Nonniin, nyt taas vaaka antaa eri lukemia, toisen kerran vilauttaa 79,7 ja toisen kerran 80,0. Olen pessimisti, joten kirjaan painokseni tuon 80, jääpi vielä se virallinen siirtyminen uudelle kymmenelle ensi viikkoon

. Senttejä lähtenyt ainoastaan rintojen alta, miksi maha ei pienene? Pitäisi varmaan alkaa joku jumppaaminen, mutta kun olen siihen laiska. Juoksemisen aloitin 30 vuoden jälkeen, tai siis kokeilun, polvet ei oikein tykkää. Ja se minun juokseminen on sitä että 100-150 metriä juoksen ja sitten kävelen.. ja kun hengitys tasaantuu, sama uudelleen. Mutta eikait sitä voi muuta olettaakkaan, kun on tuota aikaa edellisestä kerrasta!
Minä olen käyttänyt kuureittaan Pascoe jauhetta jo vuosia, ja silloin on ollut aina painon putoaminen helpompaa. Nyt olin pidemmän aikaa sitä käyttämättä, paino ei laskenut vaan enemmänkin noususuuntaista oli.. sitten viime viikolla aloitin uuden kuurin ja taas paino laskee. Varmaan jonkun mielestä asiayhteyttä ei ole, mutta minä haluan uskoa niin, ja kun oikein uskoo, niin eikös se silloin auta