karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-23 00:15:42

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 158 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-12-10 18:48:37 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Nuorempana kun vielä puhuttiin tietyistä asioista lähin ystäväni rakasti kaljuja miehiä ja kun sitä ihmettelin niin hän totesi että kaljua on niin ihana suudella. Läskeisä ei huomattu puhua :roll:

ViestiLähetetty: 2012-12-10 19:28:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ja ajattele kuin kaljuus on joillekkin arka paikka!!

Toinen voi loukkaantua kaljukommenteista niinku toinen läskikommenteista..

Minulla on niin ihmeellinen maku, että en voi sanoa, että mikään ulkonäköseikka vois olla ultimaattinen este esim. seksille.
Mutta luonne taas sitäkin enemmän. Minä olen aina ihmisissä, miehissä kuin naisissa nähnyt sellaisen kokonaisuuden, voisko sitä sanoa charmiksi. Toiset ihmiset ovat minusta vain ihastuttavia, oli ne sitten lihavia taikka laihoja tai kaljuja tai pitkätukkaisia tai rokonarpisia tai atopiasta punaisia :lol: Ulkonäöllä ei vaan oikeesti ole väliä jos se ihminen ihastuttaa minua jollain tavoin.

Silti luokittelen hyvin nopeesti eka silmäyksellä ihmisiä ja olen joskus kaverin kanssa harrastanut sitä, että arvellaan jonkun elämää ja seksielämää ihan ulkonäön perusteella ja naurettu tikahtuaksemme....

Mutta jos vaan törmää ja oppii tunteen, niin ulkonäöllä ei niin väliä.

Kuten tässä yks viikonloppu tutstuin mua päätä lyhyempään, 20v vanhempaan mieheen. Ja ne sen jutut ja huumori ja flirtti. Sanoin miehelleni, että tolle antasin heti :lol:

http://karppausjaperhe.blogspot.com/

ViestiLähetetty: 2012-12-10 19:44:46 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tottakai ulkonäkö jää luonteen varjoon kun oppii tuntemaan. Itse ajattelin lähinnä nyt ihan puhtaasti vain ulkonäköseikkoja, kun kerran läskistä ja sen ällöttävyydestä puhutaan.
Ulkonäkö kun on asia, mihin tuppaa kiinnittämään huomion ensiksi, kun sitä luonnetta ei oikein tunne.

Sitten jos tutustuu, niin ulkonäköseikat jää taustalle tai jostakin inhokkipiirteestä (en pidä esim. viiksistä) voi tulla niin vahva osa tyypin ihastuttavaa persoonallisuutta, ettei voisi kuvitellakaan tyyppiä ilman sitä.

Harva kai pidemmän päälle (esim. parisuhteessa) olisikaan sitä mieltä, että VAIN ulkonäöllä on merkitystä ;) On sellaisiakin kai kaiketi olemassa, mutta harvassa. Hope so.

Big Dragon -> Small Dragon -päiväkirja: tarinaa nutrauskatkaisuhoidosta karppaukseen

ViestiLähetetty: 2012-12-10 20:01:59 
Poissa
The Kuningatar
The Kuningatar

No ei tod, Ulkonäköhän on VAIN ulkonäkö :lol:

Ja vaikka tykkäänkin erinomaisesti tummista pitkätukista, tykkään myöskin monesta kaljusta ja lyhythiuksisesta ja jopa joistain blondeista.

91kg --> 74kg

ViestiLähetetty: 2012-12-10 20:07:12 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Onhan se laihuus ollut ihanne ennenkin. Kylkiluita poistettiin ja korsettia kiristettiin jotta päästiin ihanteeseen. Sellainen ihminen joka tuntee itsensä erinomaiseksi muita polkemalla ja halveksimalla on minusta ruma. Läskiä eli ei ja silmien väristä riippumatta.

Ja minun puolestani ihmiset saisivat syödä salaa jos tahtoisivat, kai sitä on pahempiakin tekoja? :lol:

ViestiLähetetty: 2012-12-10 20:38:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No tuo on totta! Salaa syöminen sallituksi. Eikös se salapipari maistu parhaimmalle :lol:

ViestiLähetetty: 2012-12-10 21:02:23 
Poissa
apina
apina

Ronja-Aliisa kirjoitti:
No tuo on totta! Salaa syöminen sallituksi. Eikös se salapipari maistu parhaimmalle :lol:

Ei sentään ihan mitä tahansa piparia? Toiset on hunajaa, toiset sokeria...

lis. kiva kun tulit taas hämmentämään, eli juttelemaan R-A. :D

ViestiLähetetty: 2012-12-10 21:12:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

moi kirjoitti:
Ronja-Aliisa kirjoitti:

:D Kiitos Ihana Moi!!
Pipareita on tosiaan monenlaisia, mutta toiset on kaikkiruokaisia :wink:

ViestiLähetetty: 2012-12-10 21:58:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ulkonäkö ollut asialistalla...
Kerrompa itsestäni, kun tämän jätkän parhaiten tunnen.

15 vuotiaan laiha, pitkä tumma tukka, minivogue kuten tapoihin kuului.
20 vuotiaana melko lihaksikas, edelleen pitkä takatukka.
25 vuotiaana jo hieman painoa, tukka putkella.
30 vuotiaana alkoi sitten tulla vyötäröön mittaa, tukka hyvin, kello näkyi.
40 vuotiaana paino ylimmillään ja tukka alkoi saada charmia.
50 vuotiaana mitat taas aika samat kuin 30 vuotiaalla, hiukset melko blondit, mutta keskipitkät. Naaman pesua kuitenkin enemmän.

Aika moneen ihanne mieheen sovin hiusten ja vartalon mukaan, muuttuen kuitenkin koko ajan...
Kalju olisi työssä hyvä, ei erottuisi joukosta...Paitsi parta tai pikemmin sänki, sitä ei monella ole.

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2012-12-10 23:31:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Muuten en tulis tähän ketjuun, mutta Ronja-Aliisa niin piristää! Kaikki kaljamahajutut ja aterioilla tunteelliset jälkikasvut.

Mun ukin erikoisosaaminen oli heiluttaa pohjelihaksia. Kyllä hyllyi ja hytkyi pitkä laiha vahva mies. Niillä pohkeilla sitten talvisota, jatkosota, Lapin sota, jess, käytin isäm maa -kortin.

-Terry Pratchett

ViestiLähetetty: 2012-12-11 00:00:07 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

moi kirjoitti:
Ronja-Aliisa kirjoitti:

Täälläkin Forumilla nautitaan Piparimurusta ihan avoimesti. :smt040

ViestiLähetetty: 2012-12-11 08:37:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:lol:

Huomenta vaan kaikille! Olipas mukava piristys loikata heti tähän ketjuun kun nukuttiin kaikki pommiinkin :D
Viimeksi nukuin pommiin 90 luvulla...

ViestiLähetetty: 2012-12-11 10:10:20 
Ymmärrän että jotkut karpit pitävät läskeistään. Jos kuitenkin inhoat läskejäsi, mutta et pääse niistä eroon karppaamalla, niin kannattaa tutustua tähän:

Lainaa:
Kokeilin karppausta parisen viikkoa, mutta huomasin, ettei se toimi minulla. Sen jälkeen lisäsin hiilihydraattien määrää, esimerkiksi kaurapuuroa ja ruisleipää. Olin noin kolme kuukautta kokonaan ilman mitään herkkuja. Mielestäni juuri alku on tärkeintä. Aloitin myös liikunnan, aluksi noin tunnin kävelylenkeillä noin neljä kertaa viikossa. Hieman myöhemmin lisäsin kuntosalin, missä kävin kahdesti viikossa. Paino lähti putoamaan hyvin nopeasti...

http://www.iltalehti.fi/laihdutus/20121 ... 2_lh.shtml

ViestiLähetetty: 2012-12-11 11:30:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vieras kirjoitti:
Ymmärrän että jotkut karpit pitävät läskeistään. Jos kuitenkin inhoat läskejäsi, mutta et pääse niistä eroon karppaamalla, niin kannattaa tutustua tähän:

Lainaa:
Kokeilin karppausta parisen viikkoa, mutta huomasin, ettei se toimi minulla. Sen jälkeen lisäsin hiilihydraattien määrää, esimerkiksi kaurapuuroa ja ruisleipää. Olin noin kolme kuukautta kokonaan ilman mitään herkkuja. Mielestäni juuri alku on tärkeintä. Aloitin myös liikunnan, aluksi noin tunnin kävelylenkeillä noin neljä kertaa viikossa. Hieman myöhemmin lisäsin kuntosalin, missä kävin kahdesti viikossa. Paino lähti putoamaan hyvin nopeasti...

http://www.iltalehti.fi/laihdutus/20121 ... 2_lh.shtml

Kaksikymppisenä olisin laihtunut vaikka puskan opein.
Syömällä vaikka sitä pekan tarjoamaa rotanmyrkkyä....

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2012-12-11 11:36:41 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

^sama mulla ja olen laihtunutkin. Varmaan toistasataa kiloa. Karppiruuassa on se jännä puoli, etten tunnu sillä oikein lihovan millään. Että enää ei tarvi laihdutellakaan.

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

ViestiLähetetty: 2012-12-11 12:20:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Minä olen painonvartioissa laihtunut 10kiloo kerrallaan noin kolme kertaa.
Takuulla nuorena laihtuu vaikka sitä hampparia syömällä...

Vaikka en laihtuis grammaakaan karppina, niin hiilareita en ala musuttaan.

Mun mies sanoo, että lihavuuteni on enemmän korvien välissä kuin lanteilla. Joten en tätä hyvää oloa kyllä vaihda virallisterveelliseen vaikken laihtuskaan. Vieläkö pääsis repsuilusta eroon, niin todennäköisesti laihtuskin...
Viikko kohta tiukkaa karppausta takana ja nyt jo paino lähteny nopeesti alas ja hiilaripöhö häipyny.
Toisille ne hiilarit ei vaan sovi.
Jos heräät aamuisin turvonneena, suosittelen karppausta, luultavasti sellainen ihminen hyötyy siitä.

ViestiLähetetty: 2012-12-11 12:40:11 
Laihduttiko Kasperi siis väärin? Liikuntahan tunnetusti vain kuluttaa elimistöä. Ja ruisleipä ja puurohan nyt ovat kiistatta terveyttä rapauttavia. Oikeastaan typerää edes laihduttaa, paljon fiksumpaa olisi ollut opetella kantamaan nuo 110 kiloaan suorin selin ja pystyin päin. Tommosena 80 kiloisena rimpulana tuskin heruu pesääkään.

Ei vaan oikeastihan Kasperikin on laihduttanut karppaamalla, koska on käyttänyt pääosin rasvaa energian lähteenään. Omia rasvavarastojaan. Itse asiassa, kaikki laihtuvat ovat siis karppeja, ruokavaliosta riippumatta. Näin se karppaus etenee.

ViestiLähetetty: 2012-12-11 12:45:47 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Minä olen elämäni isoimman painonpudotuksen (yli 20kg) tehnyt viinalla, makaroonilla ja irtokarkeilla :mrgreen:

Big Dragon -> Small Dragon -päiväkirja: tarinaa nutrauskatkaisuhoidosta karppaukseen

ViestiLähetetty: 2012-12-11 12:47:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:lol:

Mun sukulainen pudotti 20kiloa amfetamiinilla.... Joten vaihtoehtojahan tieten on.
ps. olipa muuten aika näky terveestä miehestä pahasti koukussa olevaan nistiin.... En siis mitenkään voi suositella... Näky oli suorastaan pelottava

ViestiLähetetty: 2012-12-11 13:17:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Minä tiputin ylisuorittamisella juuri lopullista burnouttia edeltävän 2 kk aikana 10 kiloa. Unta tuli noin 4 tuntia / vrk ja juuri mitään muuta kuin persianapilan ituja ja AB-piimää en saanut suusta alas, koska hirveässä kortisolitärinässä pikemminkin yrjötti koko ajan kuin oli nälkä. Tämä oli tuossa vuosituhannen vaihteessa ja on elämäni aikana ainokainen kerta kun minulla on ollut ylipainoa, eli tavallaan tuli ihan vahingossa päästyä sitten normaalipainoon tuon amok-juoksun ansiosta. Ylipaino oli saavutettu edeltävien 5 vuoden aikana virallisterveellisellä rasvat minimissään ja paljon ruisleipää -tyyppisellä lakto-fisu-ovo-vege ruokavaliolla, jota varmaan lihotusmielessä tehosti myös silloin olemassa ollut stressi ja liian vähäinen uni.

En suosittele, mutta koska homma päättyi burnouttiin, niin elämäntyyli meni kaikin puolin uusiksi eivätkä nuo pituuteeni nähden vähäiset (painoindeksi ei silloinkaan saavuttanut edes 25:ttä) liikakilot tulleet koskaan takaisin. Ruokavalioanikin aloin sitten säätää pikkuhiljaa ja tuossa 2005 tienoilla aina vain karpimpaan suuntaan. Nyt on hyvä tasapaino ja ruoka optimaalista, minkä päättelen mm. siitä että annoskoot ovat pienentyneet (=optimaalinen ravinto käytetään tarkoin hyödyksi) ja ruokahalu on aivan samanlainen sekä istumatyö-päivinä, että niinä päivinä jolloin treenaan vaikkapa 6 tuntia päivässä. Kun ruoka on optimaalista, se on optimaalista myös määrältään liikunnan määrästä riippumatta.

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 158 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00