan migreenin.
En myöskään käytä hormonaalisia tuotteita mielenherkistymisen (silkan hulluuden) takia. Eli mama menee niistä sekaisin! "nauraa hulluna"
Koitan välttää myös stressiä, liikaa rasittavaa liikuntaa, kuumia löylyjä, liikaa alkoholia ym. Niitä on niiiin paljon mitä en voi syödä tai tehdä tai tai tai!
Mutta kivaa kun kävit kylässä! Tule ihmeessä useamminkin.
Pistänpä kuulumiset samaan syssyyn nyt.
Ylläri;
Päätä särkee!!
Mutta ei läheskään niin paljon kuin ennen, että jotain positiivista. Tosin on uusi lääkekkin nyt kokeilussa, sellainen kuin baclopar.
Että kumpi potkii, karppaus vai lääke?? Ihan sama! Kunhan helpottaa!!
Vaikka puntarilla ei sais rampata, niin mä kyllä ramppaan ja monta kertaa päivässä!! paino tippuu jihuuu!! 67 kg...
Mutta aivan pakko lisätä rasvoja ja pikkuisen nipistää protskuista, koska olen alkanut haista!
Ammoniakilta... uuuuh! Mut nyt on jo parempi kun eilen muuttelin ruokavaliota pikkuisen.
Juu, että näin. Maanantaina on sitte mittauspäivä.
Siihen asti, ellei ennen!
Leikkipuistoon lähtee tytön kanssa hän.. heipat!