Hei vaan
Sullahan ei ole pitkä matka töihin pyöräillä, ihan kiva ja pyöräily on mukavaa. Minä kävisin kaupassa pyörällä, 1.5km, jos ois polku pyörä.
Mulla on flunssa lähes poissa ja ainoa mikä nyt on sitkee on kova yskä.
Kyljet ja maha kipeenä yskimisestä. En ole mitään apteekin lääkkeitä ostanut, mulle ei ne ole ennenkään auttanut. Katsotaan jos lähtisi pois, mutta nämä kylmät ilmat ei tee hyvää.
Nyttenkin on tosi kova ja raaka tuuli. Kun saisi jo alkaa kesä vaatteita pitämään. Inhoan kaulaliinoja ja hanskoja, ovat aina tiellä.
Oletko sä hyvin nyt pärjännyt ilman sitä Tenoxia?
Muuten, sellaisina päivinä, kun susta tuntuu että mikään ei huvita ja ei jaksa, niin jos ihan väkisin koittaisit alkaa tekemään jotain mihin menisi aikaa? Että sunkin kohdalla kun puuhastelu tuntuu auttavan, ni pikkuisen niskasta kiinni että jaksaa aloittaa jonkun homman.
On mullakin päiviä, kun ei vaan jaksa. On niin helppoa maata ja hyppiä netissä ja nukahdella, syödä...jne. Sitten kun päätän että nyt alan tekeen jonkun jutun, vaikka järjestään valokuvia kansioon, sitä huomaa kohta jo tekevänsä muutakin.
Se on se aloitus aina pahinta.
Kaikista kurjinta on kipeenä käyttää koiraa ulkona, ja vielä kun tuolle on aika tarkat määrät kuinka paljon kävellään että jalat pysyy hyvinä.
Yksin elämisessä on nää huonot ja hyvät puolet, no, mulla niitä hyviä enemmän