Kyllä välillä saa nautta!

Vaikka sitten vähän sillä unisuuden kustannuksella

Hyvä että maistui!
Tänään satoi aamulla LUNTA kun vein koiraa ulos!!

Ja mies löysi ne mun toppahousut. Arvatkaas miten kävi? No mahtuihan ne päälle, just eikä melkein

Aivan mahtavaa, ei tarvi ostaa uusia. Olisin kyllä ollut pulassa muuten. Ja veikkaanpa, että vielä kuukausi sitten ei ois mennyt kiinni. Nyt kun vielä vähän tiivistyn, niin ovat enemmän kuin passelit!

Kyllä tuli hyvä fiilis
Mitäs tänne muuta? Olenko eilen edes kirjoitellut? No en!!

Nyt kun mietin, niin eilinen menikin niin tohinassa, etten ehtinyt. Lähdettiin heti aamupäivästä sinne ystävän luo, vauvatreffit, vai miksikähän niitä nyt voisi kutsua. Kolmisen tuntia meni höpötellessä ja kahvia juodessa, oli virkistävää

Vauvat söi ja nukkui siinä samassa, helppoja lapsia meillä molemmilla.
Sieltä kun kotiin ajeltiin, niin poika saikin painua jo kylpyyn. Sitten muut iltahommat ja kohta jo untenmaille. Ja poika kun nukahti, aloin jauhelihakastikkeen tekoon. Aamulla söin munakkaan, kylässä otin yhden pienen keksin ja söin ystäväni tekemää mustikkarahkaa. En uskaltanut kysyä paljonko oli sokeria, mutta järkevin vaihtoehto oli minusta tuo

Lounaaksi piti jotain myös saada, ja tein pikasalaatin jääkaapin antimista. Ihan vaan kurkkua, tomaattia, jääsalaattia, vähän pähkinää, aurajuuston loppu ja pieni pala sian kylkipalaa kuutoina. Piparjuurimajoneesi päälle.
Päivälliseksi syötiin tosiaan sitten jauhelihakastiketta ja kaapissa olleet loput spelttipastasta. Kastike oli foorumin reseptiosiosta. Naudan jlihaa, kermaa, koskenlaskijaa, tomaattipyree, lihaliemi ja tuoretta basilikaa. Oikein oli maistuvaa, mies tykkäsi kovastikkin!
Tänään olen juonut vaan 2 kuppia kermakahvia. Mies lähti puutöihin ja tekee munakkaan kun sieltä tulee. Lounaaksi taas jotain mitä jääkaapista löytyy. Päivällinenkin on tänään vielä kysymysmerkki, luulen kuitenkin että gumboa on tänään vuorossa
Aiotaan kyllä lähteä tänään ulos, kun eilen jäi välistä. Poika tiiviiseen pakettiin lämpimästi vaunuihin ja mammalle ne toppahousut jalkaan