penduia kirjoitti:
Hei! Millä tavalla olet syönyt? Miten liikkunut? Kuinka pitkä olet? Mä taistelen mun kilojen kanssa vaikka normaalipainonen olen; vältän valkoisia jauhoja, perunaa, sokereita jne...hedelmiä ja ruisleipää syön. Liikun todella paljon, mutta paino tuntuu vain nousevan. Viime kesänä/keväänä olin unelmapainossani, ja liikuin ja söin mielestäni samalla lailla. Nyt en vaan saa sitä 5 kiloa
posting.php?mode=quote&f=57&p=1335614 pois joka selkeästi on ylimääräistä (monta vuotta ollut max 55kg paino! ja siihen haluaisin takas)...en enää keksi mitään mitä voisin tehdä...
Moikka

.
Liikuntamuotona olen lähinnä käyttänyt juoksemista, koska salille minua ei saa edes väkisin hinaamalla... Joka toinen päivä juoksulenkki niin, että tulee hiki. Liikun päivän aikana muutenkin paljon koulussa ja muualla, niin siinäkin tulee siis liikuttua. Mä en nyt tarkkaan tiedä kuinka pitkä olen, olisiko joku 167-168 cm?
Aloitin tietysti vähän tiukemmalla karpilla eli söin ekan kuukauden aika tarkasti. Paino lähti putoamaan aika nopeasti, mutta nyt myöhemmin on tullut kyllä kilo-pari takaisin. En nyt oikeastaan ole laatinut mitään tarkkaa ruokalistaa, mutta mulla riitti vaan se, että lopetin sokerin, leivän, pastan, perunan ja riisin syönnin. Paino lähti sit putoomaan aika nopeasti. Liikunta mulla on ollut apuna alusta lähtien. Joinain viikonloppuina olen nauttinut toki alkoholia ja saattanut pitsaakin vetää, mutta se ei ole vaikuttanut painooni kun viikolla olen pyrkinyt pitämään tarkan kaavan ruokailussa. 100% ruisleipää olen välillä syönyt palan kaksi.
Mä en oikeen osaa antaa sulle neuvoa tohon, koska kaikkien painon putoaminen on melko yksilöllistä. Joillain lähtee kiloja helpommin, joillain sitten vaikeammin. Mutta karppiruokavalion ohella liikunta on hyvä vaihtoehto jos haluaa äkkiä pois kiloja

. Ja siitä tulee hyvä olo.