karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2025-10-28 13:39:29

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 92 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-01-25 08:47:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

kettris kirjoitti:
Lekuri sanoi vain että pärjäile, ota tosta vähän särkylääkettä :shock:

Just joo.. Mulla ittellä vetää jumiin niska/ kallonpohjan aika-ajoin ja kaikki särky heijastuu pääkoppaan. Käyn n. puolentoista kk:n välein hierojalla joka hieroo ja niksauttaa aina nikamat paikoilleen pääkopasta häntäluuhun.. :lol: Sillä paranee säryt! Suosittelen siis :smt023

ViestiLähetetty: 2011-01-25 11:24:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Juu, mun pitäs ammatinkin puolesta tajuta että säännöllinen hieronta ois pop. Itsekin sitä markkinoin ennaltaehkäisevänä hoitona, mutta hevosille :lol: kumma että ei meinaa tajuta että itseään pitäisi hoitaa yhtä hyvin kuin noita kaviokkaita...

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-01-27 22:47:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Taitaa tulla sunnuntaina takapakkia. Selkäsäryn päälle iski flunssa, päivä menee maatessa, mutta ruokaa on lapselle järjestettävä vaikka kauppaan ei pääse, joten on tullut kaivettua kaappejen perältä niitä vähemmän karppeja ruokia. Onneksi on niin vähän ruokahalua ettei tee mieli itse syödä juurikaan... mutta en silti ole kovin positiivisella mielellä sunnuntain suhteen. Noh, sit seuraavalla viikolla taas miinusta!

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-01-30 08:52:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hahaa! huolimatta flunssasta, selkäsärystä ja särkylääkkeistä, alkaneista kuukautisista ja kummista syömisistä: -500g!!! :mrgreen: =D> Olin ihan varma että nyt on paino noussut viimeviikkoisesta, mutta eipä ollutkaan. Nyt on mieli hyvä ja motivaatiota aloitella alakarppausta uudelleen, koska siitä tämä viikko on kyllä ollut kaukana.

Enää 500g ekaan tavoitteeseen :) Asetin siihen itselleni uuden kannusteen, käyn tammallani käyntilenkin kun saavutan tuon -10 kg. En ny ole siis ratsastanut sillä kohta pariin kuukauteen, vaan huolehtinut liikutuksesta maastakäsin. Joten polte selkään on melko kova :) Luulisi jo sillä saavan pidettyä ruoat karppina kun sitä ajattelee, että ehkä jo viikon, tai parin, kuluttua pääsen vihdoin ratsastamaan omalla tammalla.... Seuraava tavoite, 80-luvulle pääsy, onkin sitten se raja että kehtaan tehdä muutakin kuin kävellä sen kanssa, mennä ehkäpä taas pitkästä aikaa jopa valmennukseen...

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-01-30 16:16:23 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Onnitteluni =D> ! Hieno juttu, että olet löytänyt tiesi taas tänne. Mitä noihin repsahduksiin tulee, niin omalla kohdallani olen huomannut miten hyvin niiden jälkeen nykyään pääsee taas jatkamaan. Tarkoitan, että kylässä otan hieman kakkua jos tarjotaan, mutta se jää sitten siihen. Joskus ennen se saattoi merkitä minulle koko homman kaatumista. Joten eiköhän me Kettris selvitä :smt052 . Sulla lähestyy 10kg haamuraja, mahtavaa :smt023 !
Tuo sun kukallinen retrovaaka kuullostaa niin ihanalta. Päätin juuri, että etsin itselleni samanlaisen kun pääsen tavoitepainnooni :smt001 .

[/url]

ViestiLähetetty: 2011-01-30 17:14:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos vierailusta Yöpöllö :D Olen huomannut samaa, eli että repsun jälkeen on helpompaa palata ruotuun. Kuitenkin pelkään repsuja hysteerisesti, enkä tee niitä tarkoituksella (näitä herkkupäiviä mistä oli toisaalla puhe) koska pelkään että jään sinne hiilarimaailman vangiksi. Ehkä sitten myöhemmin.

AINIIN, jouduin laittamaan ratsastushousut myyntiin. Ostin joulun jälkeen alennusmyynneistä housut jotka oli vähän pienet, ajattelin että kutistun niihin sopivaksi. Mutta kuinkas kävikään? Kutistuin liikaa! :mrgreen: Vyötäröltä ne melkein vielä menisivät, mutta takapuolesta ja reidestä minulta on sulanut niin paljon tavaraa jo pois, että housut lököttää ilkeästi. :mrgreen:

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-01-31 09:37:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nyt olen syönyt tosi hyvin, ja olo on ollut pirteä huolimatta flunssasta, joka sekin alkaa olla menossa ohi. Olen eilen ja tänään siivoillut taloa edustuskuntoon, kun kiinteistönvälittäjä tulee ottelemaan kuvia, koitetaan josko joku tämän ostaisi pois, ja päästäisiin lainoista eroon, nyt kun mikään muu paitsi lasten koulu/hoito ei tälle paikkakunnalle sido, päin vastoin olisi helpompaa asua Päijät-Hämeen puolella. Kiirettä pitää, mutta karpisti mennään :) Ensi sunnuntaille odotettavissa ihan kivaa pudotusta, ainakin siltä nyt tuntuu vielä tässä vaiheessa viikkoa ;)

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-02-01 07:48:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kaveri on testaillut ystäväpiirin puntareita, ja totesi että tuo mun retrovaaka näyttää nelisen kiloa liikaa. (saman päivän sisällä kokeillut kahta eri digitaalipuntaria jotka näyttivät 4-5 kg vähemmän.) no, itse olen enemmän kiinnostunut siitä painon muutoksesta kuin itse painosta, vaikka täytyy myöntää että kävi kyllä mielessä että jos kävisi ostamassa sittenkin digitaalisen vaa'an... Tuo huippulukema on punnittu vanhempieni digitaalivaa'alla, ja seuraavan kerran kun siellä käyn (ehkä helmi-maaliskuussa) niin saan sitten ns. oikeamman tiedon siitä paljonko todella on pudonnut painoa. Vaikeita nämä vaaka jutut, oishan se kiva jos puntari näyttäs jo sitä 90 kiloa eikä 94, ois eka tavote saavutettu ja toinenkin melkein. Mutta toisaalta tykkään tuosta retropuntarista, siihen ei jää niin "koukkuun" kun se näyttää tarkimmillaankin vaan 500 g välein tapahtuvaa muutosta.

Mutta siis tänään epävirallisella punnituksella paino omalla puntarilla 94 kiloa, mikä tarkoittaapi että -10 selätetty ja eka tavoite saavutettu. "Virallinen" punnitus sitten kuitenkin vasta perjantaina (olen viikonlopun poissa vaa'an ulottuvilta).

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-02-03 09:47:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

HAHAAA!!! Mahdun farkkuihin jotka ei ole ollut jalassa pitkään pitkään aikaan. Ja ne mahtuu jalkaan paremmin kuin ikinä ennen!!!!

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-02-04 08:10:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tämän viikon virallinen pudotus sama kuin epävirallinenkin, eli paino nyt 94 kiloa :) Olisi varmaan vähän enemmänkin tippunut, mutta ystävä tuli kylään joten söimme vähän mutakakkua ja pähkinöitä useampana päivänä. Mutta tosiaan -10 kiloa takana! Ja sen kyllä myös jo huomaa. Kasvot on kaventuneet, ja vyötärö samaten.

Joten nyt lähden viikonlopun viettoon hyvillä mielin, karppina!

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-02-04 10:47:52 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Mahtavaa, Ketrris, mahtavaa!

10 kiloa on aivan uskomattoman hyvä pudotus. Onnittelut sinnikkyydestä! =D>
Mulla ei vaa'alla näy juuri mitään muutosta, mutta olossa ja vaatteiden väljyydessä kyllä. Etiäppäin vain.

Mukavaa viikonloppua!

ViestiLähetetty: 2011-02-04 17:27:43 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Paljon Onnea 10 kilon saavutuksesta :smt113
Varmaan mahtava fiilis :D

[/url]

ViestiLähetetty: 2011-02-07 17:34:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

On kyllä hieno fiilis! Kiitos onnitteluista :)

Nyt iski sitten TAAS flunssa, tälläkertaa ihan tosissaan, kuumetta yli 38 astetta ja kurkku tuntuu siltä kuin se olisi vereslihalla, vaikka yritän hillitä sitä särkylääkkeellä. Joten ruoka ei maistu. Olo on niin heikko että jotain on ollut pakko yrittää syödä, joten on mennyt lähinnä hiilareita. Turkkilainen jugurtti on viä ihan ok, mut se rinkeli ei enää kuulu tähän ruokavalioon. Noh, lohduttaudun sillä että tuskin tulee mitään himoa hiilareihin, kun ei voisi vähempää kiinnostaa syöminen ylipäänsä, ja painoon tuskin on vaikutusta, kun en ole pystynyt syömään mitään muuta kuin sitä jugurttia ja yhden vesirinkelin...

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-02-09 09:54:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Paino on tässä sairastaessa pudonnut aika vauhtia, mutten sitä pidä minään ihmeenä kun en ole pystynyt syömään. Nou ruokahalu ja kurkku niin kipeä ettei mikään kiinteä mene alas. Paino varmaan nousee vähän kun saa taas syötyä.. No, kävin eilen lääkärissä ja sairastankin angiinaa, joten sain antibioottikuurin. Tänään heräsinkin sitten siihen että oksettaa, ja uskoisin että se johtuu siitä ettei mahassa ole mitään muuta kuin penisilliiniä, ibusalia, strepsilssiä ja finrexiniä....

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-02-11 09:50:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

jaahas, eilen sain jo vähän karppia ruokaa alas. Tänään otan nyt virallisen painon kuitenkin, vaikken uskokaan siihen että näin alhaiset lukemat pysyy sitten kun alan taas kunnolla syömään. Mutta nautitaan nyt tästäkin tunteesta viikonverran :lol: Eli siis viikkopunnitus jo nyt, koska olen taas viikolopun vaa'an ulottumattomissa, ja painoa nyt 91 kiloa. Eli viikossa, hetkinen, kolme kiloa :roll: Eikä kuunapäivänä olisi tuollainen tulos, jos olisin terve, mutta nyt ei tosiaan ole ruoka maistunut juuri ollenkaan. Olisihan se hienoa jos paino alkaisi jo kohta kasilla, mutta uskon aika vakaasti että ensi viikolla paino tasaantuu ylöspäin.

Onneksi antibiootit alkaa jo vaikuttamaan ja olo on muuten jo parempi, ruokahalua vaan ei ole vieläkään. Pitää kuitenkin yrittää vähän syödä, vaikka kananmunaa. Mutta jos tästä sairastamisesta hyviä puolia pitää koittaa löytää, niin voihan olla että mahalaukku on jo vähän pienentynyt, joten nyt riittää pienemmät annokset tekemään kylläiseksi...

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-02-11 09:56:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ainiin, ja ainakin hetkellisesti siirryin merkittävän lihavuuden puolelle, bmi alle 35

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-02-11 11:25:23 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

=D> Onnea uudesta indeksi-kategoriasta sekä paranemisia!

Kuva

-5g vko 3/2011

ViestiLähetetty: 2011-02-17 11:26:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mulla tuntuu tää punnituspäivä vain aikaistuvan, on noi viikonloput niin kiireisiä. Otin tänään jo tämän viikon punnituksen, ja olin tosi yllättynyt kun painoa ei ollutkaan tuon sairastelun jälkeen tullut lisää. Edelleen siis 91 kg :) Olen enemmän kuin tyytyväinen, olin ihan varma että kun alan taas syödä niin painon on pakko nousta. Mutta ei näköjään nouse kun karppaa :D

Jospa ens viikolla vähän alaspäin? Ei tosin ole kyllä kiirettä, viimeviikolla tuli pudotusta kolmen viikon edestä :D

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-03-02 07:30:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Täällä ollaan ja ihan ruodussa :) Yhden viikonlopun pidin löysemmin tuossa kun kävin vanhempien luona ja siellä on aika mahdotonta syödä täysin karpisti, mutta nyt taas sitten tiukemmin. Painosta ei ole mitään hajua, koska mun halpa retrovaakani päätti jumiutua, ja ostamani digitaalivaaka näyttää ainakin 5 kiloa enemmän kuin tuo retrovaaka... Että mitä sitä sitten uskoisi. No, jahka paino vähän tippuu taas niin kai sitä pitää alkaa päivitellä sen uuden vaa'an mukaisia lukemia, vielä en kyllä malta koska joutuisin sanomaan että paino on muka noussut, vaikkei se varmaankaan ole. Jalkaan menee nimittäin housuja joita ei ole aiemmin voinut käyttää, ja kaverikin jo huomasi että olen pienentynyt.

Vaa'an rikkumisen vuoksi siis päivitystaukoa on ollut, ja varmaankin sama homma jatkuukin...

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-03-16 13:06:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kävin tutun puntarilla, ja se arpoi painoksi 92 kiloa, eli olisi kilon verran tullut plussaa. Ihan mahdollista koska on ollut muka niin hyviä tekosyitä syödä löysemmin. Karpisti, mutta herkutellen liikaa. Joten nyt alkaa taas induktio että saan homman kunnolla taas liikkeelle. Etsin vihdoin sen mittanauhankin ja alan sen kanssa seuraamaan edistymistä, kun ei sitä puntaria oikein ole. (tai on mutta jos sitä käytän niin masennun kun näyttää niin paljon enemmän... #-o )

Kuva

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 92 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00