Juurikin näin oon lillis ajatellu,
oot mun sielunsisko, tajuat mua
Huomenta vaan kaikki muutkin
Vaasassa aamu on pilvinen , pakkasta partsimittarin mukaan -9 ja kännykän mukaan -13
Eli ehkä jotai siltä väliltä
Mun tarttee köpötellä postiin, uus reititin nettiä varten, vaihdoin nettiliittymää ja siihen tulee uus reititin myös.
Ja sit sielä on mulle uudet työkengät, siitä on nyt suunnilleen vuosi ku ostin edelliset,
se on mun vaihtoväli, niillä kun niiiin paljon joutuu kävelemään, niin työkenkien on aina oltava hyvät.
Muuten sattuu selkään ja jalkoihin ja väsyttää ja ei oo hyvä jajajajajajajajaja...
Jotai sellasta ruokaakin aion virittää ettei tartte keitellä sitte ku herää yövuoron jälkeen, 3 olis taas tiedossa.
Viikonloppu hurahti tosta noi vaan, kivat muistot jäi siitä
Mä en oo osallistunu mihinkään juomattomuuskamppanjoihin, vaan eipä oo tänä vuonna pisaraakaan tullu otettua.
Ei niin huvita kun se vaikuttaa heti painoonkin.
ja kun tarkoituksena olis laihtumus.
Jos vaikka yhden ystävän takajopparille pääsis vappuajoihin

Ei siis Motoristi, ei se voi vappuajoihin mua ottaa kyytiin, ku voi olla liukasta ja oon kokematon ja plääplääplää, tuhannen ja yhdenkerran kerran selitykset.
Sanois vaan ettei halua

Sellasta täällä tänään
