karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-15 09:58:22

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 754 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 134 35 36 37 38 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-09-14 06:59:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

92,2 kg

Aamupalalla
Mansikoita, mustikoita, leipäjuustoa (kerma loppu kesken) ja karppipitsaa pikku pala, ei vain voinu vastustaa kun isäntä illalla teki. Mulla tämä karppaus nykyään tarkoittaakin proteiinien rajoittamista hiilareiden sijaan.
Kyllä kovasti harmittaa miten vannoutunut karppaaja olen ja paasaan rasvan terveellisyydestä ja miten vain hiilareita rajoittamalla laihtuu, silti vain itse lihon. Vaikka mitä tekis. Alkaa taas kaikenmaailman pussikeitot houkutella...

ViestiLähetetty: 2015-09-14 08:58:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huomenta päivää!
No tiiätkö, minä osaan kyllä antaa muille neuvoja. Opastan mitä pitää välttää ja mitä saa syödä ja kuinka paljon.
Miksi sitten itse pitää ratkeilla hiilarimaailmaan?
Tosin, nyt olen ollut melko hyvin. Olen syönyt suklaata, mut hyvin kohtuudella ja sokerit alkaneet tasaantua. Mulla vaan taas kerran vatsa oireilee, kun menee paljon kermavaahtoa.
Ja kyllä se mun kohdalla pitää paikkansa, vaikka moni muuta väittää, et jos menee liikaa rasvaa se tekee mulle ripulin. Ehkä mun elimistö ei enää tarvitse niin paljon rasvaa, ja liika tulee sit löysänä ulos. Mutta vastaavasti, jos on parikin vähänrasvaista päivää, minuu huippaa ja on tottakai nälkä. Silloin onkin vaara sortua makeaan.
Mä en tiedä, onko karppaus mulle niin hyväksi kuin oli aloittaessani, kaksi vuotta sitten. Mutta yritän syödä hyvin, joskus menee pari pottua ja ruisleipää, mutta katsellaan ja tunnustellaan oloja 8)
Mulla menee myös marjoja paljon. Nyt vaan on pakkaset ihan täynnä, ja ystävä juuri soitti että hän käy katsomassa onko omalla puolukkapaikalla hyvää puolukkaa.
No niin, hän soittikin uudestaan että kumpparit jalkaan ja menoksi. Minä en vaan tiedä säilyykö puolukat kylmäkellarissa ämpärissä ja jos niin kuinka kauan, tiiätkö sinä?

ViestiLähetetty: 2015-09-15 08:07:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

santikka kirjoitti:
Huomenta päivää!
No tiiätkö, minä osaan kyllä antaa muille neuvoja. Opastan mitä pitää välttää ja mitä saa syödä ja kuinka paljon.
Miksi sitten itse pitää ratkeilla hiilarimaailmaan?
Tosin, nyt olen ollut melko hyvin. Olen syönyt suklaata, mut hyvin kohtuudella ja sokerit alkaneet tasaantua. Mulla vaan taas kerran vatsa oireilee, kun menee paljon kermavaahtoa.
Ja kyllä se mun kohdalla pitää paikkansa, vaikka moni muuta väittää, et jos menee liikaa rasvaa se tekee mulle ripulin. Ehkä mun elimistö ei enää tarvitse niin paljon rasvaa, ja liika tulee sit löysänä ulos. Mutta vastaavasti, jos on parikin vähänrasvaista päivää, minuu huippaa ja on tottakai nälkä. Silloin onkin vaara sortua makeaan.
Mä en tiedä, onko karppaus mulle niin hyväksi kuin oli aloittaessani, kaksi vuotta sitten. Mutta yritän syödä hyvin, joskus menee pari pottua ja ruisleipää, mutta katsellaan ja tunnustellaan oloja 8)
Mulla menee myös marjoja paljon. Nyt vaan on pakkaset ihan täynnä, ja ystävä juuri soitti että hän käy katsomassa onko omalla puolukkapaikalla hyvää puolukkaa.
No niin, hän soittikin uudestaan että kumpparit jalkaan ja menoksi. Minä en vaan tiedä säilyykö puolukat kylmäkellarissa ämpärissä ja jos niin kuinka kauan, tiiätkö sinä?

Eikös ne ennen vanhaan ennen sisäpakkasia juuri säilöny puolukat isossa korvossa aitan lattialla. En kyllä tiedä oliko ne ihan siltään siellä vai oliko niissä jotain säilöntäainetta.

ViestiLähetetty: 2015-09-15 09:06:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eilen sain puhelun tälläiseltä personal trainerilta.
Neuvolassa puhuin tästä painosta jotain ja sit se terkku sano, että Kuopion kaupungilla on nyt tälläinen ilmanen PT palvelu ja hän oli juuri tavannut tämän naisen joka oli mukavalta vaikuttanut. Sovittiin että hän antaa mun tiedot sille ja nyt eilen tämä henkilö soitti. Tosi mukavan oloinen ihminen mutta heti puhelun jälkeen tuli sellainen olo, et olikohan tämä sittenkään niin hyvä idea. Viitaten tähän ruoka-asiaan mikä kävi siinä puhelussa jo ilmi, että olen näitä "pahemman luokan" karppaajia ja että tällä hetkellä yritän saada myös niitä proteiineja alas, kun hänen mielestään se 1g per painokilokin on jo liian pieni ja mun lihakset pienentyy ja että hiilihydraatteja pitäis olla sit liikkumista varten jaa'a jaa jaa. Puhuttii ihan jonkin aikaa ja kumoilin sit näitä hänen väitteitä ja kerroin että vhh on meidän koko perheen tyylisuunta ihan terveydellisistä syistä ja kyllä hän sitten meinasi perehtyä asiaan. Tosi kiva ihminen mutta en silti tiedä oliko tämä nyt sittenkään hyvä idea. Minä kun olevinaan tiedän jo omat tarpeeni ja juttuni enkä oikein koe, että
Ruoka tai liikkumisasioissa mulle voisi mitään uutta kertoa tai ohjeistaa, mun ongelma on vain se toteutus eikä niinkään tietotaito... Mutta tilannehan on se että ylipainoa on 30kg että pitää
Vain yrittää olla avoimin mielin.
Eilen oltiin Hilun ja Junnun kanssa kauppareissulla, ikeassa ja muutenkin asioilla. Syömiset meni hyvin kunnes jostain oudosta syystä illalla juuri ennen nukkumaan menoa söin kolme karjalanpiirakkaa!
Yö meni katkottain, ei vauvan vaan iitan ja junnun takia, viidesti piti pomppia ylös kun oli vessareissua ja peittojen tippumista. Nyt junnulla kuumetta, joten päivä menee nössötellessä.

ViestiLähetetty: 2015-09-18 06:16:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huomenta :)
Mä en saanut nukuttua kunnolla. Uni oli katkonaista ja outoja unia sen minkä nukuin. Tosin vielä myöhään join kahvia. Joskus vaan tekee mieli ne myöhäiskahvit hörppästä.
Mun sisko tulee Helsingistä tänään. Sitten emme näekään ku keväällä seuraavaksi, koska hän ei tykkää talvikeleillä ajella näin pitkiä matkoja. No en ajelis minäkään.
Hän sanoi hyvin tiukasti että älä nyt varaa niitä herkkuja koska hän on hyvin tiukalla vhh:lla nyt. Mulla on aina ollut kaikenmaailman hyvää (?) varattuna. No nyt ei sitten ole mutta ruokana on ihan karppiruokaa. Perus settiä jauhelihasta ja juureksista. Eiköhän meillä eväät riitä =D>
Olen saanut ostettua uusia mattoja, verhoja, kaikkea pientä kivaa kotiin. Ja tällä kertaa ihan kaupasta, en kirppikseltä. Kirppiksen matot on kuitenkin kalliita ja Jyskistä sain olohuoneen maton tarjouksesta, samoin keittiöön pitkät matot. Kiva kun on joskus ihan uuttakin.
Meillä taitaa se aamupissailu kohta olla edessä. Niin, kun sais koiran vielä sängystä, mun pieni unikeko.
Mukavaa loppuviikkoa sinnepäin ja voikaa hyvin :)

ViestiLähetetty: 2015-09-19 07:44:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

santikka kirjoitti:
Huomenta :)
Mä en saanut nukuttua kunnolla. Uni oli katkonaista ja outoja unia sen minkä nukuin. Tosin vielä myöhään join kahvia. Joskus vaan tekee mieli ne myöhäiskahvit hörppästä.
Mun sisko tulee Helsingistä tänään. Sitten emme näekään ku keväällä seuraavaksi, koska hän ei tykkää talvikeleillä ajella näin pitkiä matkoja. No en ajelis minäkään.
Hän sanoi hyvin tiukasti että älä nyt varaa niitä herkkuja koska hän on hyvin tiukalla vhh:lla nyt. Mulla on aina ollut kaikenmaailman hyvää (?) varattuna. No nyt ei sitten ole mutta ruokana on ihan karppiruokaa. Perus settiä jauhelihasta ja juureksista. Eiköhän meillä eväät riitä =D>
Olen saanut ostettua uusia mattoja, verhoja, kaikkea pientä kivaa kotiin. Ja tällä kertaa ihan kaupasta, en kirppikseltä. Kirppiksen matot on kuitenkin kalliita ja Jyskistä sain olohuoneen maton tarjouksesta, samoin keittiöön pitkät matot. Kiva kun on joskus ihan uuttakin.
Meillä taitaa se aamupissailu kohta olla edessä. Niin, kun sais koiran vielä sängystä, mun pieni unikeko.
Mukavaa loppuviikkoa sinnepäin ja voikaa hyvin :)

Kivoja juttuja sulla, vaikka ei ne katkonaiset unet tietenkään.
Hauskaa viikonloppua systerin kanssa! :)

ViestiLähetetty: 2015-09-19 08:18:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huh mikä viikko.
Nyt olen ollu tiukasti syömisen suhteen ja hiilarit olleet 20-30g. Suureksi pettymykseksi myös menkat alkoi?!? :evil: ja vatsakaan ei ole toiminut thyroxinin alentamisen jälkeen kunnolla. Eilen ja tänään tosin parempi, mutta varmaan kaikkien noiden asioiden yhteissummasta olo ollut ihan vätys ja asiat tulee tehtyä vähä rimaa hipoen. Paino ei vahingossakaan ole tippunut, mutta maidontuloon ei onneksi ole ollut huonoa vaikutusta. Eilen oli ihan hulluna mielitekoja, kaupastakin piti vain kesken lähteä pois kun kaikki einesmarjapuurotkin alkoi näyttää houkuttelevalta. Mies ollut edelleen messissä mukana vaikkei hänelläkään paino ole pudonnut, mutta olot ja jaksaminen kannustaa jatkamaan. Hän on noihin keittoihin innostunut nyt ja eilen oli sit pinaattikeittoa ja kokeilin siihen mukaan kaksi kanamunaa enkä nyt vielä ainakaan ole huomannut vauvan puklivan normaalia enempää joten tänä aamuna keitin sit voissa kolme valkuaista ja tein sellaisen taskun johon sisälle laitoin keittokinkkua ja auraa, herrrkullista!
Karkkipäivät ovat ollut historiaa siitä kesästä lähtien ja yllättävän hyvin on menny! Itsekin ihmettelen kuinka vaivattomasti se kävi. Kotiin ei osteta namia, mut sit tietty jos on juhlat jossain niin saavat ottaa, ihan huippua suorastaan. Isot lapset saavat silloin tällöin käydä ostamassa jotain pientä omilla rahoillaan mut kotiin eivät voi tuoda niitä pienten eteen. Iitalla varsinkin se sokeri vain aiheuttaa heti ongelmia vai liekkö mun kuvitusta. Koulussa oli ollu kananugetteja ruokana ja molemmat sano että ruoka oli pahaa, Jess!
Nyt varmaan pitäis alkaa saada jotain aikaiseksi, etten ala luisumaan pahoille tavoille...

ViestiLähetetty: 2015-09-20 06:33:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huomenta.
Olen tässä miettinyt, että olenko tylsä kun en enää iltaisin jaksa valvoa.
Olen myös huomannut miettiväni paljon kymmenen vuoden takaisia asioita, siis sitä millainen silloin olin fyysisesti ja henkisesti ja jos sitä kaikkea epävarmuutta ei oteta huomioon niin jotenkin kaipaan sitä ihmistä itsessäni. Eilen kävin lenkillä ja se tuntui hyvälle ja jopa hikosin kunnolla! Reipa 5km alle tuntiin on mulle hyvä saavutus, tuntui jo melkein niin hyvälle että melkein aloin juoksemaan kunnes muistin sit aijemmat yritykset synnytyksen jälkeen. Vasta kun imetys loppuu. Illalla sit lasten nukkuessa mieskin oli saunassa katsomassa lentopalloa, oli siinä sit rauhallinen hetki myös itselleni. Laitoin kynttilöitä ja juustolautasen sekä viinin kera sohvalle istumaan elokuvaa katsomaan. Hyvä hetki oli sillä pitkästä aikaa oli hyvä olla itsensä kanssa, en muista tälläistä tapahtuneen vuosiin. Näin kun voisikin olla ja mennä niin varmaan tämä painoprojektikin kestäisi ja onnistuisi kun koko ajan vain ei inhoaisi itseään. Eilen muuten kysyin miehen siskolta onko hän huomannu mitään iho ongelmia imetysaikaan ja kyseessä saattaiskin nyt olla vain estrogeenitasosta synnytyksen jälkeen. En aikasemmin ole tälläistä huomannu, mutta tekisinpä nyt miten vain niin ei tuo naama syömisellä tule kuntoon vaan pitää vain odottaa että hormonit tasaantuu. Hiukset ja kynnet kyllä kasvaa ja on kunnossa. Ensi viikolla taitaa tulla nyt neljä viikkoa ilman shampoopesua! Hurjaa. En kyllä tunnistaisi itseäni myös jos kymmenen vuotta sitten olisin nähnyt itseni tänään suurperheen hippiäitinä :D
Ostin eilen muuten sellaisen faskiarullan, kohta on paikat kipeenä kun ei vielä valmiiks ole! Heheeh!

ViestiLähetetty: 2015-09-21 10:35:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Paino 92,1kg
Hmm... Mitä tähän taas sanois...
Pitää käydä kirjastossa lainaamassa se Ruokavallankumous, että on jotain viitteitä sitten kun se PT tulee ensi viikolla.
Ihan vetämätön olen ollu, pelottaa että mihin tämä johtaa en voi lamaantua näin. Iltaisin vähä piristyn mutta tuntuu etten saa mitään aikaiseksi eikä noi aktiivisuuspisteetkään täyty.
Syömiset menny niin erinomaisesti paitsi lihaa vieläkin liikaa, tekee vain mieli. Olen kahviin lisännyt nyt kookosöljyä voin sijaan ja se toimii huvin, ketsuppia jostain syystä olen myös alkanut lisätä ruokaan?

ViestiLähetetty: 2015-09-21 20:23:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Halloo !!
Vitsi, ei oo kiva kun on se vetämätön olo päällä. Mulla se menee niin, että makaan sohvalla ja ihan tosissaan suunnittelen, mitä alan kohta touhuumaan. Siinä sitä sit huomaa että se jäi taas ajatukseksi. Mitään ei saanut aikaan.
Sinä niin kovasti taisit touhuta raskausaikanasi että jospa se nyt nyt verottaa?
Vois sanoa että saahan sitä olla vähän vetelä joskus, mut tiedän miltä se tuntuu ja pidemmän päälle ei oikein oo kivaa. Pitäisi vain jostain saada sitä puhtia.
Noh noh, [-X se ei se ketsuppi kyl oo paras vaihtoehto. Niin ja noh noh mullekin, se suklaa mikä äsken meni kurkusta alas ei ole myöskään niin terveellinen iltapala.
Joskus vaan ei jaksa.
Mulla oli mukava viikonloppu siskon seurassa. Rupateltiin ja käveltiin hauvan kanssa. Herkkuja ei mennyt paljoa. Olin varannut vain hyvin hillitysti namia ja se ei kummallekaan ollut niin pahaksi. Koira sai pehmolelun ja oli iloinen.
Olen mäkin aika lötkö, on vähän taas hällävälii olo.
Mitähän keksis jotta ei kohta taas tekis mieli makeaa. Niin ja mulla pakkanen täynnä marjoja ja mietin ottaisko suklaata vai mitä?
Kauniita unia ja ei herkkujen kuvia :lol:

ViestiLähetetty: 2015-09-22 11:37:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hehee ha haa!
Mutsi osti lapsille läppärin (nykyään kun alakoulussakin on hyvä sellainen oppilailla olla) niin nyt minäkin pääsen päivisin surffailemaan netissä. Ihan eri mukava kyllä kirjoittaa näppäimistöllä!
Tänään oli Hilun neuvola ja siellä olikin lääkäri ja täytyy kyllä kehua miten mukava lajinsa edustaja oli! En tiedä oliko uusi, mutta oli mukava ja hymyileväinen ja mikä parasta ei turhia jutellu! Vauvaa osasi hienosti ja hellästi käsitellä ja välissä kun oli sellainen huuto, niin otettiin aikalisä ja imetin jonka jälkeen jatkui tarkastukset. Hienosti on kasvanut eikä mittään vikkaa löytynyt niin voitiin melkein samantien lähteä, koko vastaanotto kesti max 15min, jonka aikana kerkesin Junnun ja iitan vessattaa, imettää Hilun ja vielä lääkäri ne tutkimukset tehdä. Nopeaa ja tehokasta, siitä minä tykkään.
Tänään on taas hyvä päivä, yön nukuin tosi sikeesti enkä edes muista heräskö vauva kertaakaan.
Sataa vettä joten jumppaukset sit sisällä. Jaa tota mitäs vielä, nyt ehkä alkaa se rasvanlisääminen vaikuttaa, ettei koko aikaa ole ruoka mielessä. Nälkä ei siis ole ollut mutta tekee vain mieli. Tänään aamupalana kahvi ja mustikoita, puolikas banaani ja kermaa, jota muuten unohdin ostaa :oops:

ViestiLähetetty: 2015-09-24 19:34:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hellou!
Kävin taas Tokmannilta hakemassa tarjous paskapaperia 3 säkkiä. 24 rullaa 5e. Ystävän kanssa käytiin ja myös parilla isolla kirpparilla jonne ei oikein ilman autoa pääse. Sit menimme Lidliin. Tää on pakko kertoa, että en unohda. Lidlissä oli hyvin tukeva nainen tukevan lapsen kanssa. Lapsi katseli karkkihyllyä. Äitinsä sanoi hyvin tomerasti että ei nyt karkkia kun lauantai on karkkipäivä. Ok, ihan hyvä juttu.
Mut äiti sanoikin sit, että otetaan mieluummin välipalaksi noita suklaamuffinsseja. Voi härreguud :mrgreen:
Tätä en itse kuullut mut ystäväni heti sanoi sen mulle, ja tietysti vähän mulkoilimme kyseistä äitiä.
Että välipalaksi ois voinut lapselle vaikka tuoreen pasteijan ostaa mut muffinsseja. Pakko oli sen naisen kärryyn kurkata. Meinasin sanoa että sinä se et herkkuja kaihda. Tyydyin olemaan hiljaa.
Kirppikseltä löysin pikkuisen kannellisen teräskattilan joka oli tarpeellinen ostos.
Tein pitkästä aikaa jauhelihakeittoa. Paljon jauhelihaa ja kaiken maailman juureksia. Laitoin lautasella reilusti voita ja kyllä sillä maha täyttyi.
Nyt koiruudelle iltapalaa. Saa mun jämät uunimunakkaasta sekä liotettua nappulaa. Mulla on kova kiire saada munat käytettyä kun päiväyksestä tulee ensi sunnuntaina tasan 3 viikkoa. Munia on vielä vaik kuin paljon kaapissa joten nyt ei säästellä :lol:
Mukavaa illanjatkoa teidän poppoolle :)

ViestiLähetetty: 2015-09-25 09:28:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

santikka kirjoitti:
Hellou!
Kävin taas Tokmannilta hakemassa tarjous paskapaperia 3 säkkiä. 24 rullaa 5e. Ystävän kanssa käytiin ja myös parilla isolla kirpparilla jonne ei oikein ilman autoa pääse. Sit menimme Lidliin. Tää on pakko kertoa, että en unohda. Lidlissä oli hyvin tukeva nainen tukevan lapsen kanssa. Lapsi katseli karkkihyllyä. Äitinsä sanoi hyvin tomerasti että ei nyt karkkia kun lauantai on karkkipäivä. Ok, ihan hyvä juttu.
Mut äiti sanoikin sit, että otetaan mieluummin välipalaksi noita suklaamuffinsseja. Voi härreguud :mrgreen:
Tätä en itse kuullut mut ystäväni heti sanoi sen mulle, ja tietysti vähän mulkoilimme kyseistä äitiä.
Että välipalaksi ois voinut lapselle vaikka tuoreen pasteijan ostaa mut muffinsseja. Pakko oli sen naisen kärryyn kurkata. Meinasin sanoa että sinä se et herkkuja kaihda. Tyydyin olemaan hiljaa.
Kirppikseltä löysin pikkuisen kannellisen teräskattilan joka oli tarpeellinen ostos.
Tein pitkästä aikaa jauhelihakeittoa. Paljon jauhelihaa ja kaiken maailman juureksia. Laitoin lautasella reilusti voita ja kyllä sillä maha täyttyi.
Nyt koiruudelle iltapalaa. Saa mun jämät uunimunakkaasta sekä liotettua nappulaa. Mulla on kova kiire saada munat käytettyä kun päiväyksestä tulee ensi sunnuntaina tasan 3 viikkoa. Munia on vielä vaik kuin paljon kaapissa joten nyt ei säästellä :lol:
Mukavaa illanjatkoa teidän poppoolle :)

Tuosta teidän kauppareissusta tuli mieleen kun tyttö monesti on kertonut miten koulussa kouluavustaja tai opettaja on ihmetellyt hänen aamupalojaan verensokerimittailuiden yhteydessä. "Pelkkää kanamunaa?' "Pelkkää lihaa" "pelkkää tonnikalaa", "vain banaani" jne... Itse olen monesti miettinyt mitä nämä ihmiset omille lapsilleen syöttää aamulla, jugurtteja, paahtoleipää, tuoremehuja, puuroo jne ja itse olen melkein yhtä ihmeissäni kuin he meidän kohdalla. Tai sit se määrä, usein ovat sanoneet että noin vähäkö olet syönyt, no miten paljon sitä pitäisi lapsen aamupalalla syödä? Heillä on 10.20 kouluruoka ja aamupalan tyttö lopettaa aina tasan klo 8.00. En ymmärrä.

Minäkin meinasin jauhelihakeittoa tehdä ja juuri munia vedin aamupalaksi :P

ViestiLähetetty: 2015-09-25 09:49:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vitsi nää hormonit on ihania!
Aamu alkoi hyvin klo 05,58, menin vessaan ja samalla ajattelin että no laitampa noi pyykit koneeseen. Siinä sitten kunnolla herättyäni ajattelin käydä lenkillä pikkuisen kun kaikki vielä nukkuu ja vauvan olin syöttänyt. Näin kävi ja kotiin tuliin niin reippaana ja hyväntuulisena vain kahvia keittymään. Vauva alkoi heräilemään ja minä sitten kuiviin häntä vaihtamaan. Yöllä meillä on kertsivaipat kun ne nyt vain meillä toimii parhaiten ko ajan. No kestovaippaa kehiin ja sitten vielä sänkyyn rennosti imettämään ja kirjaa lukemaan. Sitä iloa kesti kaksi minuuttia kunnes neiti väänti elämänsä sonnat housuun jonka johdosta kaikki paikat oli siinä paskassa. Ahdistus alkaa siitä. Pyykinpesu on tuplaantunut vauvantulon myötä, just näiden vaippojen takia kun pestävänä ei ole pelköstään nämä vaipat vaan myös joka kerta vauvan vaatteet ja usein myös minun vaatteet. Nyt vielä joudun sitä magneusimia ottamaan niin reilusti, että oma vatsa toimisi edes kerran päivässä, niin vauvalle se on jo varmaan liikaa kun tavaraa tulee ja paineella! Aamu ollu yhtä ärsytystä jos jostakin ja kiroan vuorotellen milloin kenenkin. Onneksi mies lähti aamulla koulutukseen nimittäin takuuvarma riita olis kyllä ollu tiedossa. Mutta nyt pyykkimuija töihin!

ViestiLähetetty: 2015-09-25 13:48:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No voi hitsi sun pyykkimäärää.
Enpä enää valita, kun ottaa päähän vaihdettuani puhtaat lakanat, itselle ja koiralle, koira on yöllä kuolannut niin et lakanoissa tummat läiskät. Minä niitä joskus voivottelen että " taas niinku puhtaalle lakanalle piti puklata"!
Mä pesen yksin ku oon, kerran viikossa koneellisen.
Mulla oli puhetta, kun mun kuntouttava työ loppuu 30/11 että jos jatkaisin taas vähän. Nyt loppuu kelan korotettu päiväraha mut mulle kuuluu seutulippu joka kk ja ne yhdeksät eurot. Niin ja pääsee vähän ihmisten ilmoille. Taidan siellä jatkaa. Tänäänkin olin kotona jo klo 13.15.
Mussutin onnellisena bussissa taas suklaata. Voi räkä. No, ei muuta ku eteenpäin ja kohta ihanaa jauhelihakeittoa naamariin =D>

ViestiLähetetty: 2015-09-29 04:03:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eilen oli hyvä päivä, kävi se PT ja jäätäviä oli ne tulokset.
Rasvaprosentti 49%
Luulihas 22%
Sisäelinrasva 8%
Toi viimeinen oli hyvä ja sitä hänkin ihmetteli tällä mun ruokavaliolla,
Mulla alkaa olemaan mielialassa huonoja merkkejä. Lauantai oli eka päivä kun olin koko päivän yöpaidassa ja vain nukuin/yritin. Huono ja ärtynyt mieli. Sunnuntaina pääsin ylös sängystä mutta alavireisenä sekin. Ärsyttävää miksi tonkin pitää aina tulla vaikka ei mitään syytä
Olisikaan. :cry: Alan kaatua taas sille
Paastolinjalle, en minä vain syömällä laihdu.

ViestiLähetetty: 2015-09-29 06:10:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huomenta !
Mitkä ovat ne ihanne rasvaprosentti arvot? Mulle ei sano mitään nuo siksi kysyinkin. En tiedä uskaltaisinko mennä mittauttamaan ja missä niitä voi edes tehdä?
Minäkin haluaisin joskus vaan olla yöpaidassa, mutta mulla on se pakko lenkkeily. Mutta, oon tyytyväinen että on koira, joka "minua" lenkkeilyttää. Tosin aina sisälle tullessa kyl vaihdan lököhousut tai ihan pyjaman housut päälle. En koskaan oo farkuissa sisällä.
Nyt ne ilmat jo alkaneet tuntuvasti kylmetä. Ostin kirpparilta sellaisen ohuen kevyt toppatakin. Tai oikeestaan, sain sen. On meinaan jotain pientä öljy tai rasvatahraa. Hihassa ja edessä hiukan. Ja kun illat alkaa jo olemaan koko ajan pimeempiä niin kukaan ei näe onko tolla hihassa pieni musta läikkä. Aivan hyvä lenkkeilytakki. Olin siis ostamassa sitä takkia kun huomasin ne tahrat ja siksi sain ilmatteeksi =D>
Voi että mä inhoon noita irrallaan olevia kissoja. Taas yks päivä lähti jostain kissa perään. Kävellessään vielä muoruaa niin arvaahan sen, että joudun täyttä vauhtia kaksin käsin kiskomaan koiraa joka kävelee takaperin ja valmiina hyökkäämään. Nää kissat on niin kesyjä täällä. Meillä joskus alkumetreillä menee lenkki pieleen kun jostain puskasta kuuluu mauuuuu ja siitähän koira vimmastuu :oops: Oisivat ees hiljaa.
Minä inhoan myös tällä hetkellä naapureita. Juostaan ovella kysymässä milloin mitäkin, yksi meinaa päästä tänne kahville kun se kuuluisa eka päivä on vasta tuloillaan ja ei oo kahvii. Sitten rampataan kämpästä kämppään, kaikki juoppokaverit ryntäilee tossa eestaas. Voi helkutti mä inhoon niitä.
Pysyisivät omissa kopeissaan ja antaisivat muiden olla.
Mä heräsin jo klo 5.30 ja tulee taas päiväuni päivä. En vaan osaa nukkua pidempään. Päivällä kun nukkuu niin oon ihan tokkurassa kun herään. Mutta joskushan se on nukuttava, eikös vaan :smt015

ViestiLähetetty: 2015-09-29 14:03:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Sepä se niissä naapureissa onkin joskus veemäistä kun niitä ei oikein voi valita. Ainakaan jos ei ole miljoonia rahaa. :/
Naisilla se rasvaprosentti pitäis olla luokkaa 22 eli mulla on tuplasti enemmän.
Tänään sit alkoi rasvapaastoaminen ja yllätys yllätys vatsa on toiminut jo kaksi kertaa!
Voisin kokeilla kaksi viikkoa nyt näin että MA-TO rasvapaastoilisin ja loppu viikko normi karpilla. Katsotaan. Hyvän näköinen päivä on.

ViestiLähetetty: 2015-09-30 09:38:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Paino 90,2
\:D/

ViestiLähetetty: 2015-09-30 13:28:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

=D> Hyvä sä, jee jee :smt026

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 754 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 134 35 36 37 38 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00