Yksi kestovitutuksistani on se että järjestään senssipalstoilla miehet hakevat hoikkaa ja hyvännäköistä naista. Ja naisten puolella moni ilmoittaa kookseen "XL". Ei ole ihme jos kumppanin löytäminen on vaikeaa jos ollaan noin nuukia, saatana

Toisaalta naiset ovat hirveitä ulkonäkönatseja mutta kolikon kääntöpuoli on myös se että painonsa kanssa tapelleet naiset ovat paljon, paljon suvaitsevampia pulleutta kohtaan kuin hoikat naiset tai hätkähdyttävän monet keskivertomiehet (tekopyhistä kaljamahasovinisteista nyt puhumattakaan). Naiset kun lihovat muutenkin helpommin tämän iki-ihanan estrogeenin takia, ja kuten varmaan kaikki tiedämme niin sillä lihomistaipumuksellahan ei ole paskan vertaa tekemistä sen kanssa että pitääkö itsestään huolta (saan kylmiä väreitä tuosta koko "pitää itsestään huolta"-konseptista).
No, nyt meni raivoamiseksi, mutta oli pakko purkautua

Enivei, itse olen huomannut sen että naisten kanssa käy flaksi about miljoona kertaa paremmin kuin miesten jos on vähän pullukka. Saan kaupungilla paljon enemmän ihailevia kommentteja ja katseita naisilta kuin miehiltä. Joskus tuntuu että mulla on joku lesbinen magneettikenttä

Ei tuo ikinä paha juttu ole, mutta viime vuosien aikana on alkanut tulla vähän sitä miessukupuoltakin ikävä... onneksi kuitenkin on miehiä jotka tykkäävät kurvikkuudesta. Eiköhän tuo pallislammen panoketjukin kerro että miten hyvin palliksilla käy flaksi
Ja Sagu, sä olet aivan upea vamppi ja omaat aivan tyrmäävät kurvit, joten varmana sulla on enemmän ihailijoita kuin luuletkaan