6s päivä vähähiilarista lähtis alkuun aamulla.. suht helppoa on ollut, tänään vaan oli käydä katalasti, nälkä pääsi ruoksiksella yllättämään ja jo kattelin kaupassa pasta annoksia yms. mutta äkkiä pois kaupasta ja kaalijauhelihamössö mikroon päräjämään, ja johan helpotti
Sitten illalla himoitsin lämpimiä leipiä, jätin väliin. Kylässä sai pullat jäädä muille vaikka kuinka tuputettiin, olin ylpeä itsestäni. Mutta mutta, paino se vaan junnaa samassa, mitään muutosta ei tapahdu! Tämä on todettu, olen millä dietillä/ruokavaliolla tahansa! Nyt olen päättänyt pitää aika tiukan linjan 2 viikkoa ja sitten jos ei ala tulosta tulla, niin sitten höllennän, ehkä.. (lääkäri kehoitti kokeilemaan tätä, ei varoitellut

) Painoa on 58kg, 6kg ois toiveena saada pois tämän kylkiäisinä.
Missä vika??
Aamulla: kahvia mustana (taitaa olla kiellettyä, mutta en kestä sitä päänsärkyä ilman tuota kupposta!)
Lounaaksi: kaalijauhelihamössöä, about 250g.
Välipala (töiden jälkeen klo. 16): 2 kananmunaa, 1 tomaatti, purjoa ja vähän juustoa. (omeletti olevinaan)
Päivällinen: 1 nakki (hiilareita 0.6g/100g) ja kukkakaalia juustokuorrutuksella, ei paljoa juustoa.
Iltapala: ei ollu nälkä, mutta teki meili syödä.. (paha tapa) sama sekoitus kuin välipala.
Ja vettä pitkin päivää. Syönkö liikaa vai kuinka???
-Marikka-