Juustoahan nimenoman pitaisikin (ainakin Atkinsin mukaan jota ma noudatan) syoda 90-150g paivassa.
Kokeile niin etta:
Lihaa, kalaa, munia ja vastaavia saa syoda vapaasti...myos esim lihapullat ja makkarat luetaan tahan.
Vihreita vihanneksia ja kasviksia noin 350g paivassa ja muita vihanneksia 250g paivassa.
Nuo summat on siis enintaan maaria.
Alaka saastele rasvoja ja koeta pysya viini ja viina linjalla.
Ma olen syonyt marjoja, ei kuitenkaan hedelmia avocadoa lukuunottamatta - paivassa voi syoda edellisten lisaksi 1/2 avocadoa ja enintaan 20 oliivia.
Ei maitoa tai jugurtteja. Ehka rahkaa. E sokeria vaan makeutusainetta...jos on pakko.
Hyvaa tekee alottaa paiva lampimalla puristetulla sitruuna mehulla eli puolikas sitruunan mehu ja vetta. Pahaa aluksi mutta riippuvuus iskee pian - usko pois!
Mulla paivan summittaise ruuat:
Se lasi sitruunamehua.
Munakas tonnikalalla ja salaattia.
Muna tai juusto valipala.
Kreikkalainen salaatti ja jotain lihaa tai kalaa kylmana koska toissa ei oo mikroa.
Muna tai juusto valipala ja ehka pari mansikkaa.
Illalla salaattia, parsaa tai kurpitsaa tai kukkakaalia hoyrytettyna, oliiveja ja jotain lihaa tai kalaa. AINA lasi punkkua. Ehka nokare juustoa jalkkariksi.
Valilla jos tulee pakko miele syoda niin teen blenderissa proteeinijauheesta ja marjoisa juomaa.
Juon paljon vetta ja sokeritonta sitruunamehua ja vissya sekotettuna.
Ma olin viikon tyomatkalla ja asuin hotellissa...saantona silloin oli kun en itse kokannut etta ei kakkuja, ei riisia, perunaa, pastaa tai leipaa tai hedelmia. Kaikkea muuta kiitos. Ja AINA se lasi viinia per pva. Kastikkeita pitas varoa mutta hotellissa lihat tai kalat oli usein kastikkeessa joten popsin ne hyvalla omalla tunnolla. Ja nakojaan toimi. en syonyt kuitenkaan leivitettyja lihoja tai kaloja.
Hengitys ehka saattaa haista mutta siihen auttaa purukumi, persilja pureskelu ja parhaana ehka kardemumma...eli kastele somenpaa ja nappaa 3 pienta hippusta kardemummaa ja suuhun. Se poistaa jopa valkosipulin hajun! Ja putkesta riittaa pitkaan ja mahtuu kassiin.
Muita vippaskonsteja en oo kayttany. Ehka jollain kokeneemmalla ois lisattavaa tai parannettavaa. Kuitenkin olo on TOSI hyva ja painoa lahtenyt se reilut 4 kg (9lb) 8 paivassa. Joten itse oon tyytyvainen.
Tietysti lisana otan ne kalanmaksaoljyt, magnesiumit ja monivitamiinit. Fibre eli kuituvalmistetta en oo viela ostanu ja L-glutamiinikin on hyva jos on kauheita sokerimielitekoja...mulla ei oo.
Joskin uskon ettei taa tahti painon putoamisessa jatku nain pitkaan...hyva alku kumminkin ja viela se 10kg jaljella. Talla menolla se ois pois 3 vkon paasta...

...tuskin.