Paino
Voin ja rasvan syöminen on osoittautunut kaikinpuolin hyväksi yhtä pikku asiaa lukuunottamatta, hiusten rasvoittuminen. Minulla on aina ollut rasvainen päänahka mutta nyt tämä todellakin on aivan uusissa mittasuhteissa. Hiusten lähtö on ehkä rauhoittunut mutta tämä rasvaletti häiritsee. Olen tässä edellisen lapsen jälkeen yrittänyt kouluttaa päänähkaani etten joka päivä sitä pesisi mutta ei siitäkään näytä olevan apua.
Talostressi meinaa myös saada yliotteen. Yläkerta pitäisi saada tyhjennettyä, katto paikattua väliaikaisesti kunnes on rahaa tehdä se uusiksi kokonaan. Alakerrassa yksi makuuhuone on kans kokonaan levällään kun luulin saavani sen tehtyä ennen kuin siirryn yläkertaan, mutta sitten tulikin kaatosade ja tajusin että sehän sataa sitten ihan huolella sisään asti.
Välillä huomaan itkeväni tuntuen kaiken kaatuvan päälle ja siitä sitten pikkuhiljaa itseäni keräillen jatkaa vain tekemistä. Sen sanon ettei ole helppoa neljän lapsen kanssa asua remonttikohteessa ja pysyä täysjärkisenä. Onneksi minä itse olen ainut joka tästä ressaa, lapset ja mies osaavat olla murehtimatta ja minäkin kuin vain osaan kanavoida itseni oikein niin hyvä tästä tulee.
Hitaasti mutta kuitenkin.