Huomenta päivää!
No tiiätkö, minä osaan kyllä antaa muille neuvoja. Opastan mitä pitää välttää ja mitä saa syödä ja kuinka paljon.
Miksi sitten itse pitää ratkeilla hiilarimaailmaan?
Tosin, nyt olen ollut melko hyvin. Olen syönyt suklaata, mut hyvin kohtuudella ja sokerit alkaneet tasaantua. Mulla vaan taas kerran vatsa oireilee, kun menee paljon kermavaahtoa.
Ja kyllä se mun kohdalla pitää paikkansa, vaikka moni muuta väittää, et jos menee liikaa rasvaa se tekee mulle ripulin. Ehkä mun elimistö ei enää tarvitse niin paljon rasvaa, ja liika tulee sit löysänä ulos. Mutta vastaavasti, jos on parikin vähänrasvaista päivää, minuu huippaa ja on tottakai nälkä. Silloin onkin vaara sortua makeaan.
Mä en tiedä, onko karppaus mulle niin hyväksi kuin oli aloittaessani, kaksi vuotta sitten. Mutta yritän syödä hyvin, joskus menee pari pottua ja ruisleipää, mutta katsellaan ja tunnustellaan oloja
Mulla menee myös marjoja paljon. Nyt vaan on pakkaset ihan täynnä, ja ystävä juuri soitti että hän käy katsomassa onko omalla puolukkapaikalla hyvää puolukkaa.
No niin, hän soittikin uudestaan että kumpparit jalkaan ja menoksi. Minä en vaan tiedä säilyykö puolukat kylmäkellarissa ämpärissä ja jos niin kuinka kauan, tiiätkö sinä?