karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-25 14:41:07

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 62 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Jenun JYTKY -45kg
ViestiLähetetty: 2012-03-02 10:39:29 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

marijii kirjoitti:
Hyvä tyttö! :lol: Piti kysymäni, että liikuksä jotenkin? :)

Enpä oo juuri liikkunut kyllä, en sitten yhtään :shock: töissäkin istun perseelläni koko päivän. Mitä nyt lumitöitä pikkusen tänä talvena tehny, ja tossa KERRAN (kyllä, yhden ainoan kerran) koitin jumpata dvd:n mukana eikä kunto kestäny sitäkään läpi, tein ehkä 1/3 siitä :lol: siis mun kunto on aivan nollissa.

Viime kesänä tuli pyöräiltyä paljon ja se olis tavote myös tälle keväälle/kesälle. Kävelylenkeilläkin oon tupannut käymään keväästä syksyyn, mutta talvi on mulle sellasta aikaa että ei sitte YHTÄÄN huvita nenäänsä ulos laittaa. Byi.

Joten oikeestaan tässä ootellaan nyt vaan lumien sulamisia, no okei, kuulostaa taas tekosyiltä mutta oikeasti :lol: alan liikkumaan vasta, kun kevät on täällä :mrgreen:

Mites itselläs toi liikuntapuoli?

ViestiLähetetty: 2012-03-02 10:57:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onkohan mahdollista, että oot jotenkin mun kadoksissa ollut sisarpuoli, tai jotain? :lol: Niin siis en liiku. Odotan, että läskit sulaa ilmeisesti itsestään, lumien kanssa samaan tahtiin :lol: Olen kuitenkin henkisesti valmentautunut liikunnan aloittamiseen - ja materialla myös, hankkimalla painavampaa kahvakuulaa ja vähän uutta pilatesohjelmaa. Tykkään molemmista liikuntamuodoista kamalasti, samoin haluaisin vaikka ensi vuonna pystyä juoksemaan. Olen muutaman puolikkaan maratoonin "entisessä elämässäni" vetäissyt, ja lenkkipolulle mieli halajais... vaan ei oo juoksusta tietoa näillä kiloilla :(

Itse asiassa liikunhan minä pakostikin joka päivä, vähintään sen vajaan tunnin yhteen laskien, koirien kanssa. Usein pidemminkin, mutta kun koirat juoksee pitkin metsiä ja peltoja vapaana, niin eipä siinä ite tarvi kovin reippaasti teputtaa eteenpäin... Heinäkuussa, kun muutetaan ja lopetan työt, oli meinaus ottaa ihan salikortti samalle salille miehen kanssa ja ruveta vipuamaan rautaa lattiasta. Tai ainakin vähän sinne päin, jos nyt kuntopyörällä ensin kävis kerran-kaksi ajelemassa ja toteais vuoden päästä, kun kausikortti umpeutuu, että kalliiksi tuli nekin kaksi salikäyntiä :D

Kevättä odotan kyllä. Olen ihan varma, että nousen joka aamu koirien kanssa aamulenkille joskus puoli viiden pintaan, nautin auringonnoususta ja linnunlaulusta, jaksan ehkä ottaa muutaman juoksuaskeleenkin siinä kävelyn lomassa. Eikun ihan totta, odotan kuin hullu puuroa sellaisia ilmoja, että lenkille tekisi mieli. Siitä se pudotus taas sitten tehostuu :)

ViestiLähetetty: 2012-03-02 21:06:24 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Juu, ootellaan me vaan ihan rauhassa kevättä, kadonnut siskoni :mrgreen:

Tää päivä ois niinkun piakkoin paketissa, ja mä en koskenut nakkeihin enkä oltermanniin! :smt026

Tänpäiväset sapuskat:
Aamiainen:
4 siivua pekonia, 2 voissa paistettua munaa, tomaatti, kurkkua, kahvi mustana
Päivällinen: annos kana-kasvis-hässäkkää, tomaatti, kurkkua
Välipala: 200g raejuustoa
Illallinen: Iiiiiso mättösalaatti, jossa jäävuorisalaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa, punasipulia, yks keitetty kananmuna, muutama fetakuutio ja kokonainen purkki tonnaria öljyssä.

Nyt on mukava täydellä masulla mennä unten maille ja huomenna heti aamusta takasin töihin, blaah. Pikkusen kyllä jänskättää se huominen punnitus :smt090

ViestiLähetetty: 2012-03-02 21:47:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tykkään, siis tuosta oltermannittomuus ja nakittomuus -kohdasta! :D Tsemppiä puntariin ja viikonloppuun :)

ViestiLähetetty: 2012-03-03 06:28:09 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Samoin sulle, tsempit, mikäli sulla punnitus edessä? Vai onko sulla mitään sellasta tiettyä päivää viikosta, millon otat painon ylös?

Mä oon niin kärsimätön, että käyn kyl nyt alussa joka ikinen päivä vaa'alla. :lol: ja ei se mun mielestä kauheen huono asia ole, kun jotkuthan on niin ehdottomia että sitä ei saa kurkkia kun kerta viikkoon. Nyt ehin hienosti reagoida noihin nakkeihin ja oltermanneihin, koska paino tänään kahen viikon jälkeen 117.0 ELI TASAN VIIS KILOA POISSA!! :smt041

Oon niin tyytyväinen! Jee!! :lol: Mutta ilman tota puntaria olisin satavarmasti jatkanu eilenki nakkien naposteluu, ni ois hyvin voinu näyttää viel eilisestäkin taas plussaa tänään. No okei, ehkä mä stressaan ihan hirveesti tätä nyt, mut hei mulla on vasta kaks viikkoa takana. Ja mä oon tunnetusti kantapään kautta oppija, niin pakko vahdata itteensä ihan koko ajan :mrgreen:

Hyvät viikonloput teille kanssasisareni!! :smt049

ViestiLähetetty: 2012-03-03 09:31:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Aamulla oli ekana mielessä, että aamukahvin kanssa istun koneelle katsomaan Jenun pudotuksen :lol: :lol: :lol: Olen koukussa :D

Mä käyn puntarissa koko ajan, mutta keskiviikkona kirjaan kampanjaa varten. Muuten päivitän tikkerin ja ketjun sillon kun jaksan - eli vaikka nyt, pudotusta viikontakaiseen 1,2 kiloa ja painoa tänään 116,4, jee! :mrgreen: Erehdyin eilen ihan piiiitkälle lenkille, varmaan tuli siellä matkan varrella niin kauhee nestehukka että painokin putosi... :D

Mukavaa, kevätaurinkoista viikonloppua Jenulle! :)

ViestiLähetetty: 2012-03-03 16:37:05 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

marijii kirjoitti:
Aamulla oli ekana mielessä, että aamukahvin kanssa istun koneelle katsomaan Jenun pudotuksen :lol: :lol: :lol: Olen koukussa :D

Hahah, joo mäkin kävin töissä välil oikein puhelimel netissä kattomas onkos se marijii vastaillu mitään! :lol: ihanaa, että ollaan löydetty toisemme!!

JA höh höh, mä oon jääny jälkeen susta heti alussa :x oot puolisen kiloa edellä, täytyy varmaan kiihdyttää tahtia :lol:

Tällä hetkellä uunissa komeilee mun ihka ensimmäinen karppipitsa! Ihanaa, kohta pääsee herkuttelemaan :smt049 Täytteenä kinkkua, salamia, kebabbia, tomaattia, sipulia, paprikaa.. aah!

ViestiLähetetty: 2012-03-03 17:25:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Minkälaiseen pohjaan teit?

ViestiLähetetty: 2012-03-03 17:44:57 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

miahkristiina kirjoitti:

Katoin tuolta resepteistä ohjeen, se mihin tulee maitorahkaa, kananmunaa, vehnälesettä, ruisjauhoja, juustoraastetta ja leivinjauhetta. Ja oli kyllä hyvää! Mieskin söi mielellään, vaikkei karppaa :wink: vetäsin kolme palasta naamaan ja enempää ei olis kyllä jaksanutkaan, oli sen verran täyttävää tavaraa :lol:

Uskaltaiskohan sitä illemmalla syyä vielä palasen tuosta... Tän päivän menu ollut:
Aamiainen: 4 siivua pekonia, 1 voissa paistettu muna, tomaatti, kurkkua, kahvi mustana
Lounas: Pienehkö kana-fetajuusto-salaatti.
Ja nyt päivällinen: 3 palaa karppipitsaa + light kokista.

Tuleekohan liikaa kaloreita jos illalla napsisin vielä..? Kun se oli niin hyvää!! :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-03-03 17:54:25 
Poissa
luontokarppi
luontokarppi

Syö pois vaan,ei sitä joka päivä kuitenkaan ole.Käyn täällä kurkkimassa kuinka kivasti teillä tytöillä menee.Kivaa kun "olette löytäneet toisenne" :D

ViestiLähetetty: 2012-03-03 18:07:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jenu kirjoitti:
miahkristiina kirjoitti:

Katoin tuolta resepteistä ohjeen, se mihin tulee maitorahkaa, kananmunaa, vehnälesettä, ruisjauhoja, juustoraastetta ja leivinjauhetta. Ja oli kyllä hyvää! Mieskin söi mielellään, vaikkei karppaa :wink: vetäsin kolme palasta naamaan ja enempää ei olis kyllä jaksanutkaan, oli sen verran täyttävää tavaraa :lol:

Mä oon tota ohjetta vähän soveltanu, en oo laittanu ruisjauhoja, pelkästään leseitä (vehnä sekä ruis)...muuten ihan samalla oon tehny. Mun vatsa ei nykyään kestä oikein mitään jauhoja. Kyl se ihan ok on, vähän munakasmainen vaan.

ViestiLähetetty: 2012-03-03 19:21:46 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Minäkään en ole viitsinyt ostaa ruisjauhoja koska koen ettei niillä ole meillä muuta käyttöä. Olenkin korvannut niiden osuuden aina ihan vaan mantelijauheella. Ja tuon pohjan nimihän taitaa tuolla resepteissä olla vyötärön metsästäjän pizzapohja. Hyvää on. =P~

ViestiLähetetty: 2012-03-03 19:31:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Oi pitsaa, nam! Me ollaan muutaman kerran vietetty jo "pizzaperjantaita", miehelle ja tenavalle omaa normipizzaa, mulle ihanaa karppi-pannupizzaa, ja voin käsi sydämellä vannoa, että mun pizza näyttää ja maistuu takuulla paremmalta :D Olen keliaakikko, joten rukiit sun muut saa unohtaa joka tapauksessa... useamman kokeilun jälkee mielettömän mahtava pannupizzapohja tulee maitorahkasta, kananmunasta, soijajauhosta, psylliumista ja sokerijuurikashiutaleista (ts. hyvin vapaa muokkaus The Pizzapohjasta reseptiosiossa). Ainut ongelma pizzan kanssa on se, etten haluis syödä sitä monena päivänä, mutta sitten sitä tulee iso mötjäke, ja pakkohan se on pois syödä... ehkä koitan pakastaa osan, vaikkei se nyt ihan samalta sitten enää maistukaan.

ViestiLähetetty: 2012-03-03 20:12:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

wheeler kirjoitti:
Minäkään en ole viitsinyt ostaa ruisjauhoja koska koen ettei niillä ole meillä muuta käyttöä. Olenkin korvannut niiden osuuden aina ihan vaan mantelijauheella. Ja tuon pohjan nimihän taitaa tuolla resepteissä olla vyötärön metsästäjän pizzapohja. Hyvää on. =P~

Mulla on se ongelma että oon mantelille (ja pähkinälle sekä monelle muulle :| ) allerginen, :( rajoittaa paljon esim. leipomista.

ViestiLähetetty: 2012-03-03 20:22:07 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Mä kans mietin noita ruisjauhoja hetken, mut päätin kuitenkin tehdä ainakin ekalla kerralla ihan reseptin mukaan - tosin varmaan myös sitte seuraavillakin kerroilla, kun nyt kerta tuli ostettua sitä ruisjauhoa :mrgreen: mutta mun mielestä siitä tuli oikein hyvää, enkä välttis mitään muuttais siinä reseptissä ollenkaan. No, makuasioita.

Mä oon vieläkin ihan täynnä, vaikka ruokailusta on jo 3 tuntia :shock: taidan sittenkin ihan suosiolla jättää ne iltapitsat väliin, kun kello on kumminkin jo ton verran ja kohtahan sitä joutaa jo nukkumaan. Mä niin mietin sitä, et pitäskö syyä vielä illalla vai ei, kun olin ihan varma, et ku syön päivällisen viiden aikaan niin mulla on nälkä illalla. mut ei ole yhtään :shock:

Toi pizza taitaa muutenkin pitää sisällään ihan älyttömän määrän kaloreita, varsinkin kun mulla oli aika lihaisat täytteet siinä :lol: eli vaikka en söis tänään enää yhtään mitään, mun kalorit huitelis kuitenkin jossain 1500 ja 2000 välillä. Taidan vaan mennä vesilinjalla loppuillan :mrgreen: Eipähän virnuile vaaka aamulla.

ViestiLähetetty: 2012-03-04 10:24:18 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Enpäs huijannut eilen ketään muuta kuin itseäni, kun kävin vielä iltamyöhään napsimassa karppipizzaa.. no se kostautui tietysti, tänään aamulla se vaaka sitten virnuilikin, 118.0... :oops: voi saatana.

Onneks oon vieläkin niin täynnä eilisistä sapuskoista, et höyläsin aamiaiseks vaan yhen siivun juustoa, sen lisukkeeks palan kurkkua ja nyt juon kahvia (mustana). Saa luvan riittää tälle aterialle, pakko vähentää nyt jostain. Kamala pizzamorkkis :cry:

Pitäis opetella syömään nälän mukaan, eikä sen mukaan mitä tekee milloinkin mieli. Mut myönnän, et tollaset vapaaillat kuten eilinen, tekee mut hulluks jos en saa jotain hyvää lättyä naamaan :lol: ja varsinkin, kun silloin valvoo paljon pidempään kun arkena. Huoh.

No mut, tästä on hyvä jatkaa, kuitenkin edelleen 4 kiloa häviksissä :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-03-04 11:11:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Voi pizza minkä teit! Onneksi on mainio ilma - nyt vaan kävelylle kuluttamaan kalorioita ;)

ViestiLähetetty: 2012-03-04 11:37:44 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

No niinpä, mutkun se ihana pizza houkutteli niin kovasti :D

Lenkistä en vielä tiedä, mut ainakin syön tänään reilusti vähemmän kuin eilen! Mä en haluais yhtään enää nähä tota plussaa vaa'assa!! :(

ihan by the way, tuli mieleen et pitäskö meiän perustaa ihan yhteinen ketju tänne mihin raportoitais molempien edistymisiä? Kun on niin samat lähtöpainot, tavoitteet ja eikö bmi oo aika samaa luokkaa myös? Musta ois ihana pitää yhteistä päikkyä sun kanssa! :smt049

ViestiLähetetty: 2012-03-04 12:27:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No ilman muuta! Siinä on sitä paitsi helpompi kisailla sitten, kun näkee inhottavasti toisen lukemat pakosti koko ajan, eikä halua jäädä huonommaksi! :lol: Sanoinksmä ton ääneen? :shock: :lol:

ViestiLähetetty: 2012-03-04 12:49:34 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Haha! Sitä mä vähän hainkin takaa :lol: :lol: se motivois niin kummasti kun huomaa että toinen huitelee edellä :mrgreen:

Mäpäs tekaisen tuosta jonkunlaisen ketjun nyt, tänne samalle osastolle, niin tuut sit perässä! :wink:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 62 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00