Kukkuu!
Mä heräsin vasta äsken, vaikka yleensä olen jo kuuden jälkeen hereillä. Tuntuu kuin ois puolipäivää nukkunut
Kyllä muistan kuinka teiniaikoina tuli todella nukuttuun iltapäivään. Isä kävi oven takana huutamassa, että eikö se ois jo aika nousta ylös? Silloin mitään tietokoneita ollut, niin mitähän sitä teki kaiket yöt, kun monesti valvoin aamukolmeenkin? Kaiken lisäksi olin sellainen että en mä missään porukoissa pyörinyt. Olin aika kotikissa, silloinkin.
Hyvä kun häät meni hyvin ja kaikilla oli hauskaa
Pitääkö se paikkansa, mitä oon lukenut, että nykyisin hääpari antaa ihan listan toivelahjoista? Musta se on kyllä aika törkeetä.
Lista vois olla, mut sellainen missä lukee mitä ei missään nimessä tarvitse. Vaikka jos pari on asunut jo kauan yhdessä, niin ei silitysrautaa eikä kahvinkeittimiä, kiitos.
Mulla tää läppäri on niin hidas. Tää on vasta kolme v vanha, mutta niin kamalan hidas että jotain pitäis tehdä. Kyllä aukee melko hyvin, mutta näin aamusta sivujen selaaminen on yhtä tuskaa. Kun ei liiku niin ei liiku. Vaikka kiroilis ja irvistelis, mitä oon myös kokeillut
Ja tosta vaan ei näillä varoilla uutta osteta, enkä osaisikaan mennä yksin ostamaan. Mistään asennuksista en tiedä. Sisko tän mulle hankki silloin.
Helteinen heinäkuu, tosiaan. Mittarissa +11 ja kamalan kova tuuli. Sisko tulee tiistaina mun luo ja viipyy perjantaihin. Saadaan rupatella kunnolla.
Sulla sitten on jännät ajat, koska vaavi syntyy. No hyvä, että keskosraja on ylitetty
Taidan ottaa vähän pizzaa, vaihteeksi!
Hauskaa päivää Mikkelissä. Mikkeli on kiva kaupunki ja mun mielestä melko siisti kaupunki