karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-14 00:49:44

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 10
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Chas karppaa
ViestiLähetetty: 2015-02-14 16:54:05 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Keskiviikkona myös heräsin 5:30. Aamupalaksi vedin pirtelön (mustikka, banaani, rahka, raaka kananmuna ja kuohukerma). Kahvit otin mukaan termosmukissa ja join autoillessa. Pää oli melkoisen kipeä johtuen e-pilleritaukoviikosta ja himassa oli pelkkää Ketorinia. Arvoin hetken kumpaa kestän mieluummin, päänsärkyä vai ylävatsakipua+närästystä ja valitsin jälkimmäisen. Ketorin isoissa määrissä tuppaa ärsyttään vatsaa, ja niin siinä kävi nytkin, että närästi oikein urakalla töihin päästyä. Plääh. Vaan eipä se auttanut kun alkaa hommiin.

Lounaaksi söin Sodexon salaattibuffetista. Otin salaattia, kurkkua, tomaattia, munakoisoa, valkoista parsaa, fetajuustoa ja kinkkua. Kastikkeeksi otin jotain jukurttikastiketta ja sitten oliiviöljyä.

Välipalaksi söin taas pienen purkin tonnikalaa ja 2 pientä avokadoa.

Töistä lähdin vähän ennen viittä ja menin lähimpään apteekkiin kotimatkan varrella hakemaan Somacceja mahaan. Ostin myös jotain superhoitavaa huulirasvaa ja kortisonivoidetta mun superkuiviin ja rohtuneisiin huuliin. Mikään kaupan voide ei ole auttanut ja osa vaan pahensi tilannetta, niin kokeillaan nyt sitten vähän järeämpiä tuotteita. Ja sitä kortisonia muutaman päivän kuurina.

Himassa söin loput siitä maanantaisesta pizzasta. Lisäksi söin avokadon, pari siivua hevosen kylmäsavupaistia, pari siivua juustoa ja pistaasipähkinöitä. Oli vähän sellainen pohjaton nälkä fiilis. Touhusin vähän kotitöitä ja makoilin sohvalla. Nukkumaan menin puoli kymmenen maissa.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-02-14 17:06:29 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Torstaina heräsin myös 5:30, tosin venyin sängyssä melkein kuuteen. Aamupalaksi vedin samanlaisen pirtelön kuin keskiviikkonakin. Kahvit jätin kokonaan keittämättä himassa ja join pari kuppia töihin päästyä.

Lounaaksi söin alakerran Sodexon Hot Kicthenistä pekoni-caesar salaatin. Se oli todella hyvää kyl. Jätin annokseen kuuluvan yrttiöljyllä maustetun leivän syömättä, mitä muutamat vanhemmat työkaverit vähän ihmetteli. Totesin vaan, että en syö leipää lainkaan enkä oikeastaan muitakaan korkeahiilarisia juttuja. Vastaus oli vaan "Just just" ja nyökyttelyä, että siinä mielessä onnistunut alavalinta, kun ketään ei erityisemmin kiinnosta mitä työkaverit syö. Hauskin kommentti kun kerroin yhdessä aikaisemmassa työpaikassa olevani atkinssilla, oli "aijaa, piikitätkö sä oikein rasvaa suoraan suoneen", johon vaan tuumasin, että ihan niin HC en ole :D

Välipalaksi söin purkin raejuustoa ja pienen avokadon.

Töistä lähdin joskus viiden maissa. Mietin ruuanlaittoa ja jääkaapin sisältöä ja päädyin kokkaamaan jämä ruokaa. Tein munkasta, johon laitoin täytteeksi kinkkua ja fetajuustoa. Pilkoin lautaselle kurkkua, tomaattia, paprikaa ja avokadoa. Hillitön avokado-himo mulla :) Söin myös vähän pistaaseja.

Olin suunnitellut uimahalliin menoa, mutta kurkussa tuntui ihan kaktus ja väsytti niin jätin sen väliin. Jopa nukahdin hetkeksi sohvalle kun siellä telkun edessä makasin. Otin sit ylimääräisen monivitamiinin ja menin nukkumaan puoli kymmeneltä.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-02-14 17:28:41 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Perjantaina kello soi tuttuun tapaan 5:30 ja tällä kertaa vaan pomppasin suoraan ylös sängystä ja aloin touhuta. Perusperjantaiseen tyyliin myös pakkasin viikonloppukamat. Aamupalalla jatkoin jämäruoka -linjaa ja paistoin 1 kananmunan ja 4 siivua pekonia, jotka olin kaivanut illalla pakastimesta. Kylkeen pilkoin kurkkua, tomaattia, paprikaa ja söin avokadon. Join 3 kuppia mustaa kahvia.

Menin sinne mun vanhalle toimistolle kokoustamaan aamuksi, joten lounaan söin siellä. Alkuun söin pinaattikeittoa kananmunalla. En oikein tykännyt siitä, se oli jotenkin tosi maustettua ja se ei oikein maistunut pinaatille. Pääruuaksi söin jotain jauhelihakääröjä, bbq-kermaviilikastiketta ja höyrytettyjä kasviksia tuorejuustolla. Salaattipöydästä otin perussalaattia kastikkeella ja jonkun mausteisen silakan ja vähän porkkanaraatetta. Jälkkäriksi join kupin teetä makeutusaineella.

Lounaan jälkeen siirryin omalle toimistolle kokoustamaan. Se olikin oikein raskas maraton-kokous, mutta hirveästi yli neljän ei onneksi venynyt. Ei enää keskittymiskyky riittänyt töihin, joten nappasin meidän dippatyötekijän mukaan ja lähdettiin Tampereelle. Ajaessa soitin vielä pari työpuhelua ja silleen, vaan sit rentouduin. Välipalaksi join Arlan Banaani-mustikka protskumaidon, jonka olin taktisesti jättänyt autoon.

Tampereella hain unikaverin kyytiin ja mentiin ruokakauppaan. Kokkausintoa ja jaksamista ei kuitenkaan löytynyt, joten tehtiin suurta syntiä ja haettiin mäkkäriltä ruokaa mukaan. Söin jonkun uutuus kanahampparin, vähän ranskiksia McFeast dipillä ja join zero Fantan.

Hiukan mietin bisselle lähtöä, ja kevyesti kyselin seuraakin itselleni, mutta kun sellaista ei löytynyt niin pesin sit vaan meikit ja menin nukkumaan puoli kymmenen maissa nukahtaen samantien.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-02-16 15:07:38 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Lauantaina heräsin kasin maissajoskus kymmeneltä kokkailin normaalin aamupalan ja söin 2 paistettua kananmunaa, 4 siivua pekonia ja 3 Salarakasnakkia Felixin sinappikurkkusalaatilla. Otin myös kurkkua, tomaattia, avokadoa ja maustekurkkua. Join espresson.

Unikaveri lähti lastenkutsuille ja mä jäin yksinään päiväksi. En tehnyt mitään erityistä, tuijotin telkkua ja sellaista. Kävin ruokakaupassa. Torkuin sohvalla. Myöhäiseksi lounaaksi söin valmiin kaupasta ostetun kana-caesar salaatin, josta jätin krutongit syömättä. Söin myös välipalaa: pienen purkin tonnikalaa ja avokadon.

Synttäreiltä palaava unikaveri soitti viiden jälkeen ainoana asianaan "Mitä mä tuon sulle Alkosta". Mietin, että se siitä rauhallisesta koti-illasta sitten ja pyysin häntä tuomaan mulle saksalaisen puolikuivan Rieslingin. Kutsuin muutamat kaverit istumaan iltaa meidän kanssa, vaihdoin vaatteet ja pikameikkasin.

Ruuaksi tein pika-shawarmaa kanasta ilman leipää. (Voikohan sitä kutsua shawarmaksi, jos se leipä puuttuu..?) Ohjeena käytin Makuja kotoa -blogista löytynyttä ohjetta, ja tosiaan kun siinä blogin kuvassa näkyy se annos kasattuna ensinnä salaatin päälle ja vasta sitten tortillan päälle, järkeilin, että hyvin voin jättää sen tortillan kokonaan pois ja kääriä ruuan pelkkään salaattiin. Mausteiden osalta hieman muutin reseptiä itse, kun mulla ei ollut neilikkaa sellaisenaan. Lisäsin myös jauhettua korianteria. Täytyy sanoa, että ruuasta tuli todella hyvää ja omasta mielestäni hienosti sain siihen lähi-idän makuja.

Päivän syömiset olikin sit aikalailla siinä ja loppuilta tuli vaan juotua. Join sen valkkaripullon ja sitten siirryttiin keskustaan baariin. Siellä tuli juotua 3 mango mojitoa ja 1 GT. Baarien sulkeuduttua mentiin peräti vielä jatkoille, jossa tosin join enää vaan vettä, ja himassa oltiin viideltä. Meikkien ja hampaiden pesun jälkeen aloin vaan suoraa nukkua.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-02-16 15:39:17 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Sunnuntaina heräsin ensimmäisen kerran kymmeneltä ihan järkyttävään darraan. Siirryin siitä sohvalle ja join pari lasia vettä sekä Arlan Banaani-mustikka protskumaidon, joka maistui ihan järkyttävän pahalle siinä tilanteessa. Otin myös särkylääkkeen ja nukahdin uusiksi. Sohvalla vierähti johonkin yhteen sellaisessa unen ja valveen rajamaastossa. Sit unikaveri kokkasi meille aamupalaa ja syötyäni olin ihan kuin uusi ihminen.

Söin 1,5 paistettua kananmunaa, 4 siivua pekonia ja 2 Salarakasnakkia sinappikurkkusalaatilla. Söin myös pari kirsikkatomaattia, kurkkua ja maustekurkkua. Mä en lakkaa koskaan hämmästelemästä tuota verensokerin laskun vaikutusta mun oloon erityisesti darrassa. Että ensiksi teen ihan kuolemaa ja jokapaikkaan sattuu ja oksettaa ja kaikki on huonosti. Ja sitten kun saa syötyä niin olo normalisoituu täysin tai lähes täysin. Vielä kun oppis syömään aina baarista himaan tullessa niin ehkä ei tarttis koskaan kärsiä mitään oloja..

Piristyneenä menin sit suihkuun ja laitoin itseni ja joskus kolmen maissa lähdettiin unikaverin ja yhden kaverin kanssa keskustaan syömään. Yritettiin pariinkin pienempään ravintolaan, mutta ilman pöytävarausta ei ollut toivoakaan päästä sisään. Niinpä päädyttiin sitten Fransmanniin. Alkuun söin etanoita homejuustolla ja valkosipulilla ja pienellä määrällä vaaleaa leipää. Niin ja ennen varsinaista alkuruokaa söin pienen palan vaaleaa leipää jollain oliivitahnalla. Pääruuaksi söin possun filettä bearnaise- ja punaviinikastikkeilla, papu-pekonilisäkkeellä, parilla pienellä porkkanalla ja 2 pienellä lohkoperunalla. Join pienen Pepsi Maxin ja vettä. Oli ihan OK, vaan kyl vaan niin sellaista ketju-ravintola settiä kuitenkin. Että samalla rahalla (tai halvemmallakin) saa kyl paremmankin makuista ja enemmän itsetehtyä ruokaa.

Himassa join vielä sokerittoman Red Bullin. Loppuilta meni sohvalla telkun ja Netflixin ääressä ja nukkumaan menin vähän ennen kymmentä

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-02-18 11:55:09 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Maanataina heräsin 4:30 ja kuudelta hain dippatyöntekijän kyytiin ja lähdettiin töihin. Autoillessa söin 2 Rainbow salamisnackiä ja join sokerittoman Red Bullin. Menin sinne mun vanhalle toimistolle kokoustamaan aamupäiväksi.

Lounaan söin siis siellä vähän paremmassa lounasravintolassa. Alkuun otin jotain juuressosekeittoa, joka oli ihan OK. Pääruuaksi söin jotain persikkaista kanaa currykastikkeessa ja vähän uunilohta smetanassa. Lisäkkeeksi otin höyrytettyjä kasviksia. Salaattipöydästä otin perussalaattia kastikkeella, yhden silakan, pari siivua graavilohta, jotain erikoista maustettua leikkelettä josta en tykännyt ja vesimelonia. Jälkkäriksi join kupin teetä makeutusaineella.

Lounaan jälkeen siirryin omalle toimistolle. Satakunnassa on hiihtolomaviikko, joka ei mua kosketa lomailun puolesta mitenkään kun ei mulla ole talvilomaa, mutta töissä on odotettavissa rauhallinen viikko. Viikon ainoa kokous oli tosiaan toi maanantai-aamuinen ja mitään dediksiä ei ole koko viikolla, joten edessä on kaiken maailman rästihommien hoitamista. Tylsää paskaa toisin sanoen.

Välipalaksi söin avokadon ja pienen purkin tonnikalaa.

Töistä lähdin jo vähän jälkeen neljä. Kurkussa tuntui kaktus, aivastutti ja väsytti ihan sairaasti. Kävin ruokakaupassa, josta ostin iltaruuaksi salaattibuffetista kasatun salaatin. Laitoin siihen ainakin katkarapuja, jokirapuja, juustokuutioita, kurkkua, kirsikkatomaattia ja viinirypäleitä. Ostin sille kaveriksi caesar-salaattikastiketta. Salaatti ei kyllä vaan ollut mitään hääviä. Söin myös muutaman pistaasipähkinän.

Muuten himassa pesin koneellisen pyykkiä ja purin matkalaukun. Makoilin sohvalla oikein urakalla. Nukkumaan menin vähän jälkeen ysin.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-02-18 16:10:19 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tiistaina heräsin 5:30 ja kurkussa oli edelleen kaktus. Lisäksi väsytti myös ihan sikana, eikä ylösnoususta ja heräämisestä meinannut tulla yhtään mitään. Aamutoimet kuitenkin taistelin ja töihin lähdin. Aamupalaksi tein jälleen kerran mustikka-banaanipirtelöä kananmunialla, rahkalla ja kuohukermalla. Kahvit join vasta töihin päästyä.

Lounaan söin alakerran Sodexolla, ja otin kalaa. Se oli joku curryllä maustettu paistettu turska-pala, mikä oikeastaan oli todella hyvää ja hyvin maustettua. Kaveriksi sille otin reilun kasan salaattia oliiviöljyllä.

Tylsiä rästihommia tehdessä ehtii ajatella muitakin kuin työjuttuja, ja mä ajattelin mun mallista ylikasvaneita, kuivia ja tyvikasvuisia hiuksia. Lopulta se pää alkoi ahdistaa niin pahasti, että soitin kampaamoon ja sain samalle päivälle kolmeksi ajan Puuvillan Hairlekiiniin. Niinpä söin välipala-avokadon jo kahdelta ja lähdin töistä sinne kampaajalle ehtiäkseni.

Siellä sit vierähtikin melkein kuuteen saakka, mutta lopputulos kyl kannatti. Samalla sain autonkin pesetettyä, käteviä (ja edullisia) noi kauppakeskuksissa olevat autojen käsin pesulat. Myös ruokakaupassa tuli käytyä.

Himassa "kokkasin" eli heitin 2 Tapolan Aurellaa uuniin ja söin ne kaupan valmiin coleslawn ja dijon-sinapin kanssa. Muuten ilta vierähti taas umpi väsyneenä sohvan pohjalla. Yksi koneellinen pyykkiä tuli sentään pestyä. Nukkumaan menin ysiltä ja nukahdin saman tien.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-02-21 08:42:36 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Myös keskiviikkona heräsin 5:30 kaktus kurkussa. Ihme homma kun kokoajan on tunne, että on tulossa kipeäksi, mutta ei vaan tule. Aamupalaksi söin kaurakorpun Oivariinilla, metwurstilla, emmentalilla ja paprikalla. Söin myös 2 keitettyä kananmunaa, pätkän kurkkua ja avokadon. Join mustaa kahvia.

Töissä söin lounaan alakerran Sodexolla. Otin Hot Kitchenistä savulohisalaatin, mikä oli ihan jees. Suolaa jouduin lisäämään siihen kalan päälle.

Välipalaksi söin avokadon ja Valion Profeel vanilja-juoman. Mä en kestä kun Valio lopetti sen mangon makuisen juoman valmistamisen :( Annoin oikein palautetta heille, että oli huono päätös.

Töissä paleli ihan helvetisti kokopäivän ja himaan päästyä mittasin kuumeen. Sitä oli ainoastaan säälittävät 37 tasan, että ei se tauti vaan ala. Iltaruuaksi söin jäljelle jääneen 2 Tapolan Aurellaa ja loput coleslawsta.

Koko ilta meni sohvan pohjalla torkkuessa ja telkkua tuijottaessa. Nukkumaan menin ysiltä.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-02-21 09:42:41 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Torstaina heräsin 5:30. Aamupalaksi söin mustikka-baanipirtelön. Aamukahvit join vasta töissä.

Lounaan söin Sodexon salaattibuffetista, josta otin salaattia, kurkkua, tomaattia, kananmunaa, sipulia ja katkarapuja. Kastikkeeksi otin vain oliiviöljyä ja balsamiviinietikkaa.

Välipalaksi join Valion Profeel vaniljajuoman. Töissä on ollut mulle henkisesti vähän raskas viikko. Toimistolla on ollut tosi hiljaista, kun kaikki on lomalla ja itse kuitenkin kaipaan sitä pientä hulinaa siihen ympärille. Myös se, että on monta tuntia hiljaa puhumatta kenellekään on jotenkin kurjaa. Ja sitten tosiaan kun olen tehnyt vaan niitä rästiin jääneitä tarkkuutta ja keskittymistä vaativia hommia, niin on ollut melkoisen väsyttävää tällaiselle ADHD-tyypille, jolle on vaikeaa keskittyä pitkiä pätkiä yhteen ja samaan hommaan. Vaan ihmeen paljon olen saanut hommia valmiiksi, että silleen olen kyllä tyytyväinen ja ylpeä itsestäni.

Töistä lähdin joskus viiden maissa ja menin Puuvillaan. Kävin Pancho Villassa, jossa söin juustohampparin salaatilla jättäen sen kannen syömättä. Join ison Pepsi Maxin. Kävin Halosella ostamassa itselleni mustan boleron juhlamekkojen kanssa pidettäväksi kun hukkasin vanhan uutena vuotena. Kävin myös parissa kaupassa sovittamassa ale-takkeja, mutta en löytänyt mieluista. Ruokakaupassakin kävin.

Himassa makoilin sit jälleen kerran sohvalla telkkua katsoen, mutta nyt ei ollut sellainen kuoleman väsynyt olo. Ennenmminkin mietin, että on tylsää ja jotain voisi tehdä :shock: Ehkis se mystinen melkein-flunssa alkaa väistyä.. Nukkumaan menin kuitenkin jo ysiltä.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-02-23 10:45:47 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Perjantaina kello soi myös 5:30, mutta torkutin pari kertaa ja vaan venyin sängyssä. Aamupalaksi söin kaurakorpun Oivariinilla, metwurstilla, Aamupala-juustolla ja paprikalla. Otin myös tomaattia, avokadon ja 2 keitettyä kananmunaa. Join mustaa kahvia.

Menin aamuksi mun vanhalle toimistolle käymään lävitse yksiä tuloksia, jotka olin viikolla saanut tehtyä. Ensimmäisen ihmisen kanssa oli todella hyvä keskustelu, mutta sitten jouduin keskustelemaan sen yhden 60-vuotiaan miehen kanssa, jonka kanssa me ei todellakaan ymmärretä toisiamme. Ja se oli niin tyhmä keskustelu ja mulle tuli niin kurja mieli. Kaikki lähti siitä, että ehdotin häntä tekemään yhden työhomman, joka selkeästi kuuluu hänen vastuu-alueeseen, ja hän totaalisesti ampui sen mun ehdotuksen alas ja kieltäytyi sitä tekemästä. Ja mä vedin niin herneet nenään, sillä jos sen saman asian olisi ehdottanut joku muu kuin minä, niin hän olisi niin suostunut.

Mua kiukutti niin pahasti, että en pystynyt jäämään sinne parempaan lounasravintolaan lounaalle vaan lähdin omalle toimistolle ja menin Sodexolle. Ja tällä kertaa Sodexolla sattui olemaan vielä niin pahaa ruokaa ettei tosikaan :lol: Otin salaattibuffetista, ja se wasabi-ranskankermakastike ei maistunut millekään, juusto oli jo parhaat päivänsä nähnyttä ja äyriäis-hässäkkä jäi kokonaan syömättä pahanmakuisen kastikkeen ja helvetin sitkeiden mustekalan palasten vuoksi. Että sellainen lounas-hetki oli sit se.

Iltapäivällä jatkoin niiden rästihommien tekemistä. Kelasin sitä aamuista keskustelua vielä uusiksi ja pohdin asiaa. Kun se mun ehdottama työtehtävä oli kuitenkin sellainen, että mä tiedä, että se pitää jossain kohtaa tehdä joka tapauksessa. Niin mietin, että annanko asian vaan olla ja olen vaan hiljaa ja annan jonkun muun huomata saman tarpeen. Vai tuonko esille vähän isommalla jakelulla, että se avoin homma olisi olemassa. Ja oikeastaan se valinta oli aika helppo. Mä en olis mä, jos mä oisin vaan ollut hiljaa. Ensiksikin mut on kasvatettu pitämään aina omat puoleni ja toiseksi oon niin saatanan tyhmä, että en vaan ymmärrä omaa parastani että joskus olis helpompi olla avaamatta suutaan. Niinpä esitin suoran pyynnön s-postilla tälle ihmiselle, että hoitaisiko hän sen ja laitoin siihen viestiin vähän isomman jakelun. Ja jos yleinen kanta sitten on, että sitä hommaa ei tarvi tehdä, niin sitten mä voin hyväksyä asian ja muuttaa omaa mieltäni.

Välipalaksi vedin Arlan banaani-mustikka protskujuoman. Töistä lähdin joskus viiden maissa ja menin poikkeuksellisesti kaupan kautta Porin kotiin. Vähän aikaa siellä pyörin ympyrää ja ihmettelin mille alkais. Jääkaapissa olis ollut ruokaa, mitä kokata, vaan ei huvittanut tippaakaan. Niinpä autoilin sit Kotipizzaan ja hain Quattron itselleni. Tyytyväisenä natustelin sen melkein kokonaan telkkua katsoen.

Hiukan oli sellainen levoton olo, muutenkin tuntui niin oudolle olla perjantaina Porissa ja sitten se työjuttu vaivasi. En tiedä, aina mä päädyn rohkeasti kertomaan oman mielipiteeni ja uskallan olla erimieltä, vaan silti joka ikinen kerta se kiltti kympin tyttö täydellisyyden tavoittelija mussa jää murehtimaan näitä ristiriitoja. Plääh. En oikein osannut tai jaksanut alkaa silti himassa millekään, joten painuin nukkumaan ysin maissa.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-02-23 12:07:24 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Perjantain ja lauantain välisen yön nukuin todella huonosti, mikä nyt ei kauheana yllätyksenä tullut. Kasilta nousin ylös. Aamupalaksi söin 2 paistettua kananmunaa, 4 siivua pekonia, avokadon, kurkkua ja tomaatin. Join mustaa kahvia.

Aamupalan jälkeen aloin siivota. Siivosin koko asunnon läpi ja vaihdoin lakanat ja pesin 2 koneellista pyykkiä. Siivouksen jälkeen pakkasin uikkarit kassiin ja lähdin Hesen kautta uimahallille vesijuoksemaan.

Lounaaksi vedin Hesellä 2 ravun salaatin caesar-kastikkeella. Join 0,4 l Zero colan. Kätevästi toi Hese siinä uimahallin vieressä :) Tehokkaan vesijuoksun jälkeen saunoin hetken ja sit siirryin takaisin kotiin meikkailemaan ja pakkailemaan. Tiedossa oli 2 synttärit, ensiksi tädin 50-vuotissynttärit Porissa ja sitten kaverin synttärit Tampereella.

Tädin juhlissa söin vähän jotain possunlihakastiketta riisillä ja reilulla kasalla salaattia. Otin jälkkäriksi pienen palan kakkua ja kahvit. Join vajaa litran vissyä muiden juodessa alkoholillisia juomia. Joskus seiskan jälkeen lähdin sit kohti Tamperetta. Matkalla pysähdyin Kiikoisten ABC:llä ostamassa bisseä hetken mielijohteesta, kun hiukan oli niistä ekoista synttäreistä jäänyt sellainen jano.

Ajattelin sitä fiilistä, mikä mulla aina on kun ajan perjantaina viikonlopuksi Tampereelle. Huomasin sen fiiliksen jo silloin muutama vuosi sitten, kun olin siellä Turun lähellä töissä ja samoin ajoin sieltä aina himaan Tampereelle. Se fiilis on sellainen kesämökki-fiilis. Että jotenkin kun perjantaina pyörii työjutut mielessä töistä lähtiessä, ja varsinkin jos koko viikko on ollut raskas, niin siinä kun töiden päälle autoilee pari tuntia viikonlopun viettoon, niin ne työjutut ehtii miettimään lävitse ja ne voi vaan sitten jättää taakseen ja nauttia koko viikonlopusta ilman että työt käy mielessäkään. Siksi mä en vaan koskaan ole osannut pitää tuota viikonloppu-reissaamista kovin raskaana, kun mähän menen niinkuin minilomalle rentoutumaan joka viikonloppu. Enkä vaan voi mitään sille, että en tunne oloani ihan kauhean kotoisaksi tuolla mun Porin himassa. Jotenkin siellä on vaan se arki ihan eri tavalla läsnä ja yksinäisyys. Kovasti yritän silti tsempata ja olen päättänyt kutsua sitä asuntoa silti kodiksi. Samoin tein silloin Turun lähellä asuessa, puhuin aina "mun saaristokodista" enkä koskaan 2-asunnosta vaikka se asunto oli selkeästi 2-asunto, olihan mulla virallinen osoitekin silloin Tampereella.

Loppumatkasta alkoi väsyttää niin paljon, että en vaan saanut itsestäni irti sellaista biletysfiilistä. Niinpä päädyin autoilemaan sinne synttäreille ja jättämään ne bisset peräkonttiin. Siellä söin sit vähän synttärisankarin tekemää korealaista riisikakku-pataa (ja siis en nyt tarkoita niitä meillä myytäviä riisikakkuja vaan sellaisia aasiakaupoista saatavia ihan erilaisia "nyyttejä"), vähän jotain possunlihasysteemiä ja vähän nuudeli-kasvissalaattia. Iltapalaksi söin vielä muutaman ranskalaisen ja pekonin palan. Puolen yön maissa tuumasin, että kehtaan luovuttaa ja lähteä nukkumaan. Jälleen kerran tuli todettua, että mä olen aika huono katselemaan humalaisia ihmisiä jos itse on selvin päin, ei vaan jaksa niitä juttuja. Tampereen himassa ja unessa olin joskus ennen yhtä.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-03-02 17:03:31 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Sunnuntaina heräsin kasin maissa ja todella tyytyväisenä päätökseen olla juomatta edeltävänä iltana :) Olo oli hyvä ja levännyt. Pohdin, että millaisessa hapessa unikaveri mahtaa olla herättyä ja hämmästelin, että en tiennyt yhtään, monelta hän oli tullut himaan. Olin kyl nukkunut todella sikeästi, kun en ollut herännyt edes siihen vaikka yleensä herään aina. Aamupalaksi söin 2 paistettua kananmunaa, 4 siivua pekonia ja 2 Snellmannin kunnon kuoretonta nakkia Felixin sinappikurkkusalaatilla. Otin myös kurkkua, tomaattia, avokadoa ja maustekurkkua. Join espresson.

Koska unikaverikin oli ihan suht pirteä, lähdimme keskustaan lounaalle. Tosin tarkoitus oli mennä Kalevassa olevaan meksikolaiseen La Fiesta -ravintolaan syömään sunnuntaibrunssi, mutta tarjonnan nähtyä käännyimme pois. Siis jotenkin meillä oli käsitys, että siellä on enemmänkin meksikolaista ruokaa, vaan pettymys oli suuri, kun suurin osa oli sellaista perus brunssiruokaa: leikkeleitä, juustoja, nakkeja ja lihapullia. Jotain meksikolaisen oloista jauheliha-hässäkkää sieltä kai olisi löytynyt tortillan päälle laitettavaksi. Mä en vaan käsitä sitä konseptia, kun meksikolaiseen ruokakulttuuriin kuuluu ihan sikakivoja aamupalavaihtoehtoja, niin mitä ne nakit ja lihapullat siellä teki, suomalaisista leikkeleistä nyt puhumattakaan. Mutta se oli aika hauskaa, että meillä on unikaverin kanssa niin sama näkemys näissä: kun me astuttiin sinne sisään ja katsottiin sitä tarjontaa ja sitten toisiamme, niin mitään ei tarvinnut sanoa, kun toisesta näki mitä ajateltiin. Käveltiin vaan ulos sieltä sit.

Mä halusin kauheasti intialaiseen, vaan unikaveri protestoi "siellä haisee ne mausteet" (miten niin haisee; nehän tuoksuu just ihanalle!) ja niinpä päädyttiin kompromissiin ja nepalilaiseen eli Katmanduhun mentiin. Ja mä kyl vedin oikein kunnon ruokaöverit hiilareineen päivineen. Söin alkuun samosan kasvistäytteellä ja jollain vihreällä kastikkeella. Pääruuaksi söin jotain lammasta, paprikaa ja sipulia mausteisessa ja vähän tulisessa kastikkeessa. Söin myös vihreää salaattia, linssimuhennosta ja raithaa. Ja sitten söin vähän unikaverin tandoori-ruokaa. Ja sitten söin ison palan naan-leipää. Riisiäkin meni varmaan pari desiä. Ja mul oli lopulta niin kauhee ähky, että päässäkin tuntui ihan sumuiselle.

Käytiin Stockkan herkussa hakemassa mulle vähän aamupalaa ja ihan hyvää teki vähän edes kävellä. Siitä mentiin sit himaan ja sohvalle ja alettiin telkun ja Netflixin katsomishommiin. Tai mä katsoin ja unikaveri nukkui :) Siinä se ilta sit menikin, nukkumaan aloin ysin maissa ja nukahdin heti.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-03-02 17:05:06 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Maanantaina kello soi 4:30, vaan torkutin viiteen saakka. Onneksi ei ollut palaveria sovittuna ja onneksi on liukuva työaika <3 Autoillessa söin 3 Babybell minijuustoa, join Valion Profeel vaniljajuoman ja sokerittoman Red Bullin.

Lounaan söin alakerran Sodexolla, otin kanakorma-kastikketta sellaisenaan ja ison kasan jäävuorisalaattia ja jotain etikkaista, maustettua kaalisalaattia. Tällä kertaa mun ruokia kommentoitiin, vaan tämä henkilö nyt kommentoi montaa muutakin asiaa :) Hän: "Taisit sit unohtaa jotain?" Minä: "Nää, kyl se riisin jättäminen oli ihan tarkoituksellista." Kolmas työkaveri: "Niin kun Chas karppaa!" Hän: "Mä en voi todellakaan ymmärtää tollasta, että kieltäydytään syömästä jotain, mä itse en ainakaan pystyis elämään tolleen enkä tajua noin voi elää." Minä: " ..." Mulla taas on vaikeuksia käsittää, miten joku viitsii kommentoida kenenkään syömisiä epäkohteliaasti. Ja myöskään sitä en ymmärrä, että miksi joku kokee sen henkilökohtaiseksi loukkaukseksi, jos joku toinen tekee läskeillensä jotain ja itse ei viitsi.

Välipalaksi söin avokadon ja 3 Babybell minijuustoa.

Töistä lähdin viiden maissa ja menin kaupan kautta himaan. Olin päättänyt pitää kokkauspäivän eli tehdä vähän valmiiksi ruokaa jääkaappiin. Varsinaiseksi ruuaksi söin uunimakkaraa (puolikas HK:n parempi sininen lenkki, emmentalia ja ketsuppia) ja sen kaverina söin Saarioisten Coleslawta. Söin myös pari Aamupalajuustoa ja pistaasipähkinöitä.

Kokkailun lisäksi pesin koneellisen pyykkiä. Hiukan oli tyhmästi ajoitettu se koneen käynnistys niin myöhään, tai oikeastaan hiukan oli tyhmästi valittu se pesuohjelma. Nukkumisvalmiina olisin ollut jo ysiltä, vaan jouduin sen koneen venaamaan, joten nukkumaan menin 22:30. Torkuin kyl sohvalla siinä yhdeksän ja kymmenen välillä :)

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-03-02 17:07:35 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tiistaina kello soi normaalisti 5:30. Aamupalaksi join mustikka-banaanipirtelön. Kahvit otin termosmukissa mukaan ja join autoillessa.
Tiedossa oli kaksi päivää koulutusta aiheesta, jota olin viimeksi opiskellut ja tarvinnut ylipäätään missään viimeksi yli 12 vuotta sitten lukiossa, mutta minkä kanssa nyt olen tekemisissä kun vuoden vaihteessa vaihdoin työtehtäviä. Niinpä suuntasin kulkuni vanhan toimiston auditorioon. Heh, pakko sanoa, että naureskelin sisäisesti, kun useampi koulutukseen osallistunut työkaveri hajoili työtilannettaan ja 2-päiväisen koulutuksen vaikutusta siihen, kun taas mä itse olin niin tyytyväinen kun olin saanut niin paljon niitä rästihommia hoidettua edellisellä viikolla, että saatoin vaan keskittyä koulutukseen ja oppimaan uutta. Ja kyl mä opinkin. Ja keskityin o_O

Lounaan söin siis siellä vanhan toimiston alakerran ravintolassa. Alkuun otin aivan ihanaa porkkanasosekeittoa, joka oli todella pehmeän kermainen ja kevyesti timjamin makuinen. Pääruuaksi otin lohta purjo-smetanakastikkeessa ja lämpimiä kasviksia tuorejuustolla. Salaattipöydästä otin perussalaattia kastikkeella, 3 palaa silliä, lämminsavulohta, jotain kaalisalaattia ja jotain tosi hyvää omenaista punajuurisalaattia. Jälkkäriksi join kupin teetä.

Iltapäivästä koulutus jatkui ja mulle alkoi virrata s-postia ja hymy alkoi vähän hyytyä.. Rakas esimies ja pyynnöt hoitaa joku massiivinen homma PIKAISESTI.. :D Niinpä koulutuksen jälkeen menin vanhalle toimistolle istumaan ja katsomaan työhommia. Mietin silti, että on mul kyl helppoa kun ei ole muksuja. Ja kun ei ole edes miestä Porin kodissa odottamassa mua arkisin kotiin. Niin voin tehdä töitä niin paljon kuin sielu sietää. Hiukan olis outoa, jos aina joutuisi lähtemään töistä jo neljältä huolimatta siitä, mitä on kesken.

Heh, aamukahvien sämpylästä ei ollut mitään vaikeuksia kieltäytyä, mutta iltapäiväkahvilla oli tarjolla LAKUPÖTKÖJÄ o_O Tulin siihen aikeena ottaa pelkkää kahvia ja sit huomasin ne lakut. Ääneen sanoin, että "Onko täällä lakuja?!?" Johon työkaveri tuumasi, että "Onko se hyvä vai huono juttu?" Ja johon mä tuumasin, etten ole oikein varma kun oon karkkilakossa. Tähän sit kolmas miespuolinen työkaveri totesi vaan, että "Mä teen sun elämän helpoksi ja syön sunkin lakus!" ja otti sen :D Niinpä ei tullut sitäkään sit syötyä :D Välipalaksi join Arlan banaani-mustikka protskumaidon.

Himassa lämmitin mikrossa maanantaina tekemääni thai-kanakeittoa, joka oli kyl todella hyvää. Keittoon laitoin marinoimattomia broilerinsuikaleita, porkkanaa, punaista ja keltaista paprikaa, vihreän chilin, herkkusieniä, sipulin, valkosipulin kynnen, inkivääriä, kookoskermaa, tomaattimurskaa, kanalientä, kalakastiketta, mustapippuria, srirachaa ja currytahnaa.

Suunnitelman mukaisesti ruuan jälkeen heitin salikamat kassiin ja painuin salille. Oli ihan mielettömän hyvä energiataso ja tuli tehtyä aivan mahtava salitreeni! Takaisin himassa olin ysiltä ja koska oli vähän nälkäinen olo, tein vielä iltapalaa. Söin keitetyn kananmunan, kaurakorpun Oivariinilla, tuorejuustolla, kinkulla, Aamupala-juustolla ja maustekurkuilla, sekä avokadon ja tomaatin. Puuhastelin vähän kotitöitä ja nukkumaan aloin kymmenen jälkeen.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-03-02 17:08:48 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Keskiviikkona heräsin myös 5:30, aamupalaksi vedin pirtelön ja join kahvit termosmukista vanhalle toimistolle autoillessa.

Aamupäivä meni tiiviisti kuunnellessa ja puolilta päivin oli pikainen lounas. Niinpä söin ihan yhden lautasen taktiikalla kalkkunan filettä currykastikkeessa, höyrytettyjä kasviksia, perussalaattia kastikkeella, pari palaa silliä, graavilohta ja sitä tiistaista punajuurisalaattia.

Lounaan jälkeen autoilin meidän kolmannelle toimipisteelle, jossa mä en juurikaan käy normaalisti, sillä siellä oli kokeellinen osuus liittyen siihen koulutukseen. Ja oli kyl todella mielenkiintoista ja opettavaista.

Neljän jälkeen siirryin vielä omalle toimistolle tekemään töitä. Välipalaksi join Arlan mustikka-banaani protskumaidon. Töistä lähdin joskus vähän ennen kuutta ja himassa olin vähän ennen seitsemää.

Ruuaksi valmistin sen toisen lenkkimakkaran puolikkaan. Tällä kertaa halkaisin sen vähän eritavalla ja laitoin siihen emmentalin lisäksi Felixin
sinappikurkkusalaattia. Söin sen sen Saarioisten Coleslawn kanssa.

Kello oli sen verran paljon, etten alkanut mihinkään erityisempään puuhaan. Laitoin kynnet ja sellaista pientä. Nukkumaan menin ysin jälkeen.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-03-02 17:09:37 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Torstaina taas kello soi 5:30. Aamupalaksi vedin pirtelön ja kahvit join vasta töissä. Pitkästä aikaa istuin koko päivän omalla toimistolla.

Lounaaksi söin maalaissalaatin Sodexon Hot Kitchenistä. Siinä oli salaatin lisäksi broileria, kananmunaa, pekonia, kurkkua ja tomaattia. Kastikkeena joku vinegrete. Oli ihan OK, varsinkin se pekoni oli hyvää.

Välipalaksi vedin taas Arlan mustikka-banaani protskumaidon.

Töissä olin johonkin viiteen. Himassa söin sitä maanantaina tekemääni thai-kanakeittoa. Edelleenkin se oli hyvää, vaan annos jäi vähän pieneksi, joten söin vielä kaurakorpun kinkulla ja tomaatilla ja Oivariinilla, sekä yhden keitetyn kananmunan.

Ruuan jälkeen painuin uimahallille vesijuoksemaan. Teki hyvää!

Himassa vähän pakkailin viikonloppukamoja ja sellaista pientä. Nukkumaan aloin joskus ysin jälkeen.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-03-02 17:11:42 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Perjantaina kello soi tuttuun tapaan 5:30, mutta venyin sängyssä kuuteen saakka. Aamupalaksi vedin 2 keitettyä kananmunaa, kaurakorpun Oivariinilla, emmentalilla ja kinkulla, sekä söin tomaatin ja avokadon. Join 3 kuppia mustaa kahvia. Pakkasin loput kamat ja suuntasin töihin sinne mun vanhalle toimistolle.

Aamupäivä vierähti palavereissa. Lounaan söin sitten siellä. Keittona olisi ollut lihakeittoa, joten sen skippasin, ei meinaan ole mikään mun suosikki. Söin vaan ihan yhden lautasen taktiikalla vähän silakoita ja jotain naudan lihaa ja vähän lämpimiä kasviksia. Salaattipöydästä otin perussalaattia kastikkeella ja graavilohta. Jälkkäriksi otin kupin teetä makeutusaineella.

Loppupäivän istuin siellä toimistolla konsulttiparkissa ja yritin saada logiikkaa ja järkeä yhteen suureen koostetiedostoon. Iltapäiväkahvilla oli tarjolla jos jonkin näköistä karkkia, vaan jätin syömättä parin työkaverin hillittömästä yllytyksestä huolimatta. Kuulemma alle kolmekymppisillä mikään ei vielä tartu läskiksi mihinkään.. Mä en oikein usko sen väitteen todenperäisyyteen :D

Töistä lähdin joskus ennen kolmea ja suuntasin auton nokan pohjoiseen. Tiedossa oli viikonloppu mun vanhemmilla, mikä huipentuisi sunnuntaina mun vanhimman pikkuveljen muksun ristiäisiin. Todellinen perhe-viikonloppu siis :) Välipalaksi join Arlan mustikka-banaani protskumaidon.
Vaasassa oli pakko pysähtyä tankkaamaan ja päätin myös itse syödä. Vedin ABC:llä naudan lehtipihvin lämpimillä kasviksilla (vihreitä papuja ja romainescu-kaalta) sekä maustevoilla ja grillitomaatilla. Salaattipöydästä otin vihreää salaattia, raejuustoa, tomaattia, coleslawta, oliiveja ja valmista salaattikastikketta. Oli ihan OK.

Pysähdyin Vaasassa myös toistamiseen vähän matkan päässä olevalla cittarilla ostamassa servettejä, koska mun kotipaikkakunnalla ei ollut ollut yksiäkään mun äitiä ja veljen avovaimoa miellyttäviä servettejä. Onni on moderni viestintäteknologia kännykkäkameroineen ja what's appeineen :)

Perillä olin joskus ennen kymmentä. Siitä sitten korjasin meikit pikaisesti ja värväsin isän heittämään mut keskustaan mun entiseen kantapaikkaan moikkaamaan yhtä ystävää :) Illan aikana tuli juotua 3 isoa olutta, tosin mulla kävi suu kokoajan niin että juominen meinasi unohtua :) Kahden maissa oli pakko lopettaa juoruilu ja tulin sit porukoille nukkumaan.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-03-02 17:12:47 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Lauantaina heräsin jo kasilta, kun oli niin valoisaa. Menin tekemään aamupalaa ja kolistelemaan äitiä ja isää hereille :) Aamupalaksi söin 2 keitettyä kananmunaa, kirsikkatomaatteja ja Oululaisen kaurakorpun voilla, gotlerilla ja Salaneuvoksella. Join pari kuppia mustaa kahvia. Ja reilusti vettä, jostain sattuneesta syystä meinas vähän janottaa..

Koko lauantai meni enempi ja vähempi touhutessa. Aamupäivä meni leipomisjutuissa äitiä avustaessa (vai viisastellessa..). Puolen päivän maissa kävin keskustassa ostoksilla ja siinä samalla tuli kierrettyä pari vaatekauppaa. Mitään ei kuitenkaan tarttunut mukaan.

Lounaaksi söin äidin tekemää Aurajuustolohta ja höyrytettyä parsakaalta voilla. Söin myös pienen etikkapunajuuren, 1 tl sienisalaattia ja 1 rkl kokoisen palan perunarieskaa voilla.

Siirryttiin sit sinne mun veljen luo touhuamaan. Siivoilua ja sellaista. Ehdin mä pitää vauvaakin sylissä pitkän pätkän ja kyl hän oli niin herttainen. Ja isompien poikien kanssa ehdin myös leikkiä. Kyl muksut on vaan niin <3 Iltaruuaksi söin siellä kanakiusausta, jossa oli valmista peruna-juuressekoitusta, itse maustettuja broilerin suikaleita ja kuohukermaa. Otin myös reilun kasan perussalaattia kastikkeella.

Illalla porukoilla jatkoin apulaisleipurin hommia. Siinä kakkujen täyttämisen ohessa söin noin 2 rkl valkosuklaamoussetäytettä ja 2 rkl vadelmamoussetäytettä, mitkä oli ihan käsittämättömän hyviä, mutta arvatenkin reilusti sokerisia. Söin myös jonkun verran juureksia kun niitä tuli kuorittua ja pilkottua sunnuntaista ruokaa varten.

Illalla kävin vielä saunassa ja nukkumaan aloin kymmeneltä.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-03-17 20:48:23 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tsiisus mitä kiirettä ollut viimeiset pari viikkoa o_O Töissä on venyny pitkään, viikonloput on olleet täynnä tekemistä ja nukkuakin on pitänyt. Syönnit on olleet ihan yhtä siistejä tai epäsiistejä ku aina ennenkin eikä niissä ole tapahtunu mitään merkittäviä muutoksia. Paino on jatkanut hidasta, mutta varmaa laskua. Nyt se pyörii siellä 64-65 kilossa, suunnilleen joka toisella punnituksella se lukema alkaa 64 ja joka toisella 65 :D

Mitäs muuta.. Kävin lautaileen viime lauantaina Iso-Syötteellä pohjoisessa <3<3<3 Oli huippua.

Aloin myös harkitsemaan sitä salin vaihtoa oikein tosissani ja nyt olen käynyt ekassa vaihdoehdossa ilmaisella tutustumiskäynnillä. Mulla on niin ikävä ryhmäliikuntatunteja ja ylipäätään kaipaan vaihtelua tuohon pelkkään salilla heilumiseen, että siksi tähän nyt sit aloin. Saapa nähdä. Eka kokeilu tuolla ei ainakaan vakuuttanut.

Jaksaisikohan vielä pikaiseen kirjoittaa tän päivän syönnit.. Aamupalaksi kinkku-feta munakas ja 3 kuppia mustaa kahvia. Lounaalla uunimakkara juustolla ja sit salaattia reilusti jollain valmiilla kastikkeella. Välipalaksi Valion Profeel Vanilja-juoma. Päivälliseksi kana-caesar Mäkkärillä. Sit se sali-keikka. Iltapalaksi vielä kaurakorppu Oivariinilla, Kannusleikkeellä ja tomaatilla ja 1 keitetty kananmuna. Sitten perus iltatoimet ja särkylääkkeet naamaan. Meni todella pahaan jumiin yläselkä tuosta viime viikonlopun yli 1000 km autoilusta ja nyt on sitten astetta kovemmat kamat käytössä. Vaan eiköhän tää tästä.

― Albert Einstein

ViestiLähetetty: 2015-04-07 18:30:22 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kirjoittelemaan en ole oikeastaan ehtinyt, vaan nyt oli pakko, koska näin äsken Mikkolan Prismassa hyvin hämmentävän näyn; toisen karpin!!! Mä noukin aamupalamunakaskinkkuja, kun joku täti otti siitä vierestä useamman paketin pekonia. Oli sit pakko vilkaista tädin kärryä, ja se oli täynnä punaista maitoa yms. täysrasvaista. JES!!!!

Mitäs muuta, no tänään on tullut syötyä aamupalaksi Valion Profeel vaniljajuoma ja sokeriton Red Bull koska autoilu Tampereelta töihin, lounaaksi vedin Sodexolla kalkkunan fileen ja reilun kasan salaattia oliiviöljyllä ja valmiilla salaattikastikkeella, sit välipalaksi Arlan mustikka-banaani protskumaito. Töistä lähdin jo viideltä ja himassa olin 18:30. Kokkasin pikaisesti savulohi"pastaa" (shiratake-nuudeleita, savulohta, aurinkokuivattuja tomaatteja, sirtuunanmehua, kuohukermaa, punasipulia, mustapippuria, suolaa ja tilliä). Oli ihan jees ja helvetin nopea valmistaa. Mutta siis mä kokkasin, tätä ihmettä ei ole taas hetkeen täällä tapahtunut :) Tälle iltaa edessä olis kai vähän imurointia ja pölyjen pyyhkimistä koska kauhea siivo. Edelleenki oon vakaasti sitä mieltä, että tarttisin sen vaimon ;)

Pääsiäinen meni ihan semi siististi, sunnuntai ny oli ainoa päivä joka meni darran takia vähän hiilari-överiksi. Aamupalaksi söin pussin mikropoppareita, lounaaksi sen isomman Bic Mac aterian zero Fantalla, sit iltapäivällä 100 g mämmiä kuoharin kanssa ja sekalainen kasa kaikkea mahdollista juustoista, kuivatuista hedelmistä aina ilmakuivattuun kinkkuun. Niin ja pari pingviini-salmiakkia.

Painossa ei ole tapahtunut muutoksia vaan se pyörii edelleen 64-65 kg. Täytyy miettiä jos jaksaisi jossain kohtaa vähän siistiä tätä syömistä ja tiukistella hetken.

― Albert Einstein

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 10

Kaikki ajat ovat UTC+02:00