Moikka Jaana k ja Paksis!!
Mulla on se ongelma leivän kanssa että mulla ei mene kuin ne tietyt leivät. Real, hapankorppu, porkkana maalaisleipä, Reissari ja Maukas näkki. Ja muut ei maistu. Tein aikoinaan mantelileipää ja oopseja ja aika monta muutakin karppiversiota, mutta ainoa joka on mennyt paremman puutteessa on mantelileipä.
Joo Thyroxin menee normisti tyhjään mahaan ja voin napata sen esim jos jostain syystä herään aamuyöllä vessaan 5-6 maissa. Sitten olen yleensä puol tuntia- tunnin syömättä ja juomatta, nykyään oon juonu ehkä teetä tai kahvia mutten ole syönyt.
Deetä 125ug keposesti, joskus enempi, joskus vähempi. Astaa oon ottanu 4 mg kapselin päivässä, pitäis auttaa päivettymisessä, minä kun lehahdan aina punaiseksi kun aurinko näyttäytyy. Ajattelin kyllä pitää vaikka tauon ja aloittaa uusiksi maalis-huhtikuussa juurikin sen takia että pitää rajoittaa iHerb tilauksia, karkaavat kätösistä muuten.
Broiskun maksaa saa pakkasesta kaikista isoimmista kaupoista ainakin ja meidän lähi-Salesta sai kanssa, ilokseni viikko sitten huomasin. Broiskunmaksa on sellaista suussasulavaa kunhan malttaa tarpeeks vähän aikaa sitä paistella eli pinta vaan kiinni ja sit kermat niskaan....mmmm... Aika paljon miedomman maksaista kuin possu tai nauta.
Nyt on eväänä Blue Castelloa ja omenaa, vaikka epäilenkin niiden yhdessä aiheuttavan mulle turvotusta ja pömpöttelyä.

Lisäksi tein iiison saavillisen tunasalaattia, sipulin korvasin purjolla ja laitoin toisenkin omenan normi yhden kylkeen. Niin ja keitin pehmeiksi luomumunia, niitä mussutan välipaloiksi, etten sortuis leipään. Hiukan tylsä eväs, mut katsotaan jos huomiseks keksis jotain muuta. Tosin tuota tunasalaattia on melko runsahasti.
En malttanut odottaa vanhojen hunaja purkkien tyhjenemistä vaan avasin Propolishunajan. Yllätys oli se, että se maistui propolikselta

Tottunut suomalaisiin mainoksiin tuotteista joissa on jotain tehoainetta ja sitten sitä ei huomaa mistään että jotenkin erilainen olisi. Viimeksi ostin NOKKOSleipää ja nokkosta leivässä oli tuoteselosteen mukaan 1-2%... Noh, tässä hunajassa oli sillee melko kirpakka makukin vrt tavalliseen hunajaan ja olis melkeen pitäny laittaa toinenkin lusikallinen että olis saanu tottumansa makeuden kehiin. Cafecepsiin oon ihan rakastunut...
Niin iHerbistä puheen ollen, joku tiesi linkata tullin sivuille että alviton tilausraja olis laskenu 22 e?!! Ihmekös ei ole paketit tullu perille normivauhdilla, siellä on varmaan kauhee tunku paketeissa. Damn...
Aattelin että koska seuraavasta herbin tilauksesta ei ole tietoa koska tulee (tilattu joulukuussa), on pakko käydä ostamassa Lifesta Serrapeptaasia. Onneks helpotti heti, sekä nenän tukkoisuus että lannerangan ja nivelten särky. Täällä hyvä tiivistelmä:
http://terveystavaksi.wordpress.com/201 ... apeptaasi/