karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2025-10-28 06:37:46

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 92 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-09-22 12:16:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Olipas mukavaa kuulla palautetta laihtumisesta. Kävin tutun luona siskon kanssa, ja lähdin siitä sitten viemään likkoja autoon, niin tuttu oli siskolle päivitellyt että olen laihtunut ihan kamalasti. Että eihän mulla enää ole kuin vähän mahaa, jalat ja kädet on ihan hoikat. Tuntui kivalta kuulla.

No, totta se kyl onkin, ei mulla käsissä ja jaloissa enää juurikaan ylimääräistä ole. Maha on pömppö, minkäs sille mahtaa, 3 lasta ja omenamallin kroppa. Mut nyt kyllä olen huomannut jo itsekin että tuo mahanahka on tosissaan alkanut kiinteytymään. Jahka saan loput kilot alas niin eiköhän se mahakin ala kadota.

Itsetunto on noussut kohisten, ei tosin pelkästään painon tippumisen johdosta, mutta isona apuna se on ollut. Ja muutenkin tuntuu että olen taas enemmän omaitseni, jännä miten paljon pää rajoittaa toimintaa kun kokee olevansa "liian suuri" tekemään asioita.

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-10-01 14:20:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Täytinpäs eilen täysiä pyöreitä. Oli kiva tuntea ittensä ihan siedettävän näköiseksi, hehe. Mun vaatekoko on nyt pienentynyt 46-> 42, ja en enää käytä vaatteiden alla mitään shaping-tuotteita, koska olen sen verran kiinteytynyt ettei enää tarvi. Hyvällä mallilla siis.

https://picasaweb.google.com/PetraAnnina/Laihdutus#5658489339773191170

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-10-04 00:15:48 
Poissa
sintti
sintti

Hienosti ovat pehmusteet sulaneet! =D> Onnittelut! Olen käynyt tätä päikkyäsi lukemassa ja täältä saa kyllä paljon uskoa siihen, että kyllä se vielä minäkin!

ViestiLähetetty: 2011-10-09 08:50:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jaahas, ny loppu si kesän löysäilyt. Kroppa on alkanut päästä tasapainoon, ja iho alkanut kiinteytymään, ja minä olen todistanut itselleni että pystyn tasapainoilemaan muutaman kilon heitolla tietyssä painossa useamman tovin. Nyt on aika skarpata ja alkaa taas tosissaan karistamaan kiloja.

Tavoitteeseen on matkaa vajaa 14 kiloa, mutta kiirettä ei ole. Jos nyt vaikka pääsisi jouluksi lähemmäs 75 kiloa niin sekin olisi tosi kiva. Paino nyt 81,7 kg, joten matkaa välitavoitteeseen on 6,7 kiloa. Keinoina tehostetumpi karppaus, kesän yli mentiin vähän miten sattuu, ja tehostettu liikunta, sen mitä 3 lapsen yksinhuoltaja ehtii liikkumaan. Koirien kanssa hölkkäilyä varmaan pääasiassa.

Löysin vihdoin mittanauhankin joten voin nyt seurata prosessia myös senteissä.

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-10-16 09:37:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

80.6 kg tänään :) Kohta ne seiskalla alkavat jo pärähtää tauluun. Olo on ollut vähän hassu, siis lähinnä kroppaan liittyen. Välillä olo on mahtava ja koen olevani oikeinkin hyvännäköinen, välillä maha ahdistaa ja painaa ja vituttaa. Ihme heittelyä. Tänä aamuna peilistä katsoi vastaan hyvännäköinen nainen, katsotaan kuka siellä on huomenna. Mutta yksi hyvä asia tässä on. Olo, oli se hyvä tai huono, ei enää ole millään tavalla sidoksissa vaakaan, sillä katson peiliin ennenkuin tiedän mitä vaaka näyttää, enkä enää ramppaa puntarilla jokapäivä.

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-10-23 13:51:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

79.8 !!!!! :mrgreen: :mrgreen:

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-10-24 05:39:21 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Jippii, onnittelut 70-luvusta!!! =D>

Minä seurailin sun huikeaa pudostustasi jo silloin 2007, aloittelin itse sen vuoden helmikuussa karppausta.

Sun tilanteesi kuulostaa minusta mielettömän hyvältä; sulla on energiaa, tahtoa ja keinoja. Ja niillä saa mitä ilmeisimmin tuloksia! :D

Jään seurailemaan (toivottavasti sun pudotus tarttuu muhunkin :mrgreen: )

Authr

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-02-08 16:11:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

84.8 :evil: nooooo.... tästä taas...

Olen ehkä pikkaisen ihastunut ja se on antanut taas puhtia palailla karpimmaksi, tuossa stressi ja uusi työ vei jo hetkeksi hiilareiden pariin, ja siitä syystä tuo viitisen kiloa tuli takaisin. Mutta onneksi ei enempää, nyt lähtee tullut vitonen ja loputkin.

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-02-08 19:36:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Yli vuosi muuten aika aktiivista karppailua takana. Tai enemmän tai vähemmän aktiivista, mutta kuitenkin kohtuu hyvin olen pysynyt ruodussa silloinkin kun olen ollut enemmillä hiilareilla. Ja ei kyllä tunnu yhtään pahalta sanoa että vuoden takaiseen on kuitenkin parikymmentä kiloa kadonnut, eli suunta on aivan oikea. Nyt voisi vaan ottaa taas vähän tiukempaa linjaa, että pääsee joskus tavoitteeseenkin. Jos vuoden päästä olen hetken ollut tavoitepainossa niin hyvä.

Aikaa kun kuluu ja omaan kroppaansa on tässä taas totutellut, niin nyt on sekin kirkastunut että mikä se tavoite paino mulla tulee olemaan. Se on 68 kiloa, mielellään lihasta, joten pitää tosissaan alkaa taas liikkuakin. Eli matkaa mulla tohon tavoitteeseen on nyt n. 17 kiloa. Eihän se ole paljon mitään. Kun ajattelee että yli kaksikymmentä tippui vuodessa ihan helposti. Mutta välitavoitteena se 70 luku jolla jo kävin, se on mulla semmonen maaginen raja että kun paino alkaa seiskalla niin on paljon hoikempi olo kuin muutama sata grammaa painavampana kasikytluvun puolella... No, sinne ei onneksi ole matkaa montaa kiloa, vain noin viisi. Pitäs olla aika nopea juttu, jos keho reagoi samalla tavalla hiilareiden vähentämiseen kuin aiemmin.

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-02-10 14:26:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Reilu päivä pienemmillä hiilareilla ja heti on parempi olo. Ihme juttu ettei sitä tajua ettei niitä määriä vaan kannata liikaa kasvattaa. Painokin humahti laskuun, voi olla viikon päästä aika iso pudotus.

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-02-15 08:32:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

84.3 kg. Pudotus jäi oletettua pienemmäksi koska parina päivänä tuli syötyä ulkona, mutta tyytyväinen olen silti, alaspäin on aina alaspäin :D tällä viikolla siis -500g. Puoli kiloa on paljon sekin, joskin ekalle viikolle oisi voinut suurempikin tiputus tulla.

Matka jatkuu :) Ekassa viestissähän on viikottaiset (tai ne mitä olen punninnut) tulokset.

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-05-19 12:42:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

En oikein näköjään osaa täällä foorumilla kovin säännöllisesti käydä. Joten jos joku haluaa seurailla meikän soutamista ja huopaamista, niin blogi on parempi väylä: http://painoton.blogspot.com/

Kuva

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 92 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5

Kaikki ajat ovat UTC+02:00